Vacka Dbilas 250° 9.5mm - malej potkan

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Vacka Dbilas 250° 9.5mm - malej potkan

Příspěvek od Gardner »

Stalo se nekdy nekomu ze se to zlehka potkalo? ASV serie stav, vyfoceny vyfukovy ventyly v pistech asi 0,10mm. Saci OK. :/

Pisty maji presah od 0.83 do 1.01 tesneni bylo jeste puvodni 2dirove.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Kralevic
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 02 čer 2015, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice,Usti,Decin

Příspěvek od Kralevic »

Kamarád jí měl na rotačce a běhalo to, je to divný...
Fabia ATD->zatim soft + 6q JNC 240mm hds
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nemáš opis po SDI vačici?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Ano po SDI vacce je tam otiskle bohuzel vse, ale to bylo na obou saci i vyfukovy, potom jsem menil za Dbilas a asi po 20tis sla hlava dolu a vse se ukazalo, saci byly od sazi ale vyfukove uplne vylestene jak se stale dotykaly.

Je to zahada, po nejakem zkoumani jsme dosli k zaveru ze vule mezi pisty a ventyli byla uz z vyroby mala, k tomu se mohlo stat ze se vacka spatne nastavila (vule na aretacnim pripravku, pouziti bez sparovych merek).
No a pak se to mohlo potkavat.

Jinak mam tu nekde prispevek k SDI vacce na TDI, nemuzu ho najit, chci jen doplnit ze muj pokus s SDI vackou na ASV skoncili nezdarem. Potkavali se saci i vyfukove takze za sebe tedy nedoporucuji jakoukoliv SDI vacku na ASV.
Ale u AGR AHF a podobne muze byt situace treba jina.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“