Zvýšení výkonu s automatem?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Proctor
Přispěvovatel
Příspěvky: 267
Registrován: 29 dub 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od Proctor »

Odpověd na maximální hranici točivého momentu jsem tady dostal pouze od BHmotor. Pátrám po tom dál.
VW Passat, Golf, Sharan, T4 tdi
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

kamarat ma automat octavku 66 KW,ma to chiple na 121 HP a 297 NM odmeranych.ide to celkom slusne,rozmysla aj nad tryskami ale...tiež podobny problem či cto zvladne automat.ževraj by mal... :? ;) ale bude treba znovu chipovat,samozrejme na brzde... :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

Tiez by ma zaujimalo kolko vydrzi automat, ja mam momentalne 160 k a 375Nm. Menim turbo za 110kw a hranica na ktoru by som sa chcel dostat je 190 k. Pocul som ze 96kw automat vydrzi tak do 200koni. Ak by to bola pravda, este by som mal rezervu :-)
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

to by mě zajímalo jak na passat dáš turbo 110kW které je ve svodech.....
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 11 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paveljr »

Tak co,nejake nove zkusenosti ohledne zvysenho vykonu na automatech?Mam G IV 66kw se Sprinty 764 a auto jede i radi vyborne,jen dostava trochu nafrak puvodni turbo tak menim na 130 PS , ale zajimalo by me jaka je horni hranice pro tyto 4 stupnove automaty - jestli se uz nekomu podarilo ho rozsypat... (noteeth) Nerad bych to s vykonem prepiskl,ale ta zmena oproti puvodni mrtvolce je opravdu vyrazna a navykova... :)
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

Paveljr píše:Tak co,nejake nove zkusenosti ohledne zvysenho vykonu na automatech?Mam G IV 66kw se Sprinty 764 a auto jede i radi vyborne,jen dostava trochu nafrak puvodni turbo tak menim na 130 PS , ale zajimalo by me jaka je horni hranice pro tyto 4 stupnove automaty - jestli se uz nekomu podarilo ho rozsypat... (noteeth) Nerad bych to s vykonem prepiskl,ale ta zmena oproti puvodni mrtvolce je opravdu vyrazna a navykova... :)

Pri vymene oleja v prevodovke skus spravit toto...

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=62154

a daj vediet. Caka ma vymena oleja ale mam 5 stupnovy tipt, neviem ci sa to bude dat spravit. Ale odozva na 4 st. automat je dobra po vylepseni tlaku v prevodovke...
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 11 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paveljr »

Je to sice zajimavy tip,ale pokud clovek provede tuto zmanu,tak uz je nevratna a muze prevodovku znicit,takze to me za to nestoji...To jak prevodovka ted radi me sice obcas rozciluje,ale za to riziko mi to nestoji. A toto funguje udajne jen na 4 stupnovych automatec,ne na 5 stup. tiptronicu...
em-phaser
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 23 led 2006, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od em-phaser »

není to až zas tak ke zvýšení výkone,ale 4kvalt automat mám třetím rokem..najel sem ze 149tis.km na 269tis.km a měl jsem dvě závady.
1.kolem 210tis.km sem měnil trojcípí plechový věnec..dva ze tří cípu byly prasklé!
2.nyní-výměna měniče,malé spojky,přepouštěcích pístků a těsnících gumyček nebot začala klouzat čtyřka a hůř to řadilo!
Jen tak pro zajímavost pán který mi to dělal zřejmě chlap od fochu a co se životnocti týče říkal že mám převodovce pogratulovat za tak dlouhou výdrž a to jsem v základu 66kw tak bacha na ty výkony-opravy jsou dosti nákladné ;)
Audi B4 Avant tdi(plná polní,kat fuč+egr auch)+Golf 2 Mtdi BBS mit hifi anláge...Alles in ropovod
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

zmena je vratna a nepocul som o tom ze by niekomu znicila automat... opatrne sa to da zase odkrutit, opatrne po jednom zubku stlacas tie pruzne plliesky a okrucas tolko cvaknuti, kolko si predtym zatiahol... alebo kolko chces :) a funguje to len na 4stupnoch.
Paveljr píše:Je to sice zajimavy tip,ale pokud clovek provede tuto zmanu,tak uz je nevratna a muze prevodovku znicit,takze to me za to nestoji...To jak prevodovka ted radi me sice obcas rozciluje,ale za to riziko mi to nestoji. A toto funguje udajne jen na 4 stupnovych automatec,ne na 5 stup. tiptronicu...
Pepa15
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 srp 2007, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa15 »

zadnym tlakem v prevodovce nenýbejte není to pro převodovku dobrý ,tedy pokud potom nechcete vyhazovat potom peníza za opravu automatický převodovky dělám už 10 let a u těhle převodovek AG4 /O1M/
bych zvýšení výkonu nedoporučoval měnič odchází dost často /u naft/ i bez zvyšování výkonu .
Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 11 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paveljr »

Muzu vedet,co stoji ten menic?Jen tak pro pripad...
Pepa15
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 srp 2007, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa15 »

repasovanej 13000 s dph /repase original vw/ a novej 19000 s dph docela rana (LOL)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

upravene automaty v us vedia znasat viac ako 1000koni v seriovej skrini iba s upravami lamiel a unasacov......nie som expert na automaty ale viem urobit rozne typy specialnych povlakov......an zlepsenie prenosu ako aj celkoveho chladenia a stablity olej filmu
...to be or not to be... - faster
Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 11 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paveljr »

Tak jsem u automatu u G IV 1,9 TDI nechal krome Sprintu 764 navic zvysit tlak plneni turba na 1,2 takze motor ma ted lepsi,hlubsi, zvuk a auto uz zadaleka tolik jak pred tim nesmrdi a nekouri...Jen aby to prezila ta prevodovka... :? Ale nijak extremne ji netrapim,tak to snad bude dobry...
Proctor
Přispěvovatel
Příspěvky: 267
Registrován: 29 dub 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od Proctor »

Mám zatím nainstalovány Sprint 764 a řadí to v pohodě, zatím žádný problém.V servisce jsem se dočetl že převodovka byla měněna ve 170000km a to v základu 66kw. Že jí ten zvýšený výkon prospívat nebude je jasné.
VW Passat, Golf, Sharan, T4 tdi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“