VB vs GTB 1749 vs GTB 1756

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OCTAVIA_ASV
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Odpovědi: 0

VB vs GTB 1749 vs GTB 1756

Příspěvek od OCTAVIA_ASV »

Ktoré s týchto 3 túrb by ste dali do O2 BXE ( s tryskami AL ) s ohľadom na dlhú životnosť ( aspoň 100 tis km (noteeth) ) a ktoré bude mať najlepši priebeh na denne jazdenie ?
Lebo cenou by mali byť na tom podobne nove VB 800e +- a hybridy 49 a 56 plus minus podobne.
A aby niekto nerýpal výsledok by mal byt 190 na VB a 200+ na hybridoch ( samozrejme čím viac tym lepšie (LOL) (LOL) )
Naposledy upravil(a) OCTAVIA_ASV dne 02 dub 2013, 19:34, celkem upraveno 1 x.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

gtb1752
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Verim, ze na pozadovany vykon okolo 200 koni by GTB1749VK stacilo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

a co by jste volili do cordoby AGR s race520, 12mm a FMIC, 1756 a nebo 2260? Případně kdy tady měnit spodek? Vydrží ASV víc jak AGR?
Naposledy upravil(a) kiklop32 dne 02 dub 2013, 20:05, celkem upraveno 1 x.
OCTAVIA_ASV
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od OCTAVIA_ASV »

A je veľky rozdiel v nábehu 49 vk 52 a 56 ? Lebo moja teória laika je že čím vačšie turbo a čím menej od neho žiadame tým vačšia životnosť a najma ked ten rozdiel cenový je minimálny. Ale ak to má byť za cenu nábehu v 2200 ot tak to radsej nie dakujem 95% času strávim v otáčkach 1700 až 2500.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

tak VB.nejlepší kompromis.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

r.martinec píše:tak VB.nejlepší kompromis.
to ale gtb1749
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Na těch ALkách bude VB málo , ..
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Oživím tohle téma - které turbo bude lepší na mTDI, 11mm hlava, PP764, FMIC, cíl by byl cca 170 - 180 koní? Serii 1749VB, nebo GTB1749VK z Boxera 2,2HDI 110kW?
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

dal bych nové VB
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Forest píše:Verim, ze na pozadovany vykon okolo 200 koni by GTB1749VK stacilo.
I po tech letech trvam na svem. Mysleno z Audi 4,2TDI V8, vsude se jich ted vali tuny a je vyrazne ve vsech ohledech lepsi nezli VBcko!

... to z Boxera mi neni znamo, nemohu soudit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

To z Boxera je třeba tady http://www.mihocar.cz/turbodmychadlo-ci ... k/d-84354/

Máš nějaký tip kde by se dala splašit ta 1749 ze 4,2TDI, když jsou jich všude tuny? Asi bpbě hledám ale nikde nemohu nalézt, spíš je všude víc 1756VK
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Majkl.fiat píše:To z Boxera je třeba tady http://www.mihocar.cz/turbodmychadlo-ci ... k/d-84354/

Máš nějaký tip kde by se dala splašit ta 1749 ze 4,2TDI, když jsou jich všude tuny? Asi bpbě hledám ale nikde nemohu nalézt, spíš je všude víc 1756VK
1) kde "tady" - pokud dobre ctu, maji tam napsano "Není skladem"
2) toto turbo mi neproslo rukama - tak je mysleno to, ze mi neni znamo
3) kdo hleda, najde ... kdo nehleda, objednava tam, kde je ... pokud mas zajem, asi bych umel zajistit (musis jen sdelit zda nove nebo stare, leve nebo prave) ... vedel bych nejspis o novych po 15 tis.

A co se meho vyjadreni "lepsi nezli VB" tyce, staci prosta logika (ikdyz to mam overeno praxi):
- VB je prehistoricke turbo urcene pro 1,9 8V
- GTB1749VK je turbo s novejsim designem, technologiema, je dualne chlazene (olej+voda), urcene pro 2,1
- s integrovanym merakem otacek, inovativnim vstupem do dmychadla

Ano, neni to "plug and play" jako VB, ale prece "tuning" neni o "plug and play" ale o "tune" tedy "ladit", tedy prizpusobovat, hledat cestu jak na to ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“