
Emise 2016
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nevím jak vy, ale já teda psychicky připravuju zákazníky zodpovědně
Jak vám funguje vyčítání readiness? Já teda SuperVagem vyčítam všelijaké nesmysly...
Včera koukám u FII 1,2TSi na readiness v pořádku, auto s nefunkční regulací turba...
vymažu paměť závad a readiness stále vytvořený a v pořádku... to bude bordéééél....

Jak vám funguje vyčítání readiness? Já teda SuperVagem vyčítam všelijaké nesmysly...
Včera koukám u FII 1,2TSi na readiness v pořádku, auto s nefunkční regulací turba...
vymažu paměť závad a readiness stále vytvořený a v pořádku... to bude bordéééél....
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
tak až to bude v pořádku na Liazkách Aviiích, lodích, letadlech, tak pak má smysl nějaký DPF.Domecek píše: výrobce tam dal DPF aby z toho nešli hovna který dýcháme tak by to mělo být v cajku.
DPF zachytí za životnost automobilu asi 10Kg kbelík bordelu. Je to tolik co vyprodukuje Liazka za měsíc a loď za den a letadlo za hodinu. To jen asi tak k tomu jestli není DPF už za hranou zbytečnosti.
Nevymlouvej se na Avie apod.Pokud v danem aute je DPF filtr a jiné soucasti, mají tam byt a fungovat.Pokud tomu tak není, je dobře, že to emisemi neprojde.WOB píše:tak až to bude v pořádku na Liazkách Aviiích, lodích, letadlech, tak pak má smysl nějaký DPF.Domecek píše: výrobce tam dal DPF aby z toho nešli hovna který dýcháme tak by to mělo být v cajku.
DPF zachytí za životnost automobilu asi 10Kg kbelík bordelu. Je to tolik co vyprodukuje Liazka za měsíc a loď za den a letadlo za hodinu. To jen asi tak k tomu jestli není DPF už za hranou zbytečnosti.
Přesně tohle tvrdí můj "kamarád" vyučen v minulosti. Přikládá do kotle co vidí a když mu říkám, že je prase odvětí , já to tak vytrhnu když v Brazílii kácejí pralesy a IS zapaluje naftové vrty ..Lidé ničí vše okolo včetně sebe. ..Teď je pustíme do BRD a můžeme tu krásnou přírodu odepsat...Vesnican píše:Přesně tak! Támhleti znečišťujou a víc, tak já můžu taky! To je jak: Támhleti kradou a víc, tak já můžu taky!![]()

nepropadat panice...
jo hlavně že ty Brdy do teď zkrášlovali střelbama a pásama různých BVP a podobnejch krámů k ničemu beru to tak že jsem se podíval jen na kousek (chodím tam na houby) a rozhodně to nejni nějaká zachovalá divočina bordel cesty těžba to všechno tam najdeš a ani nemusíš k dopadišti...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Asi to tu už bylo, ale pořád je to aktuální http://dfens-cz.com/dpf-aneb-past-na-penize-pro-masy/ , takže o "užitečnosti" FAP se dá diskutovat...WOB píše:když ti někdo řekne skoč z okna skočíš?
kde jste byli když se řešilo zaslepování egr?
aha... otázkou je kolik stojí (teď myslím energie na vstupu) vyrobit filtr DPF, aby se náhodou nepřišlo na to že vyrobenímDPF se vyprodukuje víc škodlivin než zachytí za svou životnost. Jo za blbost se platí.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
To že Líza je velká, neznamená že dělá jen velký bordel = dělá i mikro brajgl. Tak bych to asi takto netvrdil. Má spalováni sice s nižším vstřikovacím tlakem ale ty exhalace jsou taktéž nebezpečné.Domecek píše:dpf je taam aby zachytilo částice které když vdechneš tak už je nikdy nevydechneš protože jsou hodně malinký. Z liány jdou sračky ale né takhle malinký a zákeřný, tak proto DPF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 89
- Registrován: 02 zář 2010, 11:11
- Bydliště: Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Vštší turbo nevadí na limiteru nastavíš org tlak a je to ale vstřiky budou kouřit a pokud se ochudí směs tak nivím co je na tom pravda ale ono to snád dokaže porovna s org. malou a zase to neprojde ale to jsem jenom slyšel!dawe2706 píše:Já slyšel dnes od technika, že jakákoliv závada zapsaná v paměti závad je problém a auto neprojde.
Je ještě otázka co udělá origo soft,na větší turbách ,vstřikách atd.
Auto na STK už fotili dnes. Pravej zadní bok + levej přední bok + VIN + tachometr.
Pak jedině jak už napsal Forest, přepínací soft a ten řádně ochudit,ať to má na emisích euro6 jako Volkswagen![]()
S STK asi nebude takovej problém jak s emisema..
Octavia 2 1.9 77KW TDI 4x4 hybrid turbo TSB 180 Fratelli bosio 1043 kat off egr off odladěno na 138kw a 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
nesmyslJakub Mareček píše:Vštší turbo nevadí na limiteru nastavíš org tlak a je to ale vstřiky budou kouřit a pokud se ochudí směs tak nivím co je na tom pravda ale ono to snád dokaže porovna s org. malou a zase to neprojde ale to jsem jenom slyšel!


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5