Lancia lybra 2.4 jtd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ladas, mysli ze si trosku zaujaty...napr. do roku 2002 fiat ppuzival oproti lancii a alfe ine pevodovky a spojky v jtd a tie boli este o cosi slabsie, teda dost, to asi abi nevies...neviem preco talian spravil vytahovacku spojku so slabuckym tanierom ale co viem ze v serii to funguje dobre a koho by napadlo ze niekto bude davat do lybry o 80%vykonu navyse...tdi spojka tiez nezvladne seriova tolko, ide o to ze tdi ma plny katalog hotovych a vyskusanych rieseni, staci kliknut na eshope "objednaj", dez to na jtd nemas voobec nic, zopar "performence" spojek ktore maju taniere nastriekane titanovou farbou aby to ako tak vyzeralo ale inak je to seria
O tych spojkach a prevodovkach to velmi dobre viem, neboj sa zopar Italov mi uz preslo cez ruky. Je pravda ze talianske auta su moja srdcovka, cize tvoja namietka zaujatosti je opravnena.
Tahat spojkove lozisko je vyhodnejsie ako tlacit. Sice sa to poriadne nakokot sklda a este horsie rozobera, ale je to lepsie riesenie. Prakticky od prvych Lancii Thema Turbo to maju skoro vsetky preplnovane motori koncernu FIAT az na zopar vynimiek. Ono cely problem tych tuningovych dielov je v tom, ze okrem veci na Turbo i.e. a Delta HF integrale sa nic moc toho zohnat neda. Co je velka vyhoda koncernoveho VAG TDI oproti JTD
Tahat spojkove lozisko je vyhodnejsie ako tlacit. Sice sa to poriadne nakokot sklda a este horsie rozobera, ale je to lepsie riesenie. Prakticky od prvych Lancii Thema Turbo to maju skoro vsetky preplnovane motori koncernu FIAT az na zopar vynimiek. Ono cely problem tych tuningovych dielov je v tom, ze okrem veci na Turbo i.e. a Delta HF integrale sa nic moc toho zohnat neda. Co je velka vyhoda koncernoveho VAG TDI oproti JTD
zle som napisal, chcel som ze: Ladas, myslim ze si torsku zaujaty
sorry, to nie na teba TDI Tech
Ja osobne som beznadejne strateny fanatyk do talianov, ale! typu lancia integrale, alfa 155q4, ferrari f40, delta s4 a pod., lenze to su tak drahe auta a cena im stupa rychlejsie ako som schopny na ne zarobit
Zas na druhej strane je ze talian uz poriadne davno nevyrobil auto ktore by za daco stalo, mozno teraz alfa c4, nova guilia. Taka bohata zavodna historia a okrem superaut sa fabriky ako je lancia a alfa, fiat o nic ani nepokusili...
medzi ropakmy nemaju ani jedno 4x4 auto, typu cupra, golf 4motion a pod.
Preto chcem vyskusat nieco ine, nieco z ineho sudka a kym by som mal lybru, tak ten sen by nebol zrealizovatelny, lebo prachy by sli vzdy aj do nej
sorry, to nie na teba TDI Tech
Ja osobne som beznadejne strateny fanatyk do talianov, ale! typu lancia integrale, alfa 155q4, ferrari f40, delta s4 a pod., lenze to su tak drahe auta a cena im stupa rychlejsie ako som schopny na ne zarobit
Zas na druhej strane je ze talian uz poriadne davno nevyrobil auto ktore by za daco stalo, mozno teraz alfa c4, nova guilia. Taka bohata zavodna historia a okrem superaut sa fabriky ako je lancia a alfa, fiat o nic ani nepokusili...
medzi ropakmy nemaju ani jedno 4x4 auto, typu cupra, golf 4motion a pod.
