Problémy CR motorů na vyfrit a směsi?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Problémy CR motorů na vyfrit a směsi?
Ahoj, zajímal by mě problém motorů common rail na vyfrit, čistej nebo ředěnej, proč to nefunguje, proč na to tyhle motory nejezdí? časté vady? Vyzkoušeno dlouhodobě u PD motorů a bez problémový chod i starty. V létě na čistej vyfrit, s nižšíma teplotama ředim...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
problím je především u vstřiků, mají totiž velmi malé dírky, kterými je vstřikované palivo pod tlakem mnohdy přes 2500 barů zozprášeno teměř na mlhu. Když tam dáš vyfrit, tak to bude špatně rozprašovat a po pár nádržích mužeš dávat vstřiky na repas. Nedej bože aby byl vyfrit s velkym obsahem soli, to by jsi po prvni nadrži mohl dělat repas vstřiků i čerpadla. Na čistý rostliný olej jezdit lze, když když honaredis minimalně 50 na 50 nebo mít profi přestvbu z německa, která má vlastní jednotku, ale na vyfrit určitě NE. osobně nemám dobre zkušenosti ani u PD, i když tam vydrželo 30 tisíc. Již dloho se snažim dostat k te německe přestavbě, ale stojí v přepočtu 40 tisíc a není k sehnání.
Kde tu přestavbu dělají? Tak základ je čistota oleje, hodně menim palivak a často olej, prekrouzkoval vstriky o kroužkem odolným kyselinám, snad to ještě chvíli pojede ono PD je ještě levný a všude to sezenes, ale rvat to do novyho superba za 400 000 Kč se bojím no
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)