Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak jeste poznamka, ze se zlepsil i chod brzd. Pedal jde do tuha naslapat jen na volnobeh. Pokud se jede s rychlosti, tak to nejde. Predtim tuhnul i s rychlosti.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ty brzdy bych také neřešil. Běžně se to takhle stává u koncernových auťáků.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
mart92
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 21 úno 2010, 15:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od mart92 »

Mam podobny problem s nabehem turba, akorat me to dela jen kdyz je motor v provozni teplote..
Za studena jede normalne, ale jak se ohreje, tak je problem uz pri prerazeni na dvojku.. A kdyz sem zapnul klimu, tak uz byl problem i s rozjezdem..
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak to naloguj a hoď to sem. Nejlépe za tepla, studena i s klimou. Já ti neporadím, ale někdo určitě jo.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Mám pocit, že se mi objevil stejný problém znovu. Navíc v kombinaci s růstem spotřeby (odhaduji tak cca 0,5 litru v průměru). Může mi na to prosím někdo mrknout? Nemám moc dobré prostředí okolo, kde to nalogovat, takže data asi nejsou nic moc, ale snad z toho něco půjde poznat. Druhý log je spíš jen tak pro zajímavost, nechal jsem to běžet, když jsem se vracel domů. Zajímavý je ten pokles tlaku v 11 s., ale nerozumím tomu, tak nevím. Díky moc!

Obrázek


druhý log:

http://ulozto.cz/x9qUhfpk/passat-23-08-2015-02-csv
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak mi to nedalo a ještě jsem logování opakoval.

Obrázek
Obrázek
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Patrezzz
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 19 čer 2016, 23:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Patrezzz »

Prosim Vas mam problém octavka bkd po repase hlavy nastup turba od 2500 dovtedy sa chova jak sdi po 2500 ide jak raketa rozvody nastavene a kontrolovane uz niekolko krat. Turbo nove podtlakova sustava komplet nova egr nove vakuovka nova trysky ok kabeláž k tryskam nova posilovac ok turbo na vag pri zoslapnuti plynoveho pedalu ma poziadavku 2200 tlak ale dava max 1200 po dosiahnuti 2500 otacok vystreli jak raketa vsetky mozne diely som skusal prehadzat s pojazdnej 100% bkd octavky rovnaky rocnik aj vykon a nepomohlo aj riadiacu jednotku motora a nic uz som v koncoch prosim poradte (wallbash)
xjuras
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 úno 2015, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od xjuras »

Mám 1,9 TDI 85kW BKE v A4 sleduji, že než se motor ohřeje na provozní teplotu(od 60 do 80°C) tak se lépe roztáčí turbo z nižších otáček(bere už od cca 1800-1900ot.). Když už je motor ohřátý na provozní teplotu, tak se turbo roztáčí později (bere až od 2100-2200otáček). I po překvaltování v jakýchkoliv otáčkách (i ve vysokých) čekám po přidání plynu minimálně 2 sekundy než znovu zabere turbo. Diagnostika píše jen sporadickou chybu čidla teploty paliva. Auto do nouzáku neskáče (nechal jsem vyčisit a seřídit regulaci turba a jen maličko se nástup turba zlepšil). Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji
xjuras
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 úno 2015, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od xjuras »

Tím logovaním se dá pouze zjistit, že je delší odezva v záběru turba po přidání plynu nebo se to dá takto i poladit? Díky za radu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“