ASZ CUKÁNÍ na volnoběh :-(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
A co tak udelat log celeho prubehu chovani, nahrat tam treba kanal 1,4 a 7 aby slo videt ohrivani, davka, pocatek a uhel a nahravat po celou dobu od startu po misto kdy to prestane trepat.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
mne s tym sije napr ked nastartujem studene tak 15 sekund je to v pohode a potom tukne neake relatko pod pristrojovku a zacne s dvojhmotu trepat az kym sa neohreje na 65-70 stupnou jedine nalogovat tych 15 sekund ked je to ok az kym to nezacne sit stym zotrvakom
Naposledy upravil(a) sparco gti dne 12 říj 2015, 19:46, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
tu je log 1-log s tym silo len trochen to by mi nnevadilo a druhy log uz to bolo dost poznat
http://leteckaposta.cz/143568274
http://leteckaposta.cz/143568274
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Mám Octavii 2.0 tdi BKD a podobný problém, nastartuji bez problémů a asi po minutě klapání začne mírně nepravidelně škubat motor a přestane až když se ohřeje na provozní teplotu. Zde přikládám foto korekce vstřiků dle vagu při ohřátém motoru. Nevím čím to může být... Děkuji za radu.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
NAP
Všetko možne si skúšal možno je to blbosť ale ma pocit že to bude mať niečo spoločne zo dožhavovanim to konči pri teplote niekde okolí 65 +- °c
Preto navrhujem 1. Odpojiť kábel Alternátora B+ hruby
2 . Odpojiť žhavenie / komplet/
3 . spraviť relatívny test kompresie
4. Spraviť terst rovnomernosti chodu pomocou prúdu z alternátora
daj vedieť že ako
Preto navrhujem 1. Odpojiť kábel Alternátora B+ hruby
2 . Odpojiť žhavenie / komplet/
3 . spraviť relatívny test kompresie
4. Spraviť terst rovnomernosti chodu pomocou prúdu z alternátora
daj vedieť že ako
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
└┼┼┤
...2 4 6
- Koubis Tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Dnes jsem měl trošku času, tak jsem se na to více zaměřil a zjistil jsem, že se cukání objevuje i při zahřátém motoru a i při mírně zvýšených otáčkách nad volnoběžné cca do 1300ot/min. Jinak to startuje dobře, jede dobře, nekouří a chová se to standartně bez problémů.
Při dolazování softu o Vojáčka mi bylo řečeno, že jsou vstřiky už úplně na max, tak mě napadlo jestli při nájezdu 230 tis nezačíná nějak negativně projevovat to, že jedou při jejich stáří na max. Děkuji za Vaší odpověd.
Při dolazování softu o Vojáčka mi bylo řečeno, že jsou vstřiky už úplně na max, tak mě napadlo jestli při nájezdu 230 tis nezačíná nějak negativně projevovat to, že jedou při jejich stáří na max. Děkuji za Vaší odpověd.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic 108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN