Teplota oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Teplota oleje
Ahoj včera jsem jel na dálnici dost svižně s novým superbem 2 125kw tdi, teplota oleje vylezla až na 115 stupňů, není to na seriový motor až moc? Kolik vlastně dlouhodobě zvládne umazat běžný olej co se dá koupit do motoru 5w40 a 5w30 (kvalitních značek Shell,q8 atd...)? Někdo řikal 120 st. víc už turba nedávaj...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 182
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 182
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 182
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
http://www.autovyfuk.cz/index.php/vyfukovy-system-
http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq& ... hip=&item= pokud si přečtete kapitolu 11. Proč mám po jízdě s větší zátěží motoru dochlazovat turbodmychadlo a jakým způsobem? tak zde cimbu uvádí teplotu 950°C.
http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq& ... hip=&item= pokud si přečtete kapitolu 11. Proč mám po jízdě s větší zátěží motoru dochlazovat turbodmychadlo a jakým způsobem? tak zde cimbu uvádí teplotu 950°C.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26 bře 2013, 10:05
- Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss
...1048°C jízda do Mohelničáku,čtyři osoby včetně řidiče,plnicí tlak 2,4bar... berte s rezervou protože se jedná o upravený motor...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
- jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
na cordobě gt tdi při velké rychlosti po dálnici v létě i 132 stupnu na oleji což není ještě žádná tragedie
ta teplota výfukových plynů na S2 125kw čím víc se jelo tím klesala na cca 400-600 stupnů při určitých konstantních otáčkách jde dosáhnout i 900 ale né při plnej palbě to se paradoxně ochlazuje měřil jsem to pro zajímavost..
ta teplota výfukových plynů na S2 125kw čím víc se jelo tím klesala na cca 400-600 stupnů při určitých konstantních otáčkách jde dosáhnout i 900 ale né při plnej palbě to se paradoxně ochlazuje měřil jsem to pro zajímavost..
u naftového motoru 400 možná jo ale u turbo naftového motoru x2 a více
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!