Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy » Skoda Favorit 136L 62PS to 125PS/142Nm by DIESLEPOWER Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Skoda Favorit 136L 62PS to 125PS/142Nm by DIESLEPOWER
PříspěvekZaslal: čt červenec 23, 2015 12:59 pm Citovat
DIESELPOWER office
uživatel
Založen: 18.10.2012
Příspěvky: 625
Bydliště: office




Retro projekt: Skoda Favorit 136L 125PS by DIESELPOWER

Motor:
Objem 1.4 (vrtání x zdvih 75,5mm x x 78mm)
Hlava Felicia MPI 50 kW, upravené sací i výfukové kanály,
sací ventil 37mm, K.P. 12,5:1, tvrdé ventilové pružiny.
Karburátor Weber 32/34 DMTL
Vačka Motor-Excel 297/278
Zapalování Ignitech TCIP
Palivo E85

Naladěno firmou DIESELPOWER.


Více zde:
https://plus.google.com/b/107237714099266185773/photos/+DIESELPOWERraceengineering/albums/6174661192632587617

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152858897416793.1073742165.295822321792&type=3

0-160KM/H:
https://www.youtube.com/watch?v=VrrVlaFFn68&list=PL-NIXgoc0jtynP5zYqVwPoLooX2RuIM1W&index=1






Naposledy upravil DIESELPOWER office dne po červenec 27, 2015 12:41 pm, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: pá červenec 24, 2015 5:21 am Citovat
dawe2706
Aktivista
Založen: 6.6.2008
Příspěvky: 1096
Bydliště: Šumperk




Z 62 na 124 Very Happy jako by tam byly 2 sériové motory Velmi ??astn?
Není to náhodou ten co skončil v Přerově 27.6.2015 první do 1400ccm?

_________________
BME E61 530d skoro série
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 230ps 550Nm
GAME OVER
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 24, 2015 6:25 am Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 6897




hezké - díky komponentům od ME.
Tuhle vačku jsem od ME neměl, třeba ještě někdy zkusím Very Happy 278/265 byla super. S objemem 1490 by to bylo asi ještě hezčí

To má pájecí jednotku, nebo se to flashuje po kabelu ? Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červenec 24, 2015 6:41 am Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34329
Bydliště: Praha




pro zajmavost nebyla by někde udávaná spotřeba při svižné jízdě?

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 24, 2015 8:14 am Citovat
dawe2706
Aktivista
Založen: 6.6.2008
Příspěvky: 1096
Bydliště: Šumperk




Vici napsal:
hezké - díky komponentům od ME.
Tuhle vačku jsem od ME neměl, třeba ještě někdy zkusím Very Happy 278/265 byla super. S objemem 1490 by to bylo asi ještě hezčí

To má pájecí jednotku, nebo se to flashuje po kabelu ? Very Happy


Mám tam v popisu karburátor Weber 32/34 DMTL a tak to asi neladí jednotkou Smile

_________________
BME E61 530d skoro série
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 230ps 550Nm
GAME OVER
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 24, 2015 10:09 am Citovat
tiff
Přispěvovatel
Založen: 24.6.2009
Příspěvky: 214
Bydliště: Praha




dawe2706: není, tohle auto zatím žádný sprint nejelo. Pokud se ale dá věřit appce na iPadu, tak zrychlení 0-100 dá za 7,3s a 400m za 15,4s.

Vici: směs obstarává karburátor, ale je tam programovatelné zapalování Ignitech, které se flashuje po kabelu, takže není potřeba nic pájet Velmi ??astn?

Ladas: spotřeba E85 je při svižné jízdě lehce přes 10l, ale jde to i za míň, když se tomu pořád nestojí na krku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červenec 24, 2015 11:01 am Citovat
dawe2706
Aktivista
Založen: 6.6.2008
Příspěvky: 1096
Bydliště: Šumperk




No já měl sebou na sprintech v Přerově Race Chrono v noťasu + gps modul (aktualizuje se po 0,2s) a rozdíl mezi fotobuňkou a GPS bylo na 400m 0,3s a 2km/h a tak si myslím,že se tom dá věřit.