Preto chcem vyskusat nieco ine, nieco z ineho sudka a kym by som mal lybru, tak ten sen by nebol zrealizovatelny, lebo prachy by sli vzdy aj do nej
a keby sa tá hriadeľ vyrobila z lepšieho matrošu? rozsypalo by sa asi niečo iné, čo??TDI tech píše:Oska v satelitnom kosi co vodi satelitne kola, je z makkeho materialu, vidrie ju a rozlomi, satelitne kolieska a spolu s oskou sa rozmelu a vyletia von z koryta prevodovky.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
nejsem zaujatej jen se mi líp Vw dělaj a k tomu co jsi vypsal jsme zase před rokem 2003 máš u mě plus za integrálukubos4 píše:zle som napisal, chcel som ze: Ladas, myslim ze si torsku zaujaty
sorry, to nie na teba TDI Tech
Ja osobne som beznadejne strateny fanatyk do talianov, ale! typu lancia integrale, alfa 155q4, ferrari f40, delta s4 a pod., lenze to su tak drahe auta a cena im stupa rychlejsie ako som schopny na ne zarobit
Zas na druhej strane je ze talian uz poriadne davno nevyrobil auto ktore by za daco stalo, mozno teraz alfa c4, nova guilia. Taka bohata zavodna historia a okrem superaut sa fabriky ako je lancia a alfa, fiat o nic ani nepokusili...
medzi ropakmy nemaju ani jedno 4x4 auto, typu cupra, golf 4motion a pod.
Preto chcem vyskusat nieco ine, nieco z ineho sudka a kym by som mal lybru, tak ten sen by nebol zrealizovatelny, lebo prachy by sli vzdy aj do nej
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@TDItech: Jsi mimo a kdo tu "plieskaa nezmysly" jsi Ty. Vzhledem k tomu, ze jsme byli dost v kontaktu a radil jsem mu ohledne svodu apod. protoze jsem mu dodaval nerezove komponenty, tak jsem mu neustale tvrdil, aby se na tento motor vykaslal a dal tam 20V! Ja, protoze jsem ctil to, ze proste chce ladit JTD tak jsem mu radil pouze toto. Ikdyz jsem si byl vedom toho, ze z celkoveho hlediska (vezmeme-li v uvahu vsechny dily jako celek) to nemelo vyznam ani s tim 20V. Ostatne, kdo si vzpomene na Mimonske valky rok +-2006, kdy tam jezdili clenove jedne tuningove firmy (uz si nemohu vzpomenout na jmeno, zmizeli v propadlisti dejin, ale vim, ze zastupovali italskou Ricambi), tak i s tema jejich 2,4kama dostavali na prdel nejen od Richardova Venta ale i drtive vetsiny mTDIcek vetsinou z dilny zdejsiho TDIguru - Lubose Hubalka.
A co se vymluv tyce tak na to bychom si meli rict uprimne: za penize v Praze dum! Jinymi slovy, paklize neni dobra spojka, koupit jinou, lepsi, "tuningovou". Neni problem sehnat treba trilamelovou na 1000Nm.+
A co se tyce toho, ze jsem nevidel nikdy nic jineho nezli TDI tak to jsi znacne vedle. Ale v jednom mas pravdu, ohledne me zaujatosti ve prospech TDI - kdyz ono je tak lehke zboznovat to, co je proste kvalitni, fungujici, uspesne ... aneb vzdy je lehsi milovat zenu, ktera je super kucharka, udrzuje v domacnosti cistotu a v posteli je jako "kurvicka" nezli takovou, ktera jenom vypada, neumi poradne prirazet, pero bere do ruky jak lopatu a doma ani nadobi neumyje
Kubo ted snad promine, ale nevim jak ostatni, ale me se ty Lancie vubec nelibej a specialne ted ty novejsi jsou hnus na n-tou!
A co se vymluv tyce tak na to bychom si meli rict uprimne: za penize v Praze dum! Jinymi slovy, paklize neni dobra spojka, koupit jinou, lepsi, "tuningovou". Neni problem sehnat treba trilamelovou na 1000Nm.+
A co se tyce toho, ze jsem nevidel nikdy nic jineho nezli TDI tak to jsi znacne vedle. Ale v jednom mas pravdu, ohledne me zaujatosti ve prospech TDI - kdyz ono je tak lehke zboznovat to, co je proste kvalitni, fungujici, uspesne ... aneb vzdy je lehsi milovat zenu, ktera je super kucharka, udrzuje v domacnosti cistotu a v posteli je jako "kurvicka" nezli takovou, ktera jenom vypada, neumi poradne prirazet, pero bere do ruky jak lopatu a doma ani nadobi neumyje
Kubo ted snad promine, ale nevim jak ostatni, ale me se ty Lancie vubec nelibej a specialne ted ty novejsi jsou hnus na n-tou!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)