Skoda Fabia 1.9TDI 101PS to 262PS / 482Nm by DIESLEPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Skoda Fabia 1.9TDI 101PS to 262PS / 482Nm by DIESLEPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Test Škoda Fabia Combi 1.9 TDI (247/262 k): Některé věci nejsou, jak se zdají..

Více na: http://www.autorevue.cz/test-skoda-fabi ... n=copylink

https://www.facebook.com/dieselpower.cz

https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 5773/posts




Skoda Fabia Combi 1.9TDI (ATD) 100PS to 262PS / 482Nm,
turbocharger DT5, vstřikovače AL/Race783, FMIC, spodek ASZ, 6g převodovka/spojka, custom exhaust, optimalizace ECU DIESELPOWER, 16" brake 312mm/256mm, podvozek Fabia RS.
Fabia s touto úpravou najezdila již skoro 100.000 km.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

80-215KM/H:
https://www.youtube.com/watch?v=inb8pT0 ... ooX2RuIM1W
Obrázek
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 31 pro 2014, 15:23, celkem upraveno 4 x.
Obrázek
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39

Příspěvek od octavia.TDI »

docela prasacky to vedeni IC , u Vas bych cekal něco jiného,kde je ta kvalita jak se tady hlasaa ??? (LOL)
parik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 14 pro 2008, 02:29

Příspěvek od parik »

az na to ze to auto je peknej hnus, tak poklona!
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

co na tom stálo 150 000? :o :o (rofl)
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02

Příspěvek od Wena »

Však píšou motor ASZ + 6 kvalt určo nová spojka,brzdy,cooler,turbo vstřiky + práce a soft...

pokud si to necháš udělat na zakázku tak dle mě cena souhlasí
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak kup někde 262 koní za 150 000.- vole (LOL)
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02

Příspěvek od Wena »

dreizig5 píše:tak kup někde 262 koní za 150 000.- vole (LOL)
Neříkám že bych to za to dal :D ale jsou takový blázni :)
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Wena to napsal trefne, sam urcite vi co ho stalo na rotacce 230PS, taky moc dobre vím co me stalo u rotacky dostat se "jen" na 210PS, ale dneska je doba jinde, navic u PD 200koni zdaleka nestoji takovy penize, ale at si kazdy sam spocita kolik u 74kW fabie da za novy trubo ktery zvladne 280koni cca30t, race trysky 14t, material na vedeni + FMIC cca10t, vyfuk na zkazku cca7t, RS P+Z brzdy cca15t, RS podvozek cca? , 6g prevodovku + spojku cca30t + min. preoblozeni lamely, lepe Sachs race lamelu a pritlacak, spodek ARL/ASZ 5-6tis?, sáni FRS, vedeni vzduchu Cupra k airboxu, 4 bar cidlo, alespon budiky na turbo, idealne olej, egt a jen v materialu jste hned hodne pres 100.000,- a to jeste polovina dilu neni nova .. dale nepocitam praci a to nejdulezitejsi odladeni na brzde.. vse je o tom zda se nakoupi kvalitni HW a zda majitel zainvestuje do komplexni upravy motor/prevodovka/spojka/podvozek/brzdy... aby ostatni HW alespon castecne sekundoval zvysenemu vykonu motoru..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39

Příspěvek od octavia.TDI »

samozrejme nejake ty veci jdou mnohem levneji ,ale to je jedno ...
jen me dost dostavas tim Fmic s vedenim.... si snad delas srandu ze tady budes jeste mluvit o vedeni fmic kdyz je tam takovej hnus,to je kvalita ???
(LOL) (rofl)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

..myslim, ze se cenove drzim jeste velice nizko, ne kazdy chce max. vykon na ukor HW. Kvalitni a komplexni HW neco stoji, stejne tak profesionalni uprava ECU, ale k tomu kazdy musi dojit sam..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39

Příspěvek od octavia.TDI »

vyhybas se odpovedi.... :roll:
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Dyť tam majitel psal, že chce, aby to vypadalo jako popelnice.... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4191
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

to jo ale to vedení k IC se dalo udělat líp ;)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Myslím,že tahle "plechovka" spráskala dost vymazlených aut. Musí to být sranda. Ty peníze bych za to asi nedal,ale zase každej den cestou do práce i z práce má majitel úsměv na rtech a to je k nezaplacení (noteeth)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Vedení vzduchu si majitel zařizoval mimo f. DIESELPOWER, nicméně funguje bezproblému už skoro 3 roky a 100.000 km, majitel nelpí na vzhledu, podstatná je pro něj funkčnost..
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“