_________________
BME E61 530d skoro série
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 230ps 550Nm
GAME OVER
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 24, 2015 11:09 am Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34329
Bydliště: Praha




Od Viciho to byla ironie co jste nepochopily navíc kdo by v hnědáku hledal řj maximálně tak digi hodiny a to už bylo za příplatek B??a

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 24, 2015 11:45 am Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 6897




jasně že jsem si dělal srandu

tiff : to je tedy tvoje auto? kdo stavil motor ? Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červenec 24, 2015 11:52 pm Citovat
turbo kamna power
Aktivista
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 3954
Bydliště: Praha




moc pěknej sleeper Smile kolikrát škodovkáři nemají takový výkon na dvou dvojitých karburátorech a tady jen jeden dvoják - dobrá práce, to zapalování dělá asi hodně, zvlášť s e85 Smile

_________________
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Polo 6N2 1.4i
Octavia II 1.6 TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne červenec 26, 2015 5:04 pm Citovat
peter l
Přispěvovatel
Založen: 17.2.2013
Příspěvky: 253




Prečo ste to nemeraly dalej ako 6600 ot. lebo podla mne este dalsich 2-3 koni tam su...

_________________
G3 1Z:sanie PD,s764+chip,kat-off,skr.ASD,-30/30mm
G3 Var.colorconeptGT AHU:BV43,0.240+11mm,saniePD,port.hlava SDI+vačka SDI,C-čidlo,egr-off,FMIC+51mm,ATD/HDS,skr.ASD,brzdy.312/226mm,-60/40mm,205/40 r17
Audi A4 B6 Avant Quattro AVF+BV43+FMIC
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne červenec 26, 2015 6:22 pm Citovat
tiff
Přispěvovatel
Založen: 24.6.2009
Příspěvky: 214
Bydliště: Praha




Vici: auto je moje, motor mi stavěl kamarád, co bydlí kousek od MB a má na to všechny potřebné přípravky.

petr l: na běžné ježdění mám nastavený omezovač na 6700 ot. a chtěl jsem to změřit ve stavu jak to bude jezdit normálně po silnici.
Je to pořád jen staré tříložiskové OHV, takže s otáčkami to kvůli 2-3 k nechci kvůli životnosti zbytečně přehánět.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne červenec 26, 2015 6:50 pm Citovat
peter l
Přispěvovatel
Založen: 17.2.2013
Příspěvky: 253




Aha tak to teda OK....ale lepsie by znelo 127 koni Velmi ??astn? ale mas pravdu je to fak super...ja som mal na svojej skodovke 1,3,kp 11:1,odlahcena,300/300,2xdellorto,115koni ale odladene doma... Sm?ch

_________________
G3 1Z:sanie PD,s764+chip,kat-off,skr.ASD,-30/30mm
G3 Var.colorconeptGT AHU:BV43,0.240+11mm,saniePD,port.hlava SDI+vačka SDI,C-čidlo,egr-off,FMIC+51mm,ATD/HDS,skr.ASD,brzdy.312/226mm,-60/40mm,205/40 r17
Audi A4 B6 Avant Quattro AVF+BV43+FMIC
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 27, 2015 12:41 pm Citovat
DIESELPOWER office
uživatel
Založen: 18.10.2012
Příspěvky: 625
Bydliště: office




0-160KM/H:
https://www.youtube.com/watch?v=VrrVlaFFn68&list=PL-NIXgoc0jtynP5zYqVwPoLooX2RuIM1W&index=1

_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po červenec 27, 2015 12:54 pm Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 6897




jaký tam máš výfuk?
M-E kdysi dělali nádherné nerez svody a zbytek výfuku k tomu - parádní práce. Měl jsem jeden z vyrobených kusů

Kurnik..že bych si zas koupil Favorita? Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skoda Favorit 136L 62PS to 125PS/142Nm by DIESLEPOWER
 Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.