Regenerácia DPF Focus 2.0 TDCI 2006

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ricky555
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 kvě 2015, 17:06
Odpovědi: 0

Regenerácia DPF Focus 2.0 TDCI 2006

Příspěvek od Ricky555 »

Chlapci potrebujem poradiť. Na Focus 2.0 TDCI 2006 sa spustila nútená regenerácia DPF filtra diagnostika začala program, auto vrčalo na volnobehu cca 10 min pri 3000 otáčok a auto dymilo katalizátor bol žeravý. potom naskočilo že fáze chlazení a potom minapísalo že mám vypnuť motor vypol som motor. a keď som chcel naštartovať nepretočilo motorom nevládalo tak som odpustil olej bol až o 6mm nad max riskou po odpustení auto chytilo na brnk. ale problém Regeneráciu stále robí keď sa vozím tak žeraví katalizator uplne do červena, pribuda mi olej stále takže predpokladám že to stále dookola regeneruje dokolečka dokola. čo sa s tým dá robiť.

PS: v pameti závad je chyba nízka uroveň aditiv pre katalizator
váha vzduchuvadná,
kôli tomuto to nechce ukončiť regeneráciu ? Ďakujem
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Regenerácia DPF Focus 2.0 TDCI 2006

Příspěvek od UchoTD »

Ricky555 píše: PS: v pameti závad je chyba nízka uroveň aditiv pre katalizator
váha vzduchuvadná,
kôli tomuto to nechce ukončiť regeneráciu ? Ďakujem
další prosím.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Ricky555
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 kvě 2015, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ricky555 »

Aditiv doplneny 2litre a regeneraciu stale robi
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Aktualne DTC?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Preco sa robila nutena? Lebo to neregenerovalo samo? Skusil by som dat dobru vahu alebo teda opravit problem s nou spojeny (derava hadica?), aditivum si zresetoval? Potom vymazat DTC, odpojit baterku, pripojit a ak sa uz bude spravat normalne tak mu normalne spravit podmienky na automaticku regeneraciu- dialnica/okreska zohriat a plynule.... Cudujem sa ze spustil nutenu ked nemal dost aditiva....
Ricky555
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 kvě 2015, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ricky555 »

Aktuálne chyby len Váha vzduchu, ale to aj predtím a auto jazilo normálne,

ano po doplnení aditiv sa to cez diag resetovalo a odvzdušnilo.

len stále pribuda olej, (nafta do oleja)
auto po zahriati na 90 stupnov žeraví dpf do červena
Keď ho chcem vypnúť beží si samo ešte také 3 sec aj ked tam kluče už niesu
ale to bude asi naftou v oleji ??? :?

a v akcelerácií auto zadimí moc a tak zaklepe ako keby kov o kovale myslím že je to len detonacia vo valcoch ako keby si to regeneračný plán ktorého sa drží RJ stále nastavovala na 35 stupnov za hornu uvrať piestu. aspon tak mi pvedali
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Pokud je dpf prázdné tak mu odpoj snímač teploty dpf a dif snímač a jezdi bez nich at se trochu vzpamatuje pak připoj smazej závady a snad bude klid.Jakej je tlak v dpf a zaplnění?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“