Mám dotaz prosím.
Co se seřizuje tímto šroubkem a celým tím kusem mezi trubkama ke vstřikům na rozdělovací hlavě čerpadla Bosch na AFN Tdi? Vyměnil sem na tom gumičku a nechce nastartovat! Má snahu chytnout, čoudí a jak přestanu točit startérem, tak zdechne.
Dík za radu či postřeh.
SEAT ALHAMBRA 1,9 Tdi PD 96kw, 6 qualt, 2004 model 2005 - dvojhmota setrvačník je postrach aut!
Nesteluje sa tym nic. Je to iba servisny otvor na nasadenie indikacnych hodin ked menis cerpadlo aby si vedel nastavit staticky predvstrek. Pod tu maticu na ten trojhranny kluc ide gumicka a pod tu srubku uprostred medena podlozka. Prakticky tam nieje co dojebat. Pravdepodobne sa ti zavzdusnilo cerpadlo. Odvzdusni to a musi nastartovat.
Dik za info. Je to utazeny a nafta tam uz netece. Ale ten start je problém. Když povolím vstřiky, tak nafta strika. Ale nechytne. S hlavou cerpadla sem nehybal.
Po dobu startování má tendenci chytnout a jak povolím klíček a startér přestane točit to chcípne a pokud běží, tak to zní jak na tři válce!
Uz nevim.
SEAT ALHAMBRA 1,9 Tdi PD 96kw, 6 qualt, 2004 model 2005 - dvojhmota setrvačník je postrach aut!
Ještě dotaz. I kdyby se stala teoreticky chyba. A při výměně těsnící gumičky pod tím velkým středovým šroubem co má tři plošky na čerpadle. Když tohle velký se povolí a vyndá dá se tím něco rozházet? Na nic sem tam nesahal, ale nemohlo se tam něco pootočit? A tím rozladit? Nemyslím jen ten střední šroubek na klíč 12. Už fakt nevím co s tím.
SEAT ALHAMBRA 1,9 Tdi PD 96kw, 6 qualt, 2004 model 2005 - dvojhmota setrvačník je postrach aut!
Ještě dotaz. I kdyby se stala teoreticky chyba. A při výměně těsnící gumičky pod tím velkým středovým šroubem co má tři plošky na čerpadle. Když tohle velký se povolí a vyndá dá se tím něco rozházet? Na nic sem tam nesahal, ale nemohlo se tam něco pootočit? A tím rozladit? Nemyslím jen ten střední šroubek na klíč 12. Už fakt nevím co s tím.
o
Nedá, maximálně to tudy přisává. Pokud to čoudí, je vidět že do válců něco jde, ale může to být zavzdušněno. zkus co říká Jarda S. Jinak vyndej žhavičky a pořádně motor protoč starterem, popřípadě na jednu trubku napoj nějaký vstřik , jak to rozprašuje. A pro jistotu napoj čerpadlo extra na kanistr, sichr je sichr.
Měnil sem ten o-kroužek na 2autech a pokaždý to chytlo hned.
Ale pokaždý to bylo do minuty spátky.
Po demontu odtud vytéká pomalu nafta takže to vypadá že máš zavzdušněné čerpadlo.
něco napojit mezi filtr a motor - AC pumpu ze škodárny,balonek z francouze, elektrickou podávačku pokud máš...
povolit matky na vstřikách a startovat, až začne lítat nafta, utáhnout a mělo by to jet ( pokud se současně nepojebalo něco jinýho )
Tak sem právě zjistil, že na stop ventilu mam napětí cca 5V. Nemá tam být náhodou po zapnutí klíčku 12V? Když ho dám na samostatný kabel na plus baterku, tak cvakne, ale stejně nenastartuje. Chjo.
Může mi někdo popsat přesnou funkci relé 109? Prý ovládá tenhle stop ventil a napájí řídící jednotku. Co vše tohle relé může zapříčinit?
Dík
SEAT ALHAMBRA 1,9 Tdi PD 96kw, 6 qualt, 2004 model 2005 - dvojhmota setrvačník je postrach aut!