ASZ CUKÁNÍ na volnoběh :-(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Když čím více do plusu, tak by to mělo žrát méně, resp. být línější ne?
Alespoň mě se to tak jevilo u mého, když jsem kdysi zkoušel na mém.
Alespoň mě se to tak jevilo u mého, když jsem kdysi zkoušel na mém.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Tak kluci, mám nové poznatky:
Po dnešní prvotní kontrole VAG-em jsem zjistil, že úhel klika/vačka je:
0,0 až 0,6. - motor cuká --- rozvody origo INA, dělané na přípravky.
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU:-5,6, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: 0,0 až 0,6 CF.
Po otočení kola rozvodů vzad: 2,2 - motor cuká (hodnota okamžité spotřeby je 0,6 l)
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU: -4,0, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: 4,4 CF.
Více vzad: 2,8 až 3,0 - motor cuká, 4,4 - motor cuká
Otočení vpřed: -2,2 - motor cuká, -2,8 - motor cuká, -5,1 - motor cuká.
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU: 1,2, Stab. volnoběh:6,1CF, Stab. volnoběh: -2,2 CF.
HODNOTA: -6,0 - motor NECUKÁ, -6,6 až -7,2 - motor NECUKÁ.
Dal jsem to tedy na -6,0 a motor se teď netřepe a auto jede dle mne naprosto normálně. (hodnota okamžité spotřeby na palubáku je 1,4 l, auto ale teď žere asi o 0,8-1,5l více-zkoušeno na trase asi 35 km)
Hodnoty v kanále 004 jsou teď Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU:-4,0, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: -6,0 až -6,6 CF.
Napadá vás někoho, čím by mohla tato anomálie být způsobena, normální hodnota má být 0,5 až -0,5 ne???
Po dnešní prvotní kontrole VAG-em jsem zjistil, že úhel klika/vačka je:
0,0 až 0,6. - motor cuká --- rozvody origo INA, dělané na přípravky.
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU:-5,6, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: 0,0 až 0,6 CF.
Po otočení kola rozvodů vzad: 2,2 - motor cuká (hodnota okamžité spotřeby je 0,6 l)
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU: -4,0, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: 4,4 CF.
Více vzad: 2,8 až 3,0 - motor cuká, 4,4 - motor cuká
Otočení vpřed: -2,2 - motor cuká, -2,8 - motor cuká, -5,1 - motor cuká.
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU: 1,2, Stab. volnoběh:6,1CF, Stab. volnoběh: -2,2 CF.
HODNOTA: -6,0 - motor NECUKÁ, -6,6 až -7,2 - motor NECUKÁ.
Dal jsem to tedy na -6,0 a motor se teď netřepe a auto jede dle mne naprosto normálně. (hodnota okamžité spotřeby na palubáku je 1,4 l, auto ale teď žere asi o 0,8-1,5l více-zkoušeno na trase asi 35 km)
Hodnoty v kanále 004 jsou teď Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU:-4,0, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: -6,0 až -6,6 CF.
Napadá vás někoho, čím by mohla tato anomálie být způsobena, normální hodnota má být 0,5 až -0,5 ne???
Naposledy upravil(a) zaja.cz dne 05 říj 2015, 18:05, celkem upraveno 1 x.
Golf IV TDI
kolečko na kľuke, ano malo by byť približne okolo nuly ešte na tomto motore, možno by som ešte skúsil odmerať kompresiu valcov ....
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Komprese je OK, 30 barů každý válec. Musím ty hodnoty dát zpět na 0,0 žere to teď i 7-9 litrů. místo původních 5,5-6,7llukas6666 píše:kolečko na kľuke, ano malo by byť približne okolo nuly ešte na tomto motore, možno by som ešte skúsil odmerať kompresiu valcov ....
Tak právě jsem to dal zpět na předchozí hodnoty ta spotřeba se nedá:
903 ot., bod zážehu 1,2, stabilizace volnoběh 5,6CF, st. volnoběh 0,0 až -0,6.
Golf IV TDI
Tak předevčírem jsem namontoval zánovní EGR z dvojkové Octavie a zapojil ho aby byl funkční - nezaslepený. Závada stále.
Včera jsem natankoval plnou nádrž Shell Vpower Diesel nitro a ještě jsem do nádrže přidal nějakou diesel sračku od Sonaxu, co by měla vyčistit usazeniny. Pak jsem to projel asi 50 km dost ostře, ale závada stále.
Dnes jsem si půjčil ovládací podtlakový ventil k EGR z jiného golfa, ale závada stále.
Co mě štve je to, že když zapnu klimu, motor si zvedne vstřikovací dávku z 4,4 na 5,5 a je volnoběh bez závady. Po vypnutí klimy, je to zase v prd..i
Včera jsem natankoval plnou nádrž Shell Vpower Diesel nitro a ještě jsem do nádrže přidal nějakou diesel sračku od Sonaxu, co by měla vyčistit usazeniny. Pak jsem to projel asi 50 km dost ostře, ale závada stále.
Dnes jsem si půjčil ovládací podtlakový ventil k EGR z jiného golfa, ale závada stále.
Co mě štve je to, že když zapnu klimu, motor si zvedne vstřikovací dávku z 4,4 na 5,5 a je volnoběh bez závady. Po vypnutí klimy, je to zase v prd..i
Naposledy upravil(a) zaja.cz dne 11 říj 2015, 16:39, celkem upraveno 1 x.
Golf IV TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
ukludnia sa trochu vybracie ked sosliapnes spojku?ja mam tie otacky nastavene na 860 aj na mojom asz to roby a tiez new spojka s dvohnmotou ale ked dam spojku na podlahu tak to roby o 70% menej ale ako nahle ju vytlacim tak stym zacne sit s tym motorom ale ako nahle sa ohreje na 65-70 stupou tak je klid bol by som rad keby sa to niekomu podarilo rozlusknut cim to je
Jo, dělá mi to úplně to samé. Už mě nic nenapadásparco gti píše:ukludnia sa trochu vybracie ked sosliapnes spojku?ja mam tie otacky nastavene na 860 aj na mojom asz to roby a tiez new spojka s dvohnmotou ale ked dam spojku na podlahu tak to roby o 70% menej ale ako nahle ju vytlacim tak stym zacne sit s tym motorom ale ako nahle sa ohreje na 65-70 stupou tak je klid bol by som rad keby sa to niekomu podarilo rozlusknut cim to je
Golf IV TDI