Skoda Favorit 136L 62PS to 125PS/142Nm by DIESLEPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Skoda Favorit 136L 62PS to 125PS/142Nm by DIESLEPOWER
Retro projekt: Skoda Favorit 136L 125PS by DIESELPOWER
Motor:
Objem 1.4 (vrtání x zdvih 75,5mm x x 78mm)
Hlava Felicia MPI 50 kW, upravené sací i výfukové kanály,
sací ventil 37mm, K.P. 12,5:1, tvrdé ventilové pružiny.
Karburátor Weber 32/34 DMTL
Vačka Motor-Excel 297/278
Zapalování Ignitech TCIP
Palivo E85
Naladěno firmou DIESELPOWER.
Více zde:
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... 2632587617
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=3
0-160KM/H:
https://www.youtube.com/watch?v=VrrVlaF ... 1W&index=1
Motor:
Objem 1.4 (vrtání x zdvih 75,5mm x x 78mm)
Hlava Felicia MPI 50 kW, upravené sací i výfukové kanály,
sací ventil 37mm, K.P. 12,5:1, tvrdé ventilové pružiny.
Karburátor Weber 32/34 DMTL
Vačka Motor-Excel 297/278
Zapalování Ignitech TCIP
Palivo E85
Naladěno firmou DIESELPOWER.
Více zde:
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... 2632587617
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=3
0-160KM/H:
https://www.youtube.com/watch?v=VrrVlaF ... 1W&index=1
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 27 črc 2015, 12:41, celkem upraveno 1 x.
pro zajmavost nebyla by někde udávaná spotřeba při svižné jízdě?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Mám tam v popisu karburátor Weber 32/34 DMTL a tak to asi neladí jednotkouVici píše:hezké - díky komponentům od ME.
Tuhle vačku jsem od ME neměl, třeba ještě někdy zkusím 278/265 byla super. S objemem 1490 by to bylo asi ještě hezčí
To má pájecí jednotku, nebo se to flashuje po kabelu ?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706: není, tohle auto zatím žádný sprint nejelo. Pokud se ale dá věřit appce na iPadu, tak zrychlení 0-100 dá za 7,3s a 400m za 15,4s.
Vici: směs obstarává karburátor, ale je tam programovatelné zapalování Ignitech, které se flashuje po kabelu, takže není potřeba nic pájet
Ladas: spotřeba E85 je při svižné jízdě lehce přes 10l, ale jde to i za míň, když se tomu pořád nestojí na krku.
Vici: směs obstarává karburátor, ale je tam programovatelné zapalování Ignitech, které se flashuje po kabelu, takže není potřeba nic pájet
Ladas: spotřeba E85 je při svižné jízdě lehce přes 10l, ale jde to i za míň, když se tomu pořád nestojí na krku.
No já měl sebou na sprintech v Přerově Race Chrono v noťasu + gps modul (aktualizuje se po 0,2s) a rozdíl mezi fotobuňkou a GPS bylo na 400m 0,3s a 2km/h a tak si myslím,že se tom dá věřit.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Od Viciho to byla ironie co jste nepochopily navíc kdo by v hnědáku hledal řj maximálně tak digi hodiny a to už bylo za příplatek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
moc pěknej sleeper kolikrát škodovkáři nemají takový výkon na dvou dvojitých karburátorech a tady jen jeden dvoják - dobrá práce, to zapalování dělá asi hodně, zvlášť s e85
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vici: auto je moje, motor mi stavěl kamarád, co bydlí kousek od MB a má na to všechny potřebné přípravky.
petr l: na běžné ježdění mám nastavený omezovač na 6700 ot. a chtěl jsem to změřit ve stavu jak to bude jezdit normálně po silnici.
Je to pořád jen staré tříložiskové OHV, takže s otáčkami to kvůli 2-3 k nechci kvůli životnosti zbytečně přehánět.
petr l: na běžné ježdění mám nastavený omezovač na 6700 ot. a chtěl jsem to změřit ve stavu jak to bude jezdit normálně po silnici.
Je to pořád jen staré tříložiskové OHV, takže s otáčkami to kvůli 2-3 k nechci kvůli životnosti zbytečně přehánět.
Aha tak to teda OK....ale lepsie by znelo 127 koni ale mas pravdu je to fak super...ja som mal na svojej skodovke 1,3,kp 11:1,odlahcena,300/300,2xdellorto,115koni ale odladene doma...
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele: