Stalo se nekdy nekomu ze se to zlehka potkalo? ASV serie stav, vyfoceny vyfukovy ventyly v pistech asi 0,10mm. Saci OK. :/
Pisty maji presah od 0.83 do 1.01 tesneni bylo jeste puvodni 2dirove.
Vacka Dbilas 250° 9.5mm - malej potkan
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vacka Dbilas 250° 9.5mm - malej potkan
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
Ano po SDI vacce je tam otiskle bohuzel vse, ale to bylo na obou saci i vyfukovy, potom jsem menil za Dbilas a asi po 20tis sla hlava dolu a vse se ukazalo, saci byly od sazi ale vyfukove uplne vylestene jak se stale dotykaly.
Je to zahada, po nejakem zkoumani jsme dosli k zaveru ze vule mezi pisty a ventyli byla uz z vyroby mala, k tomu se mohlo stat ze se vacka spatne nastavila (vule na aretacnim pripravku, pouziti bez sparovych merek).
No a pak se to mohlo potkavat.
Jinak mam tu nekde prispevek k SDI vacce na TDI, nemuzu ho najit, chci jen doplnit ze muj pokus s SDI vackou na ASV skoncili nezdarem. Potkavali se saci i vyfukove takze za sebe tedy nedoporucuji jakoukoliv SDI vacku na ASV.
Ale u AGR AHF a podobne muze byt situace treba jina.
Je to zahada, po nejakem zkoumani jsme dosli k zaveru ze vule mezi pisty a ventyli byla uz z vyroby mala, k tomu se mohlo stat ze se vacka spatne nastavila (vule na aretacnim pripravku, pouziti bez sparovych merek).
No a pak se to mohlo potkavat.
Jinak mam tu nekde prispevek k SDI vacce na TDI, nemuzu ho najit, chci jen doplnit ze muj pokus s SDI vackou na ASV skoncili nezdarem. Potkavali se saci i vyfukove takze za sebe tedy nedoporucuji jakoukoliv SDI vacku na ASV.
Ale u AGR AHF a podobne muze byt situace treba jina.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW