2.0tdi CR - regulátor tlaku paliva samostatně?- vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0tdi CR - regulátor tlaku paliva samostatně?- vyřešeno
Chtěl bych se zeptat, jestli nejde někde sehnat samostatně regulátor tlaku na vysokotlaké čerpadlo na Superba 2.0tdi CR 103kw, r.2011.
Nikde jsem ho samostatně nesehnal.
Číslo čerpadla 03L 130 755 D
Díky za postřehy..
Nikde jsem ho samostatně nesehnal.
Číslo čerpadla 03L 130 755 D
Díky za postřehy..
Naposledy upravil(a) Luigi dne 25 lis 2015, 08:43, celkem upraveno 1 x.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34091
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
A proč ho chceš sehnat samostatně?,nebude spíš problém s regulátorem tlaku, co je na rail-liště?
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34091
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Je to ten solenoid napravo na liště, když nefunguje, zůstane otevřenej.slovacek.milos píše:na liště něco reguluje aktivně tlak?sharik4x4 píše:A proč ho chceš sehnat samostatně?,nebude spíš problém s regulátorem tlaku, co je na rail-liště?
Reguluje hlavně za studena, aby nezamrzala nafta a asi i v určitejch režimech za provozu.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34091
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Nevím co je to za novinku,regulátory tlaku jsou tam dva, jeden na čerpadle a jeden na liště. 
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Šak to je ten druhej na liště. Vzájemně se doplňuje s tím dávkovacím na čerpadle. Hlavní regulace probíhá dávkovacím na čerpadle, aby se zbytečně nestlačovala a neohřívala nafta, když to není potřeba. Ten na liště ho doplňuje, když jemně a rychle reguluje při malém zatížení a volnoběhu.
V paměti mi uvízla informace že při nízké teplotě paliva jednotka schválně nechává palivo stlačovat a ohřívat víc, než je nutné pro chod motoru. Teplé palivo se pak přepadem vrací do filtru a ohřívá ho.
Ale berte to jako info které lovím z paměti a ta už taky není co bejvala
V paměti mi uvízla informace že při nízké teplotě paliva jednotka schválně nechává palivo stlačovat a ohřívat víc, než je nutné pro chod motoru. Teplé palivo se pak přepadem vrací do filtru a ohřívá ho.
Ale berte to jako info které lovím z paměti a ta už taky není co bejvala