2260 KIT 1.9 TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hromy22 píše:vemu za 13 až 15 tisíc jetou 2260 a po pár km bude KO
Prehanis a naprosto zbytecne. Za 15tis. mas tusim od Turbopoweru GTB2260VK predelane na podtlak s dualnim axialnim loziskem a protokolem o vyvazeni ... naprosto stejne jako to, ktere jezdi v aute po Jimovi dodnes ;)

Divim se, ze ses o volbe turba nebavil s Mirulakem, on ma s Turbopowerem dobre zkusenosti, ostatne na turbo od nich poprve pokoril hodnotu 300 koni a pak ho jeste (nezli tam dal tu soucasnou bestii) v klidu prodal ;)

... a co se Milana tyce, ze subjektivniho hlediska pochybuji, ze clovek, ktery dokazal vykresat z rotacky takove kone tak by nevedel presne co dela.

Ale pokud vim, tak Mirulu ma moznost merit u PT takze si nejsem jist proc to tam nasledne nezmerite.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Hromy22 píše:Graf mít nejspíš nebudu. Možná někdy, čísla mě nezajímají. Auto musí jet.
a kolik si od toho asi tak +- slibuješ nebo očekáváš? I mě by zajímalo kolik tato konfigurace co tam máš, dá PS a NM..... :)

a myslíš že to vydrží spodek motoru a spojka?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Až bude kompletně doladěné všechno tak na brzdu zajedu. S turbopower jsem mluvil po telefonu. Řekl mi 2260 nemáme a nevím kdy budou naskladněný. Nechtěl jsem čekat měsíc, dva a vzal jsem toho hybrida. Vyzkoušíme s Milanem to umí a aspoň to nějak okomentuju, jak funguje a podobně. A ještě k Milanovi... u něj je kvalita samozřejmostí, ví co dělá.
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

standa123 píše:
Hromy22 píše:Graf mít nejspíš nebudu. Možná někdy, čísla mě nezajímají. Auto musí jet.
a kolik si od toho asi tak +- slibuješ nebo očekáváš? I mě by zajímalo kolik tato konfigurace co tam máš, dá PS a NM..... :)

a myslíš že to vydrží spodek motoru a spojka?
Budu ladit na 230 až 240PS. Až dám lepší spojku a spodek PD tak můžu jít výš. Teď rozhodně přes 240PS nepůjdu.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Forest píše:
Andre píše:
Forest píše: Jsem zvedav na graf, bude mozno porovnat s repasnutym 2260 z Turbopoweru na FB R783 ;)
Můžeš porovnávat


Obrázek
... NE, to jen ty muzes neco takoveho porovnavat.

Plne chapu, ze ti to spoustu lidi, kteri netusi, ktera bije "zere", ale sam (snad, doufam, ze nejsi tak hloupy a naivni) moc dobre vis, ze nelze s uspechem srovnavat 1,9l 8V s FB R783 s 2,0 16V. Uz v roce 2009 se nechal Richard slyset, ze na GTB1756VK u 16V je schopen udelat 250koni (zatimco u 1,9 8V to bylo stezi 235) ... ale pokud se opravdu snizim k tomuto pomyslnemu porovnavani jablek s hruskami, tak to rozhodne nehovori moc ve prospech 16V (clovek by cekal lepsi vysledek).

No, jen takovej amater jak ty (pokud ze sebe nedelas tuto "kovarovic kobylu" zamerne, v coz ve tvuj prospech doufam, protoze jinak by to bylo opravdu velice ostudne) dokaze najit takovou odvahu takto lidem lhat do oci a pokouset se porovnavat 1,9 8V se 2,0 16V.

Co bude nasledovat? ... srovnavani SDI s TDI, PD s CR nebo snad vznetovy motor s proudovym?!
První, kdo tu chtěl porovnávat rotačku s PD, jsi byl Ty, tak si tu přestaň mazat hovínka na hlavu (LOL)

Jestli tě zase vyvedl z míry pohled na graf výše s polovičním turbem a zpátečnickou podtlakovou regulací v porvonání s tím průserem v tvém zděděném sleeperu, tak si to běž někam vybít, nemusíš tu zase krmit lidi pseudofaktama po SZ.

Zase zbytečně dráždíš hada bosou nohou.... Proč zmizelo to hlasování o práškách na hlavu?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:První, kdo tu chtěl porovnávat rotačku s PD, jsi byl Ty, tak si tu přestaň mazat hovínka na hlavu (LOL)

Jestli tě zase vyvedl z míry pohled na graf výše s polovičním turbem a zpátečnickou podtlakovou regulací v porvonání s tím průserem v tvém zděděném sleeperu, tak si to běž někam vybít, nemusíš tu zase krmit lidi pseudofaktama po SZ.

