olej v servořízení - výměna
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
určitě to není o myšlení, ale testu,NOVON píše:Nebo myslíte,že v řízení vydrží olej déle a zachová si současně ty vlastnosti co má mít??
prosímtě u kterých aut nařizuje výrobce výměnu oil řízení 5 let nebo 7O t
novon třeba je zajímavé jak máš ten starý DDR nůžkový zvedák, trabanták co zvedal ještě žižku na koně
tak ten furt maká je celý rok venku, co znám tak kdo v něm vyměnil olej tak časem začal chcát já do něj raději ani nic nedolévám,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mi to právě není jasné,NOVON píše:Miloš: Výrobce vozu to nepředepisuje,ALE výrobce konkrétního řízení-jako dílu ANO!
Pojmy jako DOŽIVOTNÍ a PLÁNOVANÁ ŽIVOTNOST je snad každému jasné,že jo.
máš údržbový plán a předepsané úkony co máš provést,
tobě se zdá že by jsi mohl vyměni bzdovku raději po roce, vyměnit všechna ložiska v kolech co kdyby, olej v motoru raději po 1OOO km protože hned zčerná, erbeg by taky nemusel střelit dám nový, co čelní sklo co kdyby prasklo dám raději nové,
přijede zákazník vyměnit rozvodový řemen 12O.OOO km a pět let v údržovém plánu má 24O.OOO km a deset let,

tak jel jinam tam mu druhý borec řekl jestli chce přijít o všechny auta tak at jezdi ke mně, řemen po 12O.OOO je KO

jsou určité pravidla výrobce motorvých vozidel a komu se zdá je třeba ho probudit, kdo myslí hovno ví, a jestli výrobce součástek předepisuje něco jiné jak výrobce vozidla je to problém mimo servis vozidel, hlavně si to nevztahuj na sebe normál pokec, jsem jeden z mála na světě který lidem pomáhá a nedělí znich kvůli penězům pitomce

http://www.mjauto.cz/montaz-noveho-hreb ... rvo-rizenislovacek.milos píše:to jo já beru repasky z uherského hradiště a musím se řídit příbalovým letákem abych neztratil záruku volantem se točí až po startuNOVON píše:Miloš: Po nalití nového oleje se PRVNĚ TOČÍ Z REJDU DO REJDU BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU,PAK DOLEJEŠ,NASTARTUJEŠ A ZASE Z REJDU DO REJDU!! Pane mistr..
ČTI a zírej..

VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
ANO a o tom to je.Pokud by se ten oil ve zvedáku měnil pravidelně,tak by těsnění nemělo šanci tvrdnout-z důvodu vyčerpání,zestárnutí aditiv ve starém oleji.Jenže na takové věci každý prdí.slovacek.milos píše:NOVON píše:Nebo myslíte,že v řízení vydrží olej déle a zachová si současně ty vlastnosti co má mít??
novon třeba je zajímavé jak máš ten starý DDR nůžkový zvedák, trabanták co zvedal ještě žižku na koně
tak ten furt maká je celý rok venku, co znám tak kdo v něm vyměnil olej tak časem začal chcát já do něj raději ani nic nedolévám,
U aut platí..neměníš olej v servu=olej stárne,vyčerpávají se aditiva,přepaluje se-mikro částečky karbonu hoblují jak řízení,tak i čerpadlo=řízení začne chcát..Může samo začít chcát i po výměně oleje,když nebyl dlouho měněný,bo to těsnění už nedá..ale furt je to následek neměnění od novoty..UF..nejsem spisovatel

VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
NOVON píše:celkem nemám na co za desítky let zíratslovacek.milos píše:
ČTI a zírej..
věci řeším přes manuály a dělám to podle toho, že se tomu člověk diví a je něco postavené i na hlavu to neřešíma žo to v hooodně případech nefachčí jak tůj odkaz je nomální tam musíš už prostě vědět nebo doufat a věřit i tak to chodí
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a o čem se chceš dohadovat, kdybys něčemu rozuměl a nebyl jen internetovým teoretikem , tak klidně vycákáš olej nastartuješ a naleješ olej a stane se co??? nic, maximálně když ječí tak pojezdíš, o tom se nemusíš dohadovat pro mě je to stokrát obehrátě hřištěNOVON píše:Miloš: Já se s tebou nebudu dohadovat,je to stejné jako před 8-10 lety na Pandě..Jsi furt stejný...
věci ale musíš dělat podle návodů, manuálů, nařízení výrobců,chodit na školení, o tom je profese
nelze se dohadovat a dělat si věci po svém


