Problémy CR motorů na vyfrit a směsi?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Problémy CR motorů na vyfrit a směsi?

Příspěvek od zero1724 »

Ahoj, zajímal by mě problém motorů common rail na vyfrit, čistej nebo ředěnej, proč to nefunguje, proč na to tyhle motory nejezdí? časté vady? Vyzkoušeno dlouhodobě u PD motorů a bez problémový chod i starty. V létě na čistej vyfrit, s nižšíma teplotama ředim...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
TurboBoy
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 15 led 2014, 14:09

Příspěvek od TurboBoy »

problím je především u vstřiků, mají totiž velmi malé dírky, kterými je vstřikované palivo pod tlakem mnohdy přes 2500 barů zozprášeno teměř na mlhu. Když tam dáš vyfrit, tak to bude špatně rozprašovat a po pár nádržích mužeš dávat vstřiky na repas. Nedej bože aby byl vyfrit s velkym obsahem soli, to by jsi po prvni nadrži mohl dělat repas vstřiků i čerpadla. Na čistý rostliný olej jezdit lze, když když honaredis minimalně 50 na 50 nebo mít profi přestvbu z německa, která má vlastní jednotku, ale na vyfrit určitě NE. osobně nemám dobre zkušenosti ani u PD, i když tam vydrželo 30 tisíc. Již dloho se snažim dostat k te německe přestavbě, ale stojí v přepočtu 40 tisíc a není k sehnání.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Kde tu přestavbu dělají? Tak základ je čistota oleje, hodně menim palivak a často olej, prekrouzkoval vstriky o kroužkem odolným kyselinám, snad to ještě chvíli pojede :-) ono PD je ještě levný a všude to sezenes, ale rvat to do novyho superba za 400 000 Kč se bojím no :-D
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Možná trochu OT, ale když je tu řeč o vstřikách, nevíte někdo, jaký je průměr direk u railových vstřiku u motorů 2.0HDi 66/80kW?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“