Bionafta (směsná nafta) a motory PD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
t
jezdit na blionafTU KDYŽ JE JEN O DVĚ KAČKY LEVNĚJŠÍWHITE-CZ píše:Co mě baví?
Když za tebou není při plnym plynu vidět a auto ti tak čudí, že to věc tvýho svědomí, když vrháš tvým dětem mikročástice prachu do plic a celá společnost se Bohu dík snaží zpřísňováním norem o opak. Odmítáš auto s normou EURO 4 a vyšší ? Tvoje chyba. Evropská komise připravuje návrh zavádět ve větších městech nízkoemisní zóny. Tam Tě s tvým vrhačem sazí už nepustí. A bud rád, že tu nedědělaj pojízdný technický kontroly jako v Německu či Švýcarsku. Ihned by Ti odebrali TP.Dr.Spiegel píše:"Vrhač sraček" jéžiši to je peklo, při čtení tohohle příspěvku jsem brečel smíchy a ještě nás tu někdo bude poučovat o emisích. Já když na to pořádně šlápnu tak za mnou není vidět. Emise a STK se v tomhle státě navíc kupuje, vlastně tady když máte dost peněz tak si můžete koupit cokoliv a kohokoliv a nějakej blb nás tu bude poučovat o EURO normách.Dani34el píše:Vrhač sraček ? Existuje mnoho testů věhlasných univesit ve spolupráci s TUV v Německu, že čistý olej rapidně zhoršuje kvalitu splaování. Hlavní důvod je viskosita. Dnešní přísné normy především EU4 a EU5 nemá šanci motor spalující rostlinný olej splnit. Především jde o zvýšené emise pevných částic. Takže takové vozidlo opravdu v provozu na veřejné komunikaci nemá co dělat, protože nesplňuje homologační předpoklady. To je to samé, jako kdy si registrujete nízkoemisní kotel na propan-butan a dostanete do´taci a udete tam přidávat nějáké bioplyny z Vaší jímky. Je to pak podvod.dadaTD píše:daniel: jedinej vrhač sraček jsi tu ty, tady nikoho emise nezajmaj, jak ty co laděj motory tak ani ty co jezděj třeba na vyjeťák
Že je to šikana a ty se nepřizpůsobíš ? Je to kvůli nám všem TY WOLE! A emisní normy EURO 7 a vyšší některé motory už nesplní, aniž by se přidával do paliva ADBLUE (močovina).Takže motory budou zase složitější.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Nemám problém třeba s Euro 15, naopak, čím čistší vzduch, tím lépe, ale ne za každou cenu, ale:Dani34el píše: Když za tebou není při plnym plynu vidět a auto ti tak čudí, je to věc tvýho svědomí, když vrháš tvým dětem mikročástice prachu do plic a celá společnost se Bohu dík snaží zpřísňováním norem o opak. Odmítáš auto s normou EURO 4 a vyšší ? Tvoje chyba. Evropská komise připravuje návrh zavádět ve větších městech nízkoemisní zóny. Tam Tě s tvým vrhačem sazí už nepustí. A bud rád, že tu nedědělaj pojízdný technický kontroly jako v Německu či Švýcarsku. Ihned by Ti odebrali TP.
Že je to šikana a ty se nepřizpůsobíš ? Je to kvůli nám všem TY WOLE! A emisní normy EURO 7 a vyšší některé motory už nesplní, aniž by se přidával do paliva ADBLUE (močovina).Takže motory budou zase složitější.
1) Ta nová auta musí vydržet a nesmí se srát
2) Když už se občas něco podělá, tak to musí jít rychle, snadno a za rozumný peníze opravit
3) Nesmí to žrát jako tank, jako současná auta, ale třeba jako první oktávy v TDi
4) Musí to jezdit na normální naftu, nebo nějaké jiné cenově rozumné palivo a ne na nějaké zázračné Powerdieselultrahájtechturboplusadblůmoušn litr za 200 Kč
5) Auto musí stát tolik, aby na to měl normální průměrně vydělávající pracující člověk a koupí toho verku se nezadlužil ještě na 3 generace dopředu
6) Auto velikosti malucha nesmí vážit 2,5 tuny
Otázka je, kolik emisí navíc se vyprodukuje na výrobu tohoto ultramoderního verku se spoustou kurvítek navíc, oproti staršímu a jednoduššímu autu a jestli nejsou nakonec ekologičtější ta stará jednodušší auta
No a pokud to nesplňuje všechny tyhle nároky, tak ať si to automobilky a ti sráči Zelení strčí někam třeba i s biomasou a (nejen)já zůstanu u max. Euro 3 tak dlouho, jak to jen půjde a stát mi může max. tak vylízat pr...
Myslím si, že víc lidí umře na strach z těchto částic, vyvolaný kampaní rádobyzelených a podobných pošuků, než na otravu těmito částicemi
PS: Znám spoustu mechaniků od koncernu VW a 99% z nich jezdí Oktávama I, Golfama IV, starýma Audinama, apod. vše v 1.9 TDI 66, nebo 81kW a nic jiného, novým plečkám od VW se vyhýbají jako čert kříži a asi vědí proč, když to denně v práci opravují...vysvětli mi proč, čím to asi bude, že by byli tak hloupí??? To asi ne...
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Máš recht. Dává rozumy a přitom neumí s počítačem....asi nějakej veledůležitej ekoterorista.WHITE-CZ píše:Proč to sem dáváš 3x? Ty tvoje chytrosti stejně nikdo nebere vážně stačí to napsat jednou ne?
No a pokud to nesplňuje všechny tyhle nároky, tak ať si to automobilky a ti sráči Zelení strčí někam třeba i s biomasou a (nejen)já zůstanu u max. Euro 3 tak dlouho, jak to jen půjde a stát mi může max. tak vylízat pr...
Myslím si, že víc lidí umře na strach z těchto částic, vyvolaný kampaní rádobyzelených a podobných pošuků, než na otravu těmito částicemi
Berlingo 1.9D DJZ Bosch