Vyfrit? Trafáč? Hydraulika?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17 lis 2015, 19:38
- Bydliště: Praha
Vyfrit? Trafáč? Hydraulika?
Tak jsem ještě pročetl dost topiců tady a chci se zeptat na něco na co jsem nikde nenarazil... Prodáváte tady trafáč, hydrauliku, vyfrit, filtrovaný vyfrit... co je z toho nejmenší zlo pro motor, čerpadlo bez předehřevů atd... prostě pro nafťáka bez úprav...
myslím tím třeba kombinace, chci asi kombinovat 1/3 olej 2/3 nafta ze začátku... ale čím? co je lepší nebo co má jaké výhody oproti tomu ostatnímu? díky
myslím tím třeba kombinace, chci asi kombinovat 1/3 olej 2/3 nafta ze začátku... ale čím? co je lepší nebo co má jaké výhody oproti tomu ostatnímu? díky
Renault Safrane 2.2 dt
Nejmenší zlo - záleží na motoru Komůrkáče zkousnou celkem v pohodě všechno v rozumným poměru s naftou nebo (a) benzínem podle toho, jaká je venku teplota a jak je ten olej hustej. S výjimkou hydrauliky, tu je dobrý ředit i v létě (Já jí ředim 18l hydrauliky + 2l benzínu + 5 l nafty) ale co tak sleduju jsem docela extrém, dost lidí tu na hydrauliku prská, že stačí pět litrů do nádrže a už to zakarbonuje trysky... Taky jsem z ní měl strach a teď jí pálim po sudech Friťák pro komůrkáče nou problémo, 1100 litrů jsem ho spálil léto (5 frit : 1 nafta) zima (3 frit : 2 nafta + pár deci benzínu na kanystr), ale už je na mě drahej, hydraulika za 4 kč je lepší Taky záleží jaká hydraulika, já pálim 32ku.
Co se týče přímovstřiků, tam už je to horší, ale starý tdi a tak podobně většinou friťák bez problému, ale může začít přibývat motorovej olej (protýkat přes písty nespálenej friťák dolu) a tak, všechno najdeš tady na fóru, sám jsem tu toho přečetl milion, ale nakonec ... je to na tobě a na strachu, zkus a uvidíš Akorát bacha jestli máš podavací čerpadlo, když místo nafty má čerpat hustej olej, může ti kleknout. Jinak já nemám žádný úpravy ani předehřev
Takhle to vypadalo, když jsem začínal jezdit na olej, kupoval jsem v akci za 19,90 slunečnici Pak jsem přešel na vyfritovanej, kterej jsem filtroval a teď tu hydrauliku Jinak, kromě smradu žádnej rozdíl mezi olejema mezi sebou a i naftou, na naftu je motor akorát trochu hlučnější
Co se týče přímovstřiků, tam už je to horší, ale starý tdi a tak podobně většinou friťák bez problému, ale může začít přibývat motorovej olej (protýkat přes písty nespálenej friťák dolu) a tak, všechno najdeš tady na fóru, sám jsem tu toho přečetl milion, ale nakonec ... je to na tobě a na strachu, zkus a uvidíš Akorát bacha jestli máš podavací čerpadlo, když místo nafty má čerpat hustej olej, může ti kleknout. Jinak já nemám žádný úpravy ani předehřev
Takhle to vypadalo, když jsem začínal jezdit na olej, kupoval jsem v akci za 19,90 slunečnici Pak jsem přešel na vyfritovanej, kterej jsem filtroval a teď tu hydrauliku Jinak, kromě smradu žádnej rozdíl mezi olejema mezi sebou a i naftou, na naftu je motor akorát trochu hlučnější
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17 lis 2015, 19:38
- Bydliště: Praha
Tak jako nikdo ti neřekne hele bude to bez problému, nebo lej jenom naftu nebo to odděláš... Tenhle motor se dával ještě do renotů espace, ne? Je to komůrkáč, tak zkus a uvidíš. Vyjet nádrž aby v ní bylo pár litříků a přilejt kanystr mixu, abys případně mohl dolejt naftu a vyjet, kdyby byl nějakej problém A neboj se toho
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17 lis 2015, 19:38
- Bydliště: Praha
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02 črc 2008, 18:30
- Bydliště: Příbramsko / Berounsko
Nezáleží na motoru ačkoliv starý diesely s předkomůrkou (alias nepřímý vstřik) jsou pro spalování vizkóznějších (rozuměj méně tekutých) paliv lepší (palivo má více času na spálení, díky čemuž je menší riziko jeho stírání do motorového oleje).
To, na čem záleží, je vstřikovací čerpadlo. Máš-li BOSCH, ideálně mechaniku, potom můžeš jezdit takřka na vše. Stačí jen:
- přefiltrovat
- zajistit, aby se palivo dostalo z nádrže ke vstřikovacímu čerpadlu
- předehřát
Máš-li např.LUCAS, o oleji raději ani nepřemýšlej.
Na http://www.dieselbob.co.uk je vcelku pěkný srovnání jednotlivých vstřikovacích čerpadel včetně jejich vhodnosti pro různý alternativní paliva (olej, bionafta).
Takže otevři kapotu, zjisti typ vstřikovacího čerpadla, vygoogli si jeho vhodnost pro olej, spočítej si zda se ti jízda na olej vůbec vyplatí a teprve potom nalij olej do nádrže.
To, na čem záleží, je vstřikovací čerpadlo. Máš-li BOSCH, ideálně mechaniku, potom můžeš jezdit takřka na vše. Stačí jen:
- přefiltrovat
- zajistit, aby se palivo dostalo z nádrže ke vstřikovacímu čerpadlu
- předehřát
Máš-li např.LUCAS, o oleji raději ani nepřemýšlej.
Na http://www.dieselbob.co.uk je vcelku pěkný srovnání jednotlivých vstřikovacích čerpadel včetně jejich vhodnosti pro různý alternativní paliva (olej, bionafta).
Takže otevři kapotu, zjisti typ vstřikovacího čerpadla, vygoogli si jeho vhodnost pro olej, spočítej si zda se ti jízda na olej vůbec vyplatí a teprve potom nalij olej do nádrže.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Najeto přes 60 000km na čistej vyfrit a cajk občas teda někde seženu nějakej mix sraček, že se nestačim divit, přivezu si domu kanďák zahřeju, přez liaz vemu a jezdim... i ve 3 skoro na čistej, občas tam jen doleju do plna 10l biodieselu od ONA... Teď si dám do nádrže ohřátej olej rovnou z barelu a skoro jsem nedojel dom jak to cukalo, házelo nouzák jak prase, občas prostě mi tam daji mix palmy a pak se nestačím ve 13st. divit, že to nejede... Je to otravné, cuká i na poměr 2:1 ve prospěch vyfritu... nebo to je tim, že má liazka nachozeno už přes 500l vyfritu a filtruje mi bordel a mám K.O filtr, běžně ho ale měnim po 10 000km, teď má najeto sotva 1000km... Ta cesta dom 300km byla dost hrozná...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 30 pro 2011, 20:28