Skoda Favorit 136L 62PS to 125PS/142Nm by DIESLEPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Skoda Favorit 136L 62PS to 125PS/142Nm by DIESLEPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Retro projekt: Skoda Favorit 136L 125PS by DIESELPOWER

Motor:
Objem 1.4 (vrtání x zdvih 75,5mm x x 78mm)
Hlava Felicia MPI 50 kW, upravené sací i výfukové kanály,
sací ventil 37mm, K.P. 12,5:1, tvrdé ventilové pružiny.
Karburátor Weber 32/34 DMTL
Vačka Motor-Excel 297/278
Zapalování Ignitech TCIP
Palivo E85

Naladěno firmou DIESELPOWER.


Více zde:
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... 2632587617

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=3

0-160KM/H:
https://www.youtube.com/watch?v=VrrVlaF ... 1W&index=1


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 27 črc 2015, 12:41, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Z 62 na 124 :-D jako by tam byly 2 sériové motory :D
Není to náhodou ten co skončil v Přerově 27.6.2015 první do 1400ccm?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

hezké - díky komponentům od ME.
Tuhle vačku jsem od ME neměl, třeba ještě někdy zkusím :-D 278/265 byla super. S objemem 1490 by to bylo asi ještě hezčí

To má pájecí jednotku, nebo se to flashuje po kabelu ? :-D
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pro zajmavost nebyla by někde udávaná spotřeba při svižné jízdě?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Vici píše:hezké - díky komponentům od ME.
Tuhle vačku jsem od ME neměl, třeba ještě někdy zkusím :-D 278/265 byla super. S objemem 1490 by to bylo asi ještě hezčí

To má pájecí jednotku, nebo se to flashuje po kabelu ? :-D
Mám tam v popisu karburátor Weber 32/34 DMTL a tak to asi neladí jednotkou :)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

dawe2706: není, tohle auto zatím žádný sprint nejelo. Pokud se ale dá věřit appce na iPadu, tak zrychlení 0-100 dá za 7,3s a 400m za 15,4s.

Vici: směs obstarává karburátor, ale je tam programovatelné zapalování Ignitech, které se flashuje po kabelu, takže není potřeba nic pájet :D

Ladas: spotřeba E85 je při svižné jízdě lehce přes 10l, ale jde to i za míň, když se tomu pořád nestojí na krku.
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

No já měl sebou na sprintech v Přerově Race Chrono v noťasu + gps modul (aktualizuje se po 0,2s) a rozdíl mezi fotobuňkou a GPS bylo na 400m 0,3s a 2km/h a tak si myslím,že se tom dá věřit.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Od Viciho to byla ironie co jste nepochopily navíc kdo by v hnědáku hledal řj maximálně tak digi hodiny a to už bylo za příplatek (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jasně že jsem si dělal srandu

tiff : to je tedy tvoje auto? kdo stavil motor ? :-)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

moc pěknej sleeper :) kolikrát škodovkáři nemají takový výkon na dvou dvojitých karburátorech a tady jen jeden dvoják - dobrá práce, to zapalování dělá asi hodně, zvlášť s e85 :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Prečo ste to nemeraly dalej ako 6600 ot. lebo podla mne este dalsich 2-3 koni tam su...
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Vici: auto je moje, motor mi stavěl kamarád, co bydlí kousek od MB a má na to všechny potřebné přípravky.

petr l: na běžné ježdění mám nastavený omezovač na 6700 ot. a chtěl jsem to změřit ve stavu jak to bude jezdit normálně po silnici.
Je to pořád jen staré tříložiskové OHV, takže s otáčkami to kvůli 2-3 k nechci kvůli životnosti zbytečně přehánět.
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Aha tak to teda OK....ale lepsie by znelo 127 koni :D ale mas pravdu je to fak super...ja som mal na svojej skodovke 1,3,kp 11:1,odlahcena,300/300,2xdellorto,115koni ale odladene doma... (LOL)
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Obrázek
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jaký tam máš výfuk?
M-E kdysi dělali nádherné nerez svody a zbytek výfuku k tomu - parádní práce. Měl jsem jeden z vyrobených kusů

Kurnik..že bych si zas koupil Favorita? :)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“