Názor na olej 5W20 pro Chrysler Voyager po generálce.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Názor na olej 5W20 pro Chrysler Voyager po generálce.
Řeším jednu velice nepříjemnou věc.Dělal jsem kompletní GO motoru na Voyageru 3,8 V6 142kw Rok 2009. Auto mělo chycenou kliku,neuhlídali olej a tak se to chytlo na klice.Klika se nechala přebrousit,jedna ojnice kde se protočily šály se musela opravit přebroušením na větší oko,šálek se vyráběl tzv. na míru.Měnil jsem i pístní kroužky(byly zapečené) a oprava hlav.
Po ujetí cca 3000km se zase znovu objevilo klepání,evidentně zespodu.
Po opravě jsem použil doporučený olej ,tedy 5W20,což se mi moc nechtělo,když jsem viděl jaká je to ,,voda",ale výrobce má vždy pravdu,tak jsem to tam nalil.
A teď kurwa klepe. Ještě jsem to nerozebral,nevím přesně co se stalo.
Nemůže být příčina v oleji? Jaké jsou zkušenosti s tak řídkým olejem?
Nerad bych to na svoje náklady spravil a za chvíli znova průser.
Nejlepší na tom je,že tomu člověku zpravuji již 15 let ty jeho Voyagery(má již třetího) na všech vždy problém s těsněními pod hlavami,konstrukce všech motorů stejná,jen ten poslední chce 5W20 ty před tím jezdily na 10W40 a žádný problém.
Po ujetí cca 3000km se zase znovu objevilo klepání,evidentně zespodu.
Po opravě jsem použil doporučený olej ,tedy 5W20,což se mi moc nechtělo,když jsem viděl jaká je to ,,voda",ale výrobce má vždy pravdu,tak jsem to tam nalil.
A teď kurwa klepe. Ještě jsem to nerozebral,nevím přesně co se stalo.
Nemůže být příčina v oleji? Jaké jsou zkušenosti s tak řídkým olejem?
Nerad bych to na svoje náklady spravil a za chvíli znova průser.
Nejlepší na tom je,že tomu člověku zpravuji již 15 let ty jeho Voyagery(má již třetího) na všech vždy problém s těsněními pod hlavami,konstrukce všech motorů stejná,jen ten poslední chce 5W20 ty před tím jezdily na 10W40 a žádný problém.
Naposledy upravil(a) karel4 dne 17 led 2015, 20:27, celkem upraveno 3 x.
výrobce to píše,ale já bych to tam nenalil.tyhle motory nejsou žádná kosmická technologie,tak nevím,proč tam lít takovou vodu.
řešil jsem podobný problém se zadřeným subaru rok 2010,kde výrobce předepisoval tuším 0w30 a borec co mi sháněl kliku a nějaké díly(specializuje se hlavně na subarka a dělá i auta na závody) tak mi říkal,ať to tam nedávám,že ty motory jsou stejné už 20 let,vždycky se tam lilo 10w40 a najednou se tam mají lít takové řídké sračky....a pak to nemaže....
řešil jsem podobný problém se zadřeným subaru rok 2010,kde výrobce předepisoval tuším 0w30 a borec co mi sháněl kliku a nějaké díly(specializuje se hlavně na subarka a dělá i auta na závody) tak mi říkal,ať to tam nedávám,že ty motory jsou stejné už 20 let,vždycky se tam lilo 10w40 a najednou se tam mají lít takové řídké sračky....a pak to nemaže....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Koukni na www.rockauto.com
300m 3.5 je prej hodne hakliva na olej a budto je vetsina nacata a neho rovnou zasvihla na klice :-/ prej vymeny max 7t. kmroman1648 píše:Karle jak jsi dopadl s touto "akcí" ?
Mám tu 300M 3.5 zašvihnutej na klice, orec to pořád chce spravovat ale mě se do toho nějak jakože vůbec nechce....
Kde jsi na to sháněl díly atd ?
díky
R.
Jinak jak pise Tomas, na rockautu maj vsechno a kdyz si to tam najdes tak pres ebay to je levnejsi a vyresej za tebe clo.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem