alh špatné starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

alh špatné starty

Příspěvek od karelmacal »

zdar lidi mam tu jednu O1 a strašně startuje jinak jede Ok ale za studena to je jako avia vstřiky odskoušené tlaky ok hydra nové ale žhaviče nové neví někdo co by to mohlo být :)
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Nebude čerpadlo na odchodu?
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

no asi jo ale jede to super nic nevynechá jen ten start a potom letí
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Jakou máš hodnotu na palubáku , jedná se o volnoběh ,zahřátý motor, měřená hodnota l/h. za jízdy měří okamžitou spotřebu.
Mělo by tam být ideálně 0,5 jestli je tam víc až kolem 0,8 nebo víc tak to ukazuje na čerpadlo. U mne se to tak projevovalo.Měl jsem tam hodnotu 0,9-1,1 l/h.
Nastavovala se i startovací dávka ale nepomohlo, pak jsem byl u TdiFuna na přehrátí softu kvůli špatným startům,nic. No a po konzultaci s Funem nakonec
výměna čerpadla vše OK.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

Na palubáku je 0,5 l-h tak na čerpadlo se my to nezdá ale mam tu ještě jedno tak to zkusím přehodit :D
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

karelmacal píše:Na palubáku je 0,5 l-h tak na čerpadlo se my to nezdá ale mam tu ještě jedno tak to zkusím přehodit :D
Nepada ti nafta?
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Zkontrolovat předvstřik a přepadový hadičky.. Po tom koukat jestli nejdou bublinky a případně dát zpětnej ventil..
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

no už nic jiného nevidím :d (LOL)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Bobanius píše:Jakou máš hodnotu na palubáku , jedná se o volnoběh ,zahřátý motor, měřená hodnota l/h. za jízdy měří okamžitou spotřebu.
Mělo by tam být ideálně 0,5 jestli je tam víc až kolem 0,8 nebo víc tak to ukazuje na čerpadlo. U mne se to tak projevovalo.Měl jsem tam hodnotu 0,9-1,1 l/h.
Nastavovala se i startovací dávka ale nepomohlo, pak jsem byl u TdiFuna na přehrátí softu kvůli špatným startům,nic. No a po konzultaci s Funem nakonec
výměna čerpadla vše OK.
Podle voln. dávky, jak to popisuješ ,by to mohlo ukazovat na "slabší" čerpadlo, ale jen za předpokladu, že s voln. dávkou nikdo nehýbal /elektricky nebo mechanicky/. Navíc Tě opravím v hodnotě. Pokud bude palubák na místě při volnoběhu ukazovat spotřebu 0,5/h, pak určitě "nepočítá" správně a skutečná spotřeba bude asi o 15% vyšší než počítačová. Podle zkušeností by měl ukazovat kolem 0,7 l/h , aby byla počítačová i skutečná spotřeba stejná.
Já bych zadavateli vlákna radil použít při spouštění přídavný odpor k čidlu teploty chl. kapaliny /pokud je vše ostatní OK/. Je to podstatně levnější a za zkoušku to stojí.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

prka píše:
Bobanius píše:Jakou máš hodnotu na palubáku , jedná se o volnoběh ,zahřátý motor, měřená hodnota l/h. za jízdy měří okamžitou spotřebu.
Mělo by tam být ideálně 0,5 jestli je tam víc až kolem 0,8 nebo víc tak to ukazuje na čerpadlo. U mne se to tak projevovalo.Měl jsem tam hodnotu 0,9-1,1 l/h.
Nastavovala se i startovací dávka ale nepomohlo, pak jsem byl u TdiFuna na přehrátí softu kvůli špatným startům,nic. No a po konzultaci s Funem nakonec
výměna čerpadla vše OK.
Podle voln. dávky, jak to popisuješ ,by to mohlo ukazovat na "slabší" čerpadlo, ale jen za předpokladu, že s voln. dávkou nikdo nehýbal /elektricky nebo mechanicky/. Navíc Tě opravím v hodnotě. Pokud bude palubák na místě při volnoběhu ukazovat spotřebu 0,5/h, pak určitě "nepočítá" správně a skutečná spotřeba bude asi o 15% vyšší než počítačová. Podle zkušeností by měl ukazovat kolem 0,7 l/h , aby byla počítačová i skutečná spotřeba stejná.
Já bych zadavateli vlákna radil použít při spouštění přídavný odpor k čidlu teploty chl. kapaliny /pokud je vše ostatní OK/. Je to podstatně levnější a za zkoušku to stojí.

třeba dnes na brnknutí a žádný kouř ani haprování už jsem z ní hotovej :D
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Vždy, když budeš startovat studený motor, tak se podívej na průhlednou hadičku od filtru k čerpadlu. Pokud tam bude "bublina" asi 3cm a větší, tak start nebude na "drc". Bez "bubliny" může být studený start bezproblémový. Nedostatek paliva pro studený start, který signalizuje "bublina", je třeba nějakým způsobem kompenzovat. Například přídavným odporem.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ak je všetko OK tak upravit SW.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

no vidim to na sw
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

tak sw nahrán a uvidím ráno co se bude dít :D
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

(hm) tak je to o hodně lepe ale není to ono
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“