Stránka 1 z 5
jaké turbo
Napsal: 18 zář 2018, 18:24
od MirekX
Pustil jsem se do úpravy motoru
CFFB, myslel jsem že to vyřeším turbem ze 125kW verze a softem. Ale zase když už tak už a zkusil bych víc. Sehnal jsem starší
turbo gtc1549vz a myslel jsem že do těch svodů se nacpe něco jiného, ale turbař mě vyvedl z omylu. Takže se použijou svody a bude se vařit. Co by jste doporučili za
turbo? Plán je cca 230 PS s dobrým spodkem a zachování DPF. Zatím se dobře tváří GTD1752VRK. Díky za názory..

Napsal: 20 zář 2018, 07:54
od toefuk
Podla mna spravna volba.
Napsal: 21 zář 2018, 06:20
od Misík
Tak toto turbo je určite vydarené riešenie a v BMW sa ladí na 230 PS.Otazkou zostáva či dokáže dlhodobo a spoľahlivo fungovať pri tomto výkone.Udavany max. Tlak na web stránkach je 1,95 bar.Dalsou otázkou je čo nato Intercoler či sa pri vysokých teplotách a tlaku nezačne naduvať ako aj spoje a hadice...
Napsal: 21 zář 2018, 07:58
od MirekX
Byl by prosím někde graf? Dlouhodobě ho zatěžovat tímto výkonem neplánuju, pouze krátkodobě, rozhodně s tím nehodlám lítat po německé dálnici 220+ Beru to pouze jako příjemnou rezervu
Napsal: 21 zář 2018, 15:26
od LUKY BKC
Profi Turbo Wroclaw na fb je hodně grafů.Velmi oblíbené turbo jak na PD tak na CR.
Napsal: 21 zář 2018, 16:27
od Forest
Paklize nikdo netusi, pak se jedna o prvni technologii, ktera "umi sedet jednou prdeli
na dvou posvicenich" - vule mezi housingem a lopatkama se v ramci zmen teplot a s tim souvisejici roztaznosti materialu meni.
Jinymi slovy: uz zadne pridirani, zname z nekterych hybridu ktere mely sice uzasny spodek ale po zahrati se "kousaly" (chapej pridiraly)!
Neni mi znamo turbodmychadlo, ktere by
na dvoulitrovem motoru v single setupu dosahovalo vetsich nominalnich hodnot vykonu, zvlaste pak ve spojeni se znacne limitujicim filtrem pevnych castic. Paklize nekdo o takovem vi, budu mu vdecny za obohaceni novym poznatkem.
Navic, technologie keramickych kulickovych lozisek (a s tim souvisejici nabeh i odezva pri prechodovych rezimech) ve spojeni s vyssi odolnosti vuci vysokym hodnotam a ovladanim za pomoci REA z tohoto turba delaji proste dost mozna nejlepsi mozna volba
na R4 VP/PD/CR a to i v pripade 1,6.
Obzvlaste v porovnani s tim je "NEW VB" prehistoricky dinosaurus pro ty, kteri jsou pohodlni nebo nejsou schopni improvizovat.
Problem techto turbodmychadel vsak spociva v tom, ze dost "levnych" kousku ma vadne REA (napr. po havarii) a pochazi "ze srotu" BMW servisu, odkud byly ukradeny. Osobne si umim predstavit, ze by se to dalo predelat
na nejake jine REA. Kdo by to snad chtel predelavat
na podtlak, budiz mu obe ruce preventivne zprelamany za hanobeni

Napsal: 21 zář 2018, 16:34
od Misík
MirekX píše:Byl by prosím někde graf? Dlouhodobě ho zatěžovat tímto výkonem neplánuju, pouze krátkodobě, rozhodně s tím nehodlám lítat po německé dálnici 220+ Beru to pouze jako příjemnou rezervu
.
https://www.darkmattertuning.co.uk/prod ... 2-0-8v-tdi
Napsal: 21 zář 2018, 18:32
od Forest
@Misík: CFFB je CR, ma uplne jinou prirubu, navic, turbo smeruje nahoru a hlavne - predelavat to na podtlak je barbarstvi a "vizitkou" neschopnych chiptuneru.
Turbo BMW GTD 1752
Napsal: 21 zář 2018, 19:49
od Misík
Forest píše:@Misík: CFFB je CR, ma uplne jinou prirubu, navic, turbo smeruje nahoru a hlavne - predelavat to na podtlak je barbarstvi a "vizitkou" neschopnych chiptuneru.
To ja som sem dal aby aj ty čo preferujú Ešte staré turba videli pokrok

Čo sa áut týka my sme nemali tu možnosť popísať no ubezpečujem ťa že mám dosť skúsenosti s úpravami a aj prehľad o motoroch atď...
Napsal: 21 zář 2018, 20:14
od MirekX
Napsal: 24 zář 2018, 13:39
od kompaktor
no tady jde vidět genialita konstruktérů, kteří si dají záležet
na tom, aby člověk musel rozebrat půlku auta, kvůli výměně kdejaké blbosti..

Napsal: 24 zář 2018, 14:48
od Source
Čo by na toto turbo povedala napríklad taká rotačka so sprint 764 tryskami ?
Napsal: 24 zář 2018, 15:08
od Forest
Ze jsou ji malo a vyuzila by veskery jejich potencial a "bylo by ji smutno, ze nemuze rozvinout svuj potencial vice" ...
na druhou stranu, ikdyby jsi mel diru (v rozumne mire) v sani, zvladala by to v klidu dohanet
Ale nemusis se obavat, takove
turbo nebude mit horsi nastup a odezvu nezli s VB, spis naopak. A co se EGT tyce, snese jeste vice. A co se obvodove rychlosti tyce, je
na tom tak o minimalne 1/10 lepe nezli klasicke lite (chapej tlakem vstrikovane) compressory.
Napsal: 18 říj 2018, 20:59
od MirekX
Tak se postupuje dál, mám navařený výfukový šnek z GTD1752VRK
na svodech z KKK (to jsem obětoval) a bude se instalovat.

Napsal: 21 říj 2018, 12:25
od toefuk
pocuj @Forest.
je to pravda ze ziadne GTD20XX xxx nema gulockove loziska? Ze pouzivaju klasicke hydrodynamicke loziska?
Jak je to vlastne so zivotostou gulockoveho loziska oproti hydrodynamickemu?
Vraj aj pri gulockovych loziskach dochadza k hydrodynamickemu treniu pri urcitej rychlosti kedy gulocky klzu po olejovom filme.
Tak ma napada ci vlasne jediny benefit tychto ultra high popici rozmerovo malych a vykonnostne velkych turb nie je len inovovana VNT regulacia.