Zase zbytečně dráždíš hada bosou nohou.... Proč zmizelo to hlasování o práškách na hlavu?
Andre, kdybys cetl poradne, tak jedine, co me do te doby (nezli jsi tu zacal psat svoje fekalni vyplody) "vyvedlo z miry" je tva neomalenost porovnavat 1,9 8V a 2,0 16V. Jinak jsem pouze projevil zajem a zvedavost, jako kazdy bezny uzivatel tohoto fora ... navic to bude prece reference pro tebe, ne? Premyslej ;)

Dale , ty chudaku zapomnetlivej ... ale to ti catecne krivdim, zapomnetlivej nejsi, protoze sis doplnil zaklady ze zakladni skola a naucil ses rozdil mezi "vydedeny" a "zdedeny" ... ale pojem zdedeny, navzdory tomu, ze jsem ti to vysvetlil jsi nepochopil. Ale musim te pochvalit, uz ses naucil nove slovo, slovo "pseudofakta", skoda jen, ze netusis, co to znamena, protoze ja jsem vsechna fakta dodal (kdyz jsi me ve vyse uvedenem odkaze zadal) a tak dukladne, jak malokdo zde.

Mimochodem, opakuji, ten muj "pruser" mel i pres svoje negativa lepsi odezvu na plyn nezli tebou dodane GTB1756VK predelane na podtlak na stejnem technologickem zakladu, tedy ASZ ... takze co to tu zase meles? A to lze za polovicni turbo povazovat vice nezli ten tvuj "zazrak" ... kdyz uz jsme u tech fakt.

Dale bych te chtel pozadat, abys ona "pseudofakta" z me strany konkretne citoval, samozrejme vcetne zdroje. Vis, ja jsem byl hodne trpelivej a pokud jsem sdeloval nejaka fakta, pak bud rad, ze jsem je nesdeloval verejne. To bychom se tu dozvedeli veci, ze by si pak museli lidi davat hodne pozor od koho co kupuji.

To jenom vy "chytrolini" jste to na me pekne usili s tim turbem a chudaka Poluxtroje (pozn.: timto myslim oznaceni "chudak" uprimne a s politovanim, protoze to musela byt nehorazna prasarna vyzadujici opravdu kachni zaludky jste do toho zatahli (teda to jedine predpokladam, ze i on do toho nebyl vedomky ucasten).

Prosim te, ty a had? Cozpak jsi opet zapomnel ucivo zakladni skoly, ze slepys neni had ale spis jesterka, coz dokazuje fakt, ze v pripade ohrozeni mu upadne ocas? ;)

No, o mazani temat bys nemel moc mluvit abych zase nebyl nucen sahnout do archivu na tvuj podnet (a tveho nohsleda) smazanych temat.

Ale k tematu, srovnavat 1,9TDI 8V rotacku s 1,9TDI 8V PD je rozhodne bliz nezli to srovnavat s 2,0 16V (Mirulu budiz tim prikladem)... nebo i toto jsi schopen poprit? Upust ocas a nech si tyhle kecy na koledu nebo pro zakazniky, kteri slepe hltaji kazde tve slovo.

...a kdybys snad chtel hovorit k tematu "tuning" a obohatit zdejsi forum o zkusenosti, schvaluji, to bych ti musel vystrihnout poklonu - bud sdilny a rekni nam kolikrat jsi to svoje slavne Audi A3 popravil ... zmin fakta, obohat zdejsi cleny. Alespon lidi prestanou onanovat nad tim, jak je to BKD uzasne a odolne (ani se "super hlavou"), a nebudou se uchylovat do slepych ulicek Obrázek

Jinak ano, obcas jsem nucen si vzit prasek na hlavu, konkretne Paralen ... zvlaste, kdyz slysim ty historky o tech tvych "zazracich" s pridrenymi, nebo vypodlozenymi nebo jinak zbastlenymi regulacemi, nekonecnym stelovanim cerviku, tahel apod., ktere nejsi schopen ani reprodukovat (kdyby netusil, co to znamena tak ti to vysvetlim - udrzet jisty postup zarucujici stejny vystup) ... na to, ze mas k dispozici CNC tak je to celkem smutne, zvlaste po takovych letech "v oboru".

Inu, to vis, pokrok nezastavis, proti vetru nelze mocit navzdy s uspechem, nebot proud zeslabne a pak si mocis na boty a kalhoty :D
REA bude vzdycky lepsi a je jedno jestli ho das na male turbo (kde jeho pritomnost neni podlozena nezbytnou potrebou) nebo velke, kde proste podtlak nema sanci nikdy REA konkurovat.

