STK A EMISE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Byl jsem tak drzy, ze jsem si dal tu praci a promluvil s Ing. Rihou ze spolecnosti DEKRA CZ a.s., ktera je mimochodem akciovou spolecnosti, spolecnosti, ktera je soukroma, firma, ktera vznikla na zaklade privatizace puvodniho Ústavu silničního a městské dopravy! Opravdu by me zajimalo, co bylo hlavnim duvodem teto privatizace a proc to nemohlo zustat v rukou statu (ano, primarne penize a moc, o tom zadna).
Jinymi slovy, nad dodrzovanim zakonu ma moc soukroma firma s nulovym podilem statu!
Jednal jsem s nim v souvislosti s timto problemem. Dozvedel jsem se vicemene jedine: to, co maji na STK je "jen" zarizeni za max. 200tis., ktere vlastne ani emise merit neumi a dokonce se nechal slyset, ze to, ze projdu timto testem neznamena, ze by auto pozadovane emisni limity splnovalo. ANO, ctete dobre!
Sdelil mi, ze na to, aby to bylo jasne, tak ze by to muselo projit zatezovou brzdou se zarizenim, ktere stoji dle jeho slov 40 milionu a co se onoho konusu tyce, ze je pravdepodobne, ze na to, aby auto vyhovelo, tak by bylo potreba udelat minimalne premapovani, ale spis by to chtelo vymenit vacky, upravit pisty atd. Uprimne receno, tim mi vyrazil dech.
Kdyz jsem se ho pak zeptal, na kolik by to vyslo, tak rekl, at se kouknu na jejich stranky a kdyz jsem si dovolil zminit pripad, o kterem jsem informoval, ze si jeden clovek zde nechal zapsat oficialne brzdy ze sportovniho Audi stejne podvozkove platformy na Octavii2 za 25 tisic, tak mi sdelil, ze to neni sranda a at si predstavim, kolik hodin takovy tech, takova certifikace zabere a ze minimalne 40 % ceny tvori vytvoreni odborneho posudku a at si spocitam hodinovou sazbu a ze bych za takove penize nechtel zajiste pracovat
Nebudu k tomu nic dodavat, obrazek si zajiste udela kazdy sam. Jedine, co zminim je to, ze se mi opravdu nelibi myslenka, ze NEstatni organizace kontroluje dodrzovani zakonu stanovenych statem. Co bude nasledovat? Soukrome policejni sbory, ktere nas budou moci kontrolovat, soudit a trestat?!
Pro predstavu, jakym zpusobem toto vzniklo, jak nestabilni jsou kontrolni organy, jak se meni funkce v dane spolecnosti, kdo a v jake mire je majitelem davam aktualni vypis z Obchodniho rejstriku diskutovane firmy - kdo hleda, najde, takze nevahejte se do toho "polozit".
Uprimne receno, nejsem si jist, zda se za tento projev svobody a demokracie "cinkalo na Vaclavaku" (a ano, uvedomuji si, ze to byla jen fraska, cilene organizovany prevrat, prekabatenie).
Jinymi slovy, nad dodrzovanim zakonu ma moc soukroma firma s nulovym podilem statu!
Jednal jsem s nim v souvislosti s timto problemem. Dozvedel jsem se vicemene jedine: to, co maji na STK je "jen" zarizeni za max. 200tis., ktere vlastne ani emise merit neumi a dokonce se nechal slyset, ze to, ze projdu timto testem neznamena, ze by auto pozadovane emisni limity splnovalo. ANO, ctete dobre!
Sdelil mi, ze na to, aby to bylo jasne, tak ze by to muselo projit zatezovou brzdou se zarizenim, ktere stoji dle jeho slov 40 milionu a co se onoho konusu tyce, ze je pravdepodobne, ze na to, aby auto vyhovelo, tak by bylo potreba udelat minimalne premapovani, ale spis by to chtelo vymenit vacky, upravit pisty atd. Uprimne receno, tim mi vyrazil dech.