Miloš: No hlavně,že ty jsi sežral všechnu moudrost světa..Navíc prd víš co zvládnu a co ne..Tady jsi narazil se svými suveréními kecy a asi nejsi příliž zvyklý na to,že ti někdo odporuje..Hnus,nesnáším takové egoisty co neuznají názor a zkušenost jiného..
Hlavně nezapomeň napsat,že jsi jeden z mála co lidem pomáhá a nic za to nechce!Prosím tě čím pomáháš?Díky takovým jako ty,jsou i dobří garážisti častováni hanlivými poznámkami a názory..
Hlavně nezapomeň napsat,že jsi jeden z mála co lidem pomáhá a nic za to nechce!Prosím tě čím pomáháš?Díky takovým jako ty,jsou i dobří garážisti častováni hanlivými poznámkami a názory..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
slovacek.milos píše:to jo já beru repasky z uherského hradiště a musím se řídit příbalovým letákem abych neztratil záruku volantem se točí až po startuNOVON píše:Miloš: Po nalití nového oleje se PRVNĚ TOČÍ Z REJDU DO REJDU BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU,PAK DOLEJEŠ,NASTARTUJEŠ A ZASE Z REJDU DO REJDU!! Pane mistr..
Také jsem na to koukal, že repasované hřebenové řízení se napřed nastartuje a potom točí. Neřekli mi to a vyběhli mi obě gufera a olej do manžet. Ted řeším reklamaci.Tvrdí,že je tam od repasu nějaká spec.vazelína co se musí teplem zalepit a gufero tlakem roztáhnout.
slovacek.milos
prosím jakou máš zkušenost s výdrží repasovaných řízení?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="lp"][quote="slovacek.milos"]
dávat řízení z vrakecu vyvolalo velmi často velmi napjaté chvíle a někdy jsem sem se i divil odolnosti zákazníků že se třeba měnilo 4 x po čtvrt roku pak konečně repas a OK,
s repasem mám dobré zkušenosti samoška že beru jen od jedné firmy kde už to pár známých bere, je mi jasné že naleješ oil ten proteče servem a natáčením kol ho nacucneš do řízení, no naposledy jsem dělal káčátko forda a tam to tak bylo, nalít na max, nastartovat dolít a pak točit já točím na zvedáku bez odporu, jestli u jiných serv tam bylo napsíno že nalít točit a pak startovat to ti na stopro neřeknu,
mi se to tak líbí převezmeš repas je v tom přesný návod jak namontovat, dát do provozu, podle toho to přesně udělám a zdar dojde k reklamaci a co? já přesně všechno udělal, a nějaký manuál, nebo jiný návod mě nezajímá,
reklamaci jsem zatím měl jen jednu ale u čerpadla že tam dali jinou trubku která nešla natočit do potřebné polohy,
dávat řízení z vrakecu vyvolalo velmi často velmi napjaté chvíle a někdy jsem sem se i divil odolnosti zákazníků že se třeba měnilo 4 x po čtvrt roku pak konečně repas a OK,
s repasem mám dobré zkušenosti samoška že beru jen od jedné firmy kde už to pár známých bere, je mi jasné že naleješ oil ten proteče servem a natáčením kol ho nacucneš do řízení, no naposledy jsem dělal káčátko forda a tam to tak bylo, nalít na max, nastartovat dolít a pak točit já točím na zvedáku bez odporu, jestli u jiných serv tam bylo napsíno že nalít točit a pak startovat to ti na stopro neřeknu,
mi se to tak líbí převezmeš repas je v tom přesný návod jak namontovat, dát do provozu, podle toho to přesně udělám a zdar dojde k reklamaci a co? já přesně všechno udělal, a nějaký manuál, nebo jiný návod mě nezajímá,
reklamaci jsem zatím měl jen jednu ale u čerpadla že tam dali jinou trubku která nešla natočit do potřebné polohy,