... ale ze stare znamosti ti dam lekci z marketingu zdarma: hecni se, kdyz se k tomu nema majitel, vyjednej mu nasledne zmereni na brzde - jestli si za nim stojis tak prece to bude jen dobra reklama, ne? Zapoj mozkove zavity, rozpocet v ramci vyexpedovaneho produktu na to rozhodne budes mit. Ale pokud mozno tak na stejne brzde jako bylo mereno moje i tvoje auto.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2013, 11:05

Příspěvek od Poluxtroj »

Hele,tady to je o mně beze mě (crazy) No,tady se možná ještě dozvím něco ,co ani nechci vědět (rofl)
Octavia ASZ
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Jo tady to je komedie (rofl)
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

mal si isť do 2260 novšie turbo lepšie egt emp.
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Nechci už řešit co jsem měl a neměl koupit... mám TSA260 dám do auta a uvidíme jak bude fungovat.
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

chlapci (forest) vam tu pekne jebe... hadate sa o picovinach..
Cupra TDI
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Toreto píše:mal si isť do 2260 novšie turbo lepšie egt emp.
V čem je 2260 novější?

Ty jsi dělal porovnávací měření EGT a EMP na těchto konkrétních turbech? Jsou k dispozici výsledky?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

tantor-bn píše:chlapci (forest) vam tu pekne jebe... hadate sa o picovinach..
Ono tady nedávno proběhlo takové zajímavé hlasování, ale už to někam "zmizelo", asi chyba systému... :D

A předpokládám, že si to Forest nejspíš do archivu neuložil (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Poluxtroj píše:No,tady se možná ještě dozvím něco ,co ani nechci vědět (rofl)
... trefne receno, bohuzel
Hromy22 píše:uvidíme jak bude fungovat.
... o nic vic od zacatku neslo a kdo si procte me uvodni prispevky tak shleda soulad
Andre Zaslal: st červenec 22, 2015 8:07 am píše: Jsou k dispozici výsledky?
Klasika, ... prober se, ty bys je mel mit ... pred tim, nezli to pustis do obehu, primarne nikdo jiny! To je zacatek veskereho sporu, ty jsi totiz schopen (chapej, mas kachni zaludek) na to, abys neco testoval na lidech za plnou palku (alespon v minulosti tomu tak bylo, nyni se vetsina lidi boji toto priznat aby nebylo za voly).
Andre Zaslal: st červenec 22, 2015 8:07 am píše:A předpokládám, že si to Forest nejspíš do archivu neuložil (LOL)
Opet predpokladas spatne, ostatne, jak je tvym zvykem.

Mimochodem, Andre, dalsi lekce ty amatere ... vpravo nahore u tvych prispevku mas tlacitko "Upravit", kdyz jsi poslednim prispevovatelem tak muzes svuj posledni prispevek doplnit a nemusis se tak dopoustet prestupku znameho jako "double post". Ten byva u vetsiny kvalitnich for trestan, ale neboj, na tomto foru chybi aktivni administrator takze muzes byt v klidu ... vlastne ne, jen za troubu a amatera Obrázek

Jen dodam, ze ke smazani toho tematu nedoslo na zaklade podnetu z me strany. Predpokladam, ze pouze zafungoval administrator nebo tema nebylo v souladu s pravidly tohoto fora (doporucuji si precist, obohati to kazdeho).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Forest píše:
Andre Zaslal: st červenec 22, 2015 8:07 am píše:t;] Jsou k dispozici výsledky?
Klasika, ... prober se, ty bys je mel mit ... pred tim, nezli to pustis do obehu, primarne nikdo jiny! To je zacatek veskereho sporu, ty jsi totiz schopen (chapej, mas kachni zaludek) na to, abys neco testoval na lidech za plnou palku (alespon v minulosti tomu tak bylo, nyni se vetsina lidi boji toto priznat aby nebylo za voly).
To jsou pravděpodobně další tebou důkladně podložená "fakta" (LOL)

Podívej se na datum měření a na datum, kdy jsme to turbo začali nabízet (třeba na našem FB) ;)


Obrázek


Já určitě nebyl ten, kdo tady vnucoval lidem po SZ super turbo na 300+ koní s luxusním spodkem díky elektronice a nakonec sem postnul Graf s 250HP a 200Nm v 1800ot (rofl) (rofl) (rofl)

Třeba u tohoto slibujeme lidem 230HP, zkus to porovnat se svým 300+ "Forest design" superhybridem ;)

Obrázek


Data měřená sofistikovaným zařízením (nikoliv kotelní technikou) samozřejmě jsou, ale ne veřejně dostupná. Já jsem toho tady ukázal myslím až dost, divím se, že jsi se neponaučil a jen stále pokračuješ v prasení (chápej degradování) celkem dobře fungujících seriových dílů.
No jo no... komu není shůry dáno...

Jen chudáci, co včas neodhalí tvoji vychcanost převlečenou za "pomoc" :roll:
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“