fabia 1.2 htp 47kw za jazdy blika mazanie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dreizig5 píše:a nerozpadl se ti při výměně oil filtru ten prostředek na kterej nasouváš oil filtr?
a ten řeší tlak nebo že ti kontrolka nezhasne hned neo až po čase :?
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

slovacek.milos píše:je promin, nalej něco hustého co je třeba do motorek 2OW5O, nebo superturbo, čidlo vyřad aby neotravovalo a nech to tak dojezdit, můžeš měnit čerpadlo, celý ten bazmek nad filtrem, szkusit to bez vany a čumět kde to nejíc teče a výledek je štěstí nebo nula od nuly pošla,

když se ohlídneš do minula tak třeba některý fiat měl budík, nastartovalb8s a byly tam tři po dvaceti km O a furt to jelo do bodu kdy to nejelo, ;)
A nieco rozumne poradit nevies pretoze hned menit motor sa mi zda hlupe odite ti sviecka a menis motor
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

dreizig5 napsal:
a nerozpadl se ti při výměně oil filtru ten prostředek na kterej nasouváš oil filtr?


a ten řeší tlak nebo že ti kontrolka nezhasne hned neo až po čase Zmatený


jj jednou se mě to stalo.svítíla kontrolka mazání a bylo to nějak dojebaný a mělo to malej tlak.po rozdělaní a znovu poskladání ok.
Naposledy upravil(a) dreizig5 dne 24 bře 2015, 19:18, celkem upraveno 1 x.
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

s

Příspěvek od 3copsi3 »

dreizig5 píše:jj jednou se mě to stalo.svítíla kontrolka mazání a bylo to nějak dojebaný a mělo to malej tlak.po rozdělaní a znovu poskladání ok.
Myslel som ale nic stale to iste
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

uvivídíš sám prováděj kdejaké hlůposti a sám poznáš výsledky, sem tam se ti možná něco povede,

ta blbá krabička co je v místě kde je motor, je protě taková od výroby velmi rozporuplná, v návodech na opravu podivná, co se týče GO motoru třeba z důvodu mazání je to jedno velké tajemství a až pochopíš co to všehno vjde a koli stojí hatapák na dojetí

tak ti přeju mnoho štěstí

;)
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

slovacek.milos píše:uvivídíš sám prováděj kdejaké hlůposti a sám poznáš výsledky, sem tam se ti možná něco povede,

ta blbá krabička co je v místě kde je motor, je protě taková od výroby velmi rozporuplná, v návodech na opravu podivná, co se týče GO motoru třeba z důvodu mazání je to jedno velké tajemství a až pochopíš co to všehno vjde a koli stojí hatapák na dojetí

tak ti přeju mnoho štěstí

;)
Chapemco chces povedat ale ta urcite sa to musidat aj inaksie nie hnedmotor menit mozno ty si mal stym skusenost ale riesil si to dakedy okrem vymeny motora hmmm ak hej tak coje na chybe
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dreizig5 píše:dreizig5 napsal:
po rozdělaní a znovu poskladání ok.
zajímavé mi právě nenapadá kde by se ten tlak u obyčejné vložky kam ztrácel jak bude HTP mrknu a napíšu, že to valí jedou dírou do filtru a druhou z filtru, a když to dáš bez filtru nic se nemění


zkus to dát někdy bez filtru a zjistíš že podle mě nic, nebo mluvíme každý o něčem jiném?
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

slovacek.milos píše:
dreizig5 píše:dreizig5 napsal:
po rozdělaní a znovu poskladání ok.
zajímavé mi právě nenapadá kde by se ten tlak u obyčejné vložky kam ztrácel jak bude HTP mrknu a napíšu, že to valí jedou dírou do filtru a druhou z filtru, a když to dáš bez filtru nic se nemění


zkus to dát někdy bez filtru a zjistíš že podle mě nic, nebo mluvíme každý o něčem jiném?
Takze aka je chyba
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

dreizig5 napsal:
dreizig5 napsal:
po rozdělaní a znovu poskladání ok.


zajímavé mi právě nenapadá kde by se ten tlak u obyčejné vložky kam ztrácel jak bude HTP mrknu a napíšu, že to valí jedou dírou do filtru a druhou z filtru, a když to dáš bez filtru nic se nemění


zkus to dát někdy bez filtru a zjistíš že podle mě nic, nebo mluvíme každý o něčem jiném?


taky mě to nejde moc do palice ale vyděl sem to navlastní oči.prostě to bylo rozpadlí a oil špatně cirkuloval.a svítilo mazaní.
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

dreizig5 píše:taky mě to nejde moc do palice ale vyděl sem to navlastní oči.prostě to bylo rozpadlí a oil špatně cirkuloval.a svítilo mazaní.
Ale mne po nastartovani mazanie zhasne az ked sa motor zohreje zasvieti mazanie zapipa a potom zasa zhasne a zasa nic dlhu dobu
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

a je rozdíl tlaku mazání když svítí kontrolka a když nesvítí?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

UchoTD píše:Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
No presne toto iste mam nezistoval si vobec co to bolo za chybu
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

UchoTD píše:Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
rozumné, pro běžného opraváře nejsou manuály, co a jak přesně změřit co utáhnout,

bud se tomu věnuješ jak bubert a něco o tom víš


nebo vtom prostě plaveš ;)
svitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 10 říj 2011, 16:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od svitko »

3copsi3 píše:
UchoTD píše:Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
No presne toto iste mam nezistoval si vobec co to bolo za chybu
"Chyba motora" 8-) mali to radšej montovať do kosačiek (noteeth)
sorry za OT...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“