Problém s motorem Ford s-max 1.8 tdci

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Problém s motorem Ford s-max 1.8 tdci

Příspěvek od zdenouch »

Auto začalo při jízdě klepat a postupem mlátit.
Nechal jsem to odtáhnout do nebližšího servisu .
Tam vydělali vstřiky a zavezli do Brna do auto ZM.

Odtud mi pan volal, že všechny vstřiky jsou špatné a nejdou ani repasovat.

Řekl jsem mu, že auto do poslední chvíle bez problému jezdilo a jak je možné, že všechny vstřiky najednou odešly.

Novej můžu mít za 7600,- x 4 ks a to nemám jistotu, že to bude vstřikama.

Vačka je v pořádku a hydroštely jsou bez vůle.

Zkontrolovali nové rozvody. Jsou také v pořádku, seřízené a neporušené.

Auto startuje bez problému až na mlácení, které se přenáší z levé části od

rozvodů!


Měřili tlaky na válcích. Jsou všechny stejné, v pořádku.

Když odpojili první vstřik od rozvodů, auto jelo a mlátilo.

Po odpojení ostatnich vstřiků po jednom auto nenastartovalo.

Tudíž předpokládám, že hlavní problém ve vstřikách nebude.

Děkuji za radu a pomoc pokud se někdo už s tímto problémem potkal.


Děkuji za pomoc.
PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Když to mlátí tak co klika?Šály ojnic?
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Ohrana pisnicka vsech co vstriky repasuji. Jsou to do jednoho podvodnici co jim je uplne jedno ze ten problem je jinde a jen chteji vydelat. By me zajimalo jak by se tvarili kdyby po nich nekdo chtel takovy auto opravit, oni vymenili vsechny vstriky motor by stejne nefungoval a zakaznik by odmitl zaplatit. Pokud to mlati mrkl bych taky na kliku.
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

V ZM Bosonohy jsou přivezené vstřiky a čerpadla bohužel skoro vždycky KO a ceny za díly a práci nehorázné.

jinak vstřik nový se dá sehnat kolem 6900.-
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Bmwrepair píše:Ohrana pisnicka vsech co vstriky repasuji. Jsou to do jednoho podvodnici co jim je uplne jedno ze ten problem je jinde a jen chteji vydelat. By me zajimalo jak by se tvarili kdyby po nich nekdo chtel takovy auto opravit, oni vymenili vsechny vstriky motor by stejne nefungoval a zakaznik by odmitl zaplatit. Pokud to mlati mrkl bych taky na kliku.
Přesně tak, mechán je vydírán diesel servisy, zaplatí namontuje a když je problém, blbec je on..Když to servis zkurví, řeknou, záruku dáme pouze v případě, že to montuje naše firma... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

Co mám dělat ?
Zavolat do servisu a požádat je, at sundají olejovou vanu a mrknou na kliku?

To abych servisu radil co má dělat.........
Peníze netisknu a jen tak vyhazovat peníze se mi nechce.
PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Neni servis jako servis, nekde to jsou jen vymenari co neumi pouzit to mezi usima. Pokud v tom mlati a je nenapadlo se podivat na kliku, asi bych se poohledl jinde
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Tyhle motory trpěly na destrukci pouzdra pístního čepu v ojnici. Přesně jak píšeš - z ničeho nic začal motor mlátit. Shodit hlavu a vzít za písty....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

Dnes sundali olejovou vanu. Byl jsem u toho.
Vana plná lupínků a kousků asi z šálků. Na sítku čerpadla to samé.
Byl jsem tak nasranej, že jsem to ani nevyfotil.
Co mi ted doporučíte?
Před rokem jsem to koupil.
Nový motor nebo se to pokusit opravit?
Pokud to opravím tak se mi to nevyplatí prodat a na náhradní díly mi za to tu cenu za jakou jsem to koupil nikdo nedá.....
PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od ecu123 »

oprav to vyplati se cena za vyvlozkovani ojnic neni velka uz jsem jich delal mnoho a vydrzi to doporucil bych i firmu ale je pro tebe daleko
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od ecu123 »

jo jeste bacha tenhle motor nema hydra
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

do opravy bych osobně po takový smrti nešel a když už teda tak rozhodně zahodit původní olejové čerpadlo a doufat že si nějaká šupina nevzpomene a časem nepřipluje
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

je to hnus no,včera u nás byl borec pro motor 1.6HDi, dovezli auto z Belgie, prý to jen mírně klepalo, říkali si klasika, přicpanej koš a klepou hydra, vyčistíme, udělá se turbo a hurá
no, ouha, pry shodili vanu, ty plná šupinek...tak šli dál a na klice byl v ojničních i hlavních ložiscích namotanej alobal.....nachystaý na prodání...takže +20 za jinej motor a kupa práce = výdělek v čudu...
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

[quote="zdenouch"]Dnes sundali olejovou vanu. Byl jsem u toho.
Vana plná lupínků a kousků asi z šálků. Na sítku čerpadla to samé.
Byl jsem tak nasranej, že jsem to ani nevyfotil.


Tak hlavne ze te chteli zkasnout za repas trysek. By me zajimalo jak by se tvarili po namontovani. Je to presne jak jsem tu uz psal, je jedno kde je problem, repase je potreba vzdycky:)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Taky mě to pěkně sere, ať už dáš na kontrolu čerpadlo,vstřiky,turbo, z 99% volají že je to KO, když řeknu jen vyčistit a nastavit ( turbo ) , kroutí se jak hadi ( Turbocar ) (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Ford“