TRAFO-olej a vw
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Ten velkej okroužek č.51 začne propouštět jestli sem se nesek. Mudruju nadtím proč se poručí nejdřív, jestli to je tím, že z vnitřní strany vytěsňuje palivo a z vnější obvodové se k němu dostává vzduch z meziprostoru rozdělovací hlavy a tělesa čerpadla? Nebo hlava se zahřívá a střídaj se tam teploty? Možná to je taky tím že olej co protýká čerpadlem je hustší a má větší viskozitu? Ale asi tomu pukření a tvrdnutí okroužku bude vadit vzduch a když se přejde z normální nafty na bionaftu nebo jiné alternativní palivo tak to začne chcát teda převážně u starších aut. Co myslíte????
Je to bošácký gufero vitonový? Nikde jsem nenašel co je to za materiál. Já použil jeho levnější náhradu od Corteca č. 12019583B asi za 50 Kč, která je bohužel jen z NBR. Větší gufero na 20mm hřídelku má č. 12019586B a už je vitonové, ale to na 17mm ne. Kolik stála ta kompletní těsnicí sada od Bosche?burton.b22 píše:číslo toho gufera je: 1460283312. Já přetěsnil o-kroužkama bosch a nemám problém ani na čistý RO. Většina byla zelená. Dobré je že u Peugeotu lze čerpadlo vytáhnout i bez demontáže rozvodu.
Jak u Peugeota zafixuješ rozvodové kolo, aby se ti nehnulo, když vyndáš čerpadlo, nebo se nějak neposunul rozvoďák a hlavně jak ho tam pak dáváš zpátky, když ti proti šponuje rozvodový řemen?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Gufero je hnědé. Na autokelly je i fotka. Celá sada stála přes 300kč po slevě ale byla i s guferem ovšem číslo sady včetně gufera mám pouze pro hřídel 20mm. Jinak to dělám tak že kolo od čerpadla zaaretuju oběma šrouby. Potom sundám trubky a vše okolo pak povolím matku ve předu na hřídeli potom povolím čerpadlo z držáku a klepnu do matky at seskočí z rozvodového kola. Pak zase vrátím zpět. Někde jsem měl i fotku.
Díky, až budu příště shánět malý gufero, tak vezmu vitonový od Bosche. Doufám ale, že to jen tak nebude...
To s těma 2 aretačníma šroubama mě nikdy nenapadlo a přitom je to tak jednoduchý Díky za tip Fotka není třeba, je mi to jasný, rozvody na Peugeotu/Citroenu už jsem dělal mockrát.
To s těma 2 aretačníma šroubama mě nikdy nenapadlo a přitom je to tak jednoduchý Díky za tip Fotka není třeba, je mi to jasný, rozvody na Peugeotu/Citroenu už jsem dělal mockrát.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Tady jsem našel pěknej popis o pryžích a jinejch materiálech odolnost:
http://www.armat.cz/pdf/specifikace-tes ... on-nbr.pdf
http://www.armat.cz/pdf/specifikace-tes ... on-nbr.pdf
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 16 čer 2015, 16:06
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 16 čer 2015, 16:06
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 16 čer 2015, 16:06
Je asv motor mám taky. Pro motor je trafáč laskomina to je vlasně kvalitnější než nafta, a eště neobsahuje parafín kterej může v mrazech přicpávat filtr. Hele to může bejt věcí, proč to hapruje, může ti palivová soustava přisávat vzduch, malá startovací dávka paliva, malej předvstřik, jezdíš na 100% rostlinu? to by pak odpovídalo co Ti to dělá. Rostlináč ředím 50-50 s naftou.fandaseler píše:A hlavne nevim co tomu rekne motor.. asv,zatim papa rostlinku,ale neochotne.. studenej dele toci a pri jizde je obcas tupej na plyn.. kdyz ho podrzim,tak najednou dostanu kopanec do zad a jede.. ,regulace zatuhla neni,pred cca tejdnem sem to mel venku
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 16 čer 2015, 16:06
Tak vsude sem cetl jak to bezproblemove jezdi na RO,ale stejne mam mix 20l olej,1l benzin, 20ml dvoutakt a 40 ml vif zimni a dela mi to tohle.. Tak si nechci predstavit co by to delalo na cistej olej bez redeni benzinem,jinak.. Zda se mi ze to dela jenom za tepla,po ranu je vse ok.by me zajimalo co se tam deje... Jestli RO ma takovou teplotu ze dela hrudky nebo co.. Pritom teplejsi je ridsi, tak nechapu proc to dela,asi jeste vytahnu vstriky a podivam se na ne
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 16 čer 2015, 16:06
Taky chci jezdit jen od jara do podzimu v zime bionafta,dokud neni zima nevidim v tom problem,jen tesneni u cerpadla se rozloucilo, kdyz sem mel 50:50 s naftou.. Najel sem 300 km a ende,koupil sem origo sadu tesneni za 300 kc a uz 2000 km drzi a ten trafac se nemusi filtrovat nebo s nim jakkoliv carovat?
trafáč nějak extra špinavej neprůhlednej jsem ještě neviděl, slouží to jako chladící médium u větších traf, takže to se nemá asi jak něčím kontaminovat, pokud by bylo ale trafo např deset let mimo provoz a pak trafáč vypustily tak tam nějaká vázaná vzdušná vlhkost může být, v trafech co do poslední chvíle makaj tak olej musí bejt v pohodě. pro sychr ho nech odstát v nějaké butely, a kaly sedimentují.