Kdyz jsem se ho pak zeptal, na kolik by to vyslo, tak rekl, at se kouknu na jejich stranky a kdyz jsem si dovolil zminit pripad, o kterem jsem informoval, ze si jeden clovek zde nechal zapsat oficialne brzdy ze sportovniho Audi stejne podvozkove platformy na Octavii2 za 25 tisic, tak mi sdelil, ze to neni sranda a at si predstavim, kolik hodin takovy tech, takova certifikace zabere a ze minimalne 40 % ceny tvori vytvoreni odborneho posudku a at si spocitam hodinovou sazbu a ze bych za takove penize nechtel zajiste pracovat

Nebudu k tomu nic dodavat, obrazek si zajiste udela kazdy sam. Jedine, co zminim je to, ze se mi opravdu nelibi myslenka, ze NEstatni organizace kontroluje dodrzovani zakonu stanovenych statem. Co bude nasledovat? Soukrome policejni sbory, ktere nas budou moci kontrolovat, soudit a trestat?!
Pro predstavu, jakym zpusobem toto vzniklo, jak nestabilni jsou kontrolni organy, jak se meni funkce v dane spolecnosti, kdo a v jake mire je majitelem davam aktualni vypis z Obchodniho rejstriku diskutovane firmy - kdo hleda, najde, takze nevahejte se do toho "polozit".
Uprimne receno, nejsem si jist, zda se za tento projev svobody a demokracie "cinkalo na Vaclavaku" (a ano, uvedomuji si, ze to byla jen fraska, cilene organizovany prevrat, prekabatenie).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
No máme se ještě na co těšít, bojím se že uprchlíci jsou to nejmenší čeho bychom se měli bát.
Český člověk má potřebu být strašně důležitý a ač je to většinou úplný blbec, zabírá hodně vysokou funkci a vše co vyplodí je jen výsledkem jeho znalosti věci.
Posledních dvacet let jen sleduji jak idioti míří vysoko a inteligent je potichu a legálně odklízen do ústraní aby do toho idiotům nemohl kecat.
Jediný co těmto lidem posazeným hodně vysoko opravdu nechybí, je seběvědomí.
Konečně až mě tento stát připraví o možnost jezdit starým autem, protože na nový mít ještě dlouho nebudu, budu vítězem jenom a pouze já.
Ty peníze co díky tomu ušetřím a nenarvu je tomuto státu do chřtánu, si náramně užije celá moje rodina.
Český člověk má potřebu být strašně důležitý a ač je to většinou úplný blbec, zabírá hodně vysokou funkci a vše co vyplodí je jen výsledkem jeho znalosti věci.
Posledních dvacet let jen sleduji jak idioti míří vysoko a inteligent je potichu a legálně odklízen do ústraní aby do toho idiotům nemohl kecat.
Jediný co těmto lidem posazeným hodně vysoko opravdu nechybí, je seběvědomí.
Konečně až mě tento stát připraví o možnost jezdit starým autem, protože na nový mít ještě dlouho nebudu, budu vítězem jenom a pouze já.
Ty peníze co díky tomu ušetřím a nenarvu je tomuto státu do chřtánu, si náramně užije celá moje rodina.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Napadlo někoho, že to jak automobilky lhaly o emisích nás stojí nejen zdraví, ale i peníze? Filtry DPF jsou konstruovány na kouřivost co uvádí oficiální údaj a tak je i dimenzován, ale jelikož je údaj zfalšován je filtr rychle zaplněn a nefunkční a nutí nás kupovat nové. Proč bychom to měli za někoho platit!!!!!!!!
Je to stejně fuk, se podívejte kolik ty filtry stojí, od 40 000 - 80 000,- a jsou i dražší.
Koupíš si 5 roků starou ojetinu za 300 000,- a více a první co uděláš potom co tě vyhodí z první STK je že půjdeš a koupíš nový filtr. Potom zjistiš že jsou po smrti i vstřiky a tak jdeš a vyplázněš dalších 60 - 100 000,- za vstřiky aby jsi zjistil, že je načnutý už i turbo a tak vydáš dalších 30 - 50 000,- za turbo aby jsi nakonec zjistil že máš v kopru už i písty v motoru.
O blbostech jako rozvody, tlumiče, brzdy a pneumatiky ani nemluvím, což je většinou první věc co u nově koupené ojetiny uděláš.
