klepe AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Po nahodeni Sprint 764 mi moje ASV lopoti uz furt viac a viac (castejsie da sa povedat skoro furt) a lezie mi to na nervy takze sa nato musim kuknut. Tak som si povedal ze ked ho uz musism roztvorit tak hned prehodim creva prip. cely spodok za silnejsi. To ze tam pojdu creva prip. cely spodok ASZ/ARL bez problemov viem. Ale dam do ASV aj creva prip. cely spodok z AWX/AVF? Ak sa nemylim tak AWX/AVF (pozdlzne motory) by mali mat este silnejsie piestne capi ako ASZ/ARL. Nejak som to neskumal a teroreticky by to malo ist, dam teda aspon creva AWX/AVF do spodku ASV? Pripadne daju sa zamenit spodky AWX/AVF (pozdlzne) za ASV (priecny)? Ide mi oto ci mi budu sediet drziak prislusenstva a aj uchyty na zavesenie motora atd.? Jednym slovom ci dokazem bez nejakych uprav namontovat pozdlzny motor ako priecny?
denas88
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 kvě 2015, 11:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od denas88 »

Chlapci mam presne ten isty problem jak opisuje koco, na motore 1.9 TDI AGR klepe to hned po starte a jediny moment ked neklepe je ked dam nohu z plynu dole inac klepe stale...hydrostely vymenene, tlak oleja cez 2bar na volnobeh takze viac nez dobry, trysky su tam menene za FB sprint 502 cistonove, rozvod nastaveny na 100% dal som si zaležať a ten cvengot je tam furt...tu je nahravka aj
https://www.youtube.com/watch?v=xmxgrSz ... e=youtu.be
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Vstrek alebo piesty 😕
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
denas88
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 kvě 2015, 11:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od denas88 »

No už som skušal všetko takže rozmyšlam že hlava pojde dole, ešte by som chcel dať pred tym vstrekovače na stolicu ale neviem kde v BB kraji kontroluju a nastavuju dvojpružinovky...
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

trochu to tu ozivim rozhodil som svoje afnko koli klepaniu ktore zosilnilo po zohriati a bolo jedno ci sa pridavalo uberalo alebo islo ustalene. prve zistenia napeceny karbon tie supiny v okolivventilov ako aj na hlave tak aj piestoch. hlava isla na kontrolu a pripadne opravy. po vybrati piestov som zistil ze ta teflonova ci aka je to vrstva je na vsetkych dost opotrebovana az po nosny material na velkyc plochach ale piesty ako vravi p. huml nie su mazle. na 1 a 4 pieste po upnuti ojnice je dost znatelna vola v piestnom cape.vola medzi tesniacim kruzkom a piestom na troch piestoch po premerani je mimo tolerancie takze to nebudem riesit a osadim sadu piestov z alh co som si zohnal pre tento pripad. ale mam otazku valce su celkom v pohode az na niekolko ryh hlavne 1 a 4 valci ako keby boli urobene ziletkou a nie su na celu vysku zdvihu piestu pricom cez vecsinu vidiet drazky honovania. a preto sa pytam mam tie valce prehonovat tou honovackou na vrtacku? mam ju kupenu. a este jedna otazocka ani v diel.prirucke nie je napisane ci zavity skrutky hlavy a dosadaciu plochu hlavy skrutky treba potriet pred montazou olejom. zda sa mi trochu divoke aby to islo na sucho....par foto prilozim ked budem na pc...dakujem za odpovede.[/img]
Tdi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Závit můžeš, ale hlavu šroubu ne, na sucho je správně, pokud ji namažeš, bude to "zkrutná tyč".
nepropadat panice...
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

ok dakujem
Tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“