Tím se z těchto aut u nás stávají neprodejný vraky, který nikdo nebude chtít a proto si lidi začnou víc vážit starších aut a začnou se zhánět, jako už nyní po prvních octáviích s rotačkama pod kapotou.
No a proto tu máme přísnější STK aby tě přinutily se těchto starých poctivých aut zbavit a přiměli tě kupovat nový ze kterých mají zisk automobilky, stát a podobně.
Koupíš si 5 roků starou ojetinu za 300 000,- a více a první co uděláš potom co tě vyhodí z první STK je že půjdeš a koupíš nový filtr. Potom zjistiš že jsou po smrti i vstřiky a tak jdeš a vyplázněš dalších 60 - 100 000,- za vstřiky aby jsi zjistil, že je načnutý už i turbo a tak vydáš dalších 30 - 50 000,- za turbo aby jsi nakonec zjistil že máš v kopru už i písty v motoru.
O blbostech jako rozvody, tlumiče, brzdy a pneumatiky ani nemluvím, což je většinou první věc co u nově koupené ojetiny uděláš.
Tím se z těchto aut u nás stávají neprodejný vraky, který nikdo nebude chtít a proto si lidi začnou víc vážit starších aut a začnou se zhánět, jako už nyní po prvních octáviích s rotačkama pod kapotou.
No a proto tu máme přísnější STK aby tě přinutily se těchto starých poctivých aut zbavit a přiměli tě kupovat nový ze kterých mají zisk automobilky, stát a podobně.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jak pise "favo", je to nastoleni konzumu - neni v zajmu ekonomiky, aby veci mely vysokou zivotnost.
Kazdy, kdo kdy videl alespon par dilu "Jiste, pane premiere/ministre!" tak moc dobre chapu pozadi cele probihajici politicke situace - a ostatni si o nem mysli, jak je paranoidni nebo snad blazen...do te doby, nezli se ukaze, ze ma pravdu, ale pak uz je pozde.
Kazdy, kdo kdy videl alespon par dilu "Jiste, pane premiere/ministre!" tak moc dobre chapu pozadi cele probihajici politicke situace - a ostatni si o nem mysli, jak je paranoidni nebo snad blazen...do te doby, nezli se ukaze, ze ma pravdu, ale pak uz je pozde.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
me osobne je z toho nablití za co všechno státu musíme platit a co všechno vymysleji aby z nas vytahly co nejvic penez a jsou vždycky bytí jen obyčejní vydelavajici lidi co se snazi nejak zit a v dnesni době hlavne prezit.......Že uz jim to není blbý, za chvilku budem platit i daň za to že vůbec tady jsmefavo píše:Je to stejně fuk, se podívejte kolik ty filtry stojí, od 40 000 - 80 000,- a jsou i dražší.
Koupíš si 5 roků starou ojetinu za 300 000,- a více a první co uděláš potom co tě vyhodí z první STK je že půjdeš a koupíš nový filtr. Potom zjistiš že jsou po smrti i vstřiky a tak jdeš a vyplázněš dalších 60 - 100 000,- za vstřiky aby jsi zjistil, že je načnutý už i turbo a tak vydáš dalších 30 - 50 000,- za turbo aby jsi nakonec zjistil že máš v kopru už i písty v motoru.
O blbostech jako rozvody, tlumiče, brzdy a pneumatiky ani nemluvím, což je většinou první věc co u nově koupené ojetiny uděláš.
Tím se z těchto aut u nás stávají neprodejný vraky, který nikdo nebude chtít a proto si lidi začnou víc vážit starších aut a začnou se zhánět, jako už nyní po prvních octáviích s rotačkama pod kapotou.
No a proto tu máme přísnější STK aby tě přinutily se těchto starých poctivých aut zbavit a přiměli tě kupovat nový ze kterých mají zisk automobilky, stát a podobně.

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Stando tu už platíš, díky panu Klausovi tu máš DPH.
Než dostaneš plat tak Ti jej zaměstnavatel musí zdanit a kdyby jen to musí za tebe zaplatit další daně ze svého, potom máš konečně prachy v ruce a chceš si něco koupit a máš tu rázem 21% DPH.
PHM a cigarety jsou kapitolala sama pro sebe, tam platíš daně dvě.
No a když se snažíš někde ušetřit, třeba na spotřebě vody a elektřiny jako třeba nákupem LED žárovek a úspornějších spotřebičů, tak nejenom že Ti to každý rok zdraží aby si stále přišli na své, ale následuje návrh aby Ti zavedli paušální poplatek za jistič jako se to dřív zavedlo u telefonů.
Utrácíš málo ? Neboj blbečku My z Tebe ty prachy dostanem jinak.
Já už jen říkám, narvěte si ty prachy do chřtánu, do hrobu si je stejně nevezmete.
Konečně na každou svini se najde řezník.
Než dostaneš plat tak Ti jej zaměstnavatel musí zdanit a kdyby jen to musí za tebe zaplatit další daně ze svého, potom máš konečně prachy v ruce a chceš si něco koupit a máš tu rázem 21% DPH.
PHM a cigarety jsou kapitolala sama pro sebe, tam platíš daně dvě.
No a když se snažíš někde ušetřit, třeba na spotřebě vody a elektřiny jako třeba nákupem LED žárovek a úspornějších spotřebičů, tak nejenom že Ti to každý rok zdraží aby si stále přišli na své, ale následuje návrh aby Ti zavedli paušální poplatek za jistič jako se to dřív zavedlo u telefonů.
Utrácíš málo ? Neboj blbečku My z Tebe ty prachy dostanem jinak.
Já už jen říkám, narvěte si ty prachy do chřtánu, do hrobu si je stejně nevezmete.
Konečně na každou svini se najde řezník.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Automobilka vyrobí auto - aby mohlo jezdit po silnicích musí projít homologačním řízením, musí splňovat nějaké normy, být bezpečné pro posádku i pro ostatní účastníky provozu, musí svítit, troubit, brzdit... a splňovat předepsanou emisní normu, tzn. být v rámci možností spalovacího motoru alespoň trochu přívětivé k životnímu prostředí.
Ten, kdo tyto normy vytváří, nemá zcela jistě v úmyslu někoho buzerovat, ale nejspíš mu jde o to, abychom se tady dříve či později neudusili, nebo neupekli.
Jednoho dne se toto homologované auto dostane do rukou někomu, kdo ho přetvoří v neřízenou střelu s patřičnou kouřovou stopou, a je jen otázka času kdy se toto již nelegálně po silnicích pohybující auto zapíše do statistik nehodovosti, možná i s tragickými následky a nedej bože bude v těchto statistikách jméno vašeho dítěte, nebo dítěte vašeho známého, které šlo po přechodu ze školy domů, protože tunerovi před tím přechodem prasknul po domácku vyrobený držák brzdiče.
A to nemluvím o tom, jaký je to pro plíce zážitek jízda v koloně za takovým speciálem.
Konečně někomu nahoře došlo, že by se s tím už konečně mělo něco udělat, resp. ani v minulosti nemělo takové auto na silnici co dělat, jde pouze o to zlikvidovat korupci na STK a ME a mít na silnicích bezpečná a méně smradlavá auta.
Co je na tom jako špatně?
Ten, kdo tyto normy vytváří, nemá zcela jistě v úmyslu někoho buzerovat, ale nejspíš mu jde o to, abychom se tady dříve či později neudusili, nebo neupekli.
Jednoho dne se toto homologované auto dostane do rukou někomu, kdo ho přetvoří v neřízenou střelu s patřičnou kouřovou stopou, a je jen otázka času kdy se toto již nelegálně po silnicích pohybující auto zapíše do statistik nehodovosti, možná i s tragickými následky a nedej bože bude v těchto statistikách jméno vašeho dítěte, nebo dítěte vašeho známého, které šlo po přechodu ze školy domů, protože tunerovi před tím přechodem prasknul po domácku vyrobený držák brzdiče.
A to nemluvím o tom, jaký je to pro plíce zážitek jízda v koloně za takovým speciálem.
Konečně někomu nahoře došlo, že by se s tím už konečně mělo něco udělat, resp. ani v minulosti nemělo takové auto na silnici co dělat, jde pouze o to zlikvidovat korupci na STK a ME a mít na silnicích bezpečná a méně smradlavá auta.
Co je na tom jako špatně?