svítí kontrolka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 08 úno 2016, 10:27
svítí kontrolka
Dobrý den
když ráno startuji motor, tak se rozsvítí červená kontrolka vstřiků, ale vždy se motor nastartuje. Někdy to neudělá. Někdy kontrolka jen bliká.
Vsrřiky jsou na výměnu, repas nebo je závada jinde
Fiat Marea 2,4 JTD 315.000km najeto.
poctivě měněny rozvody a olej 5W30 po celou dobu provozu. Filtry jsou všechny nedávno nové. Nafta Makro. (Na západ od našich hranic dostávala Euro Diesel z dálničních pump na tuto naftu najeto asi 150.000km ze 315.000km najeto celkem)
děkuji za jakýkoli postřeh nebo radu
když ráno startuji motor, tak se rozsvítí červená kontrolka vstřiků, ale vždy se motor nastartuje. Někdy to neudělá. Někdy kontrolka jen bliká.
Vsrřiky jsou na výměnu, repas nebo je závada jinde
Fiat Marea 2,4 JTD 315.000km najeto.
poctivě měněny rozvody a olej 5W30 po celou dobu provozu. Filtry jsou všechny nedávno nové. Nafta Makro. (Na západ od našich hranic dostávala Euro Diesel z dálničních pump na tuto naftu najeto asi 150.000km ze 315.000km najeto celkem)
děkuji za jakýkoli postřeh nebo radu
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 08 úno 2016, 10:27
matuš a prdlavka
Jasně do servisu, jeden vstřik repas 3.000,-Kč * 5 a můžu to radši hodit ze skály nebo odvézt do sběru surovin.
Na diagnostice jsem nebyl. Auto jezdí, táhne, jen jsem chtěl radši něco preventivně opravit za "500,-Kč" než pak za "50.000,- Kč"
Ono to udělá jednou za 2 nastarování a pak to hned zhasne. To je taková závada nezávada.
Myslel jsem, že se to už nekomu stalo a zná řešení. Odvézt do servisu, taková odpověď je výsměch fóra,
děkuji
Na diagnostice jsem nebyl. Auto jezdí, táhne, jen jsem chtěl radši něco preventivně opravit za "500,-Kč" než pak za "50.000,- Kč"
Ono to udělá jednou za 2 nastarování a pak to hned zhasne. To je taková závada nezávada.
Myslel jsem, že se to už nekomu stalo a zná řešení. Odvézt do servisu, taková odpověď je výsměch fóra,
děkuji
Zdravím,mám také tento problém, po nastartování mi někdy zůstane svítit červ,kontrolka motoru, do nouzáku to nikdy nespadne,diagnostika hlásí žádná chyba.Jezdím s tím od doby co jsem to koupil (02.2010).Ale nyní se chystám na STK . Na emise asi jak zůstane svítit kontr.motoru tak vada, ale kde?? Jen-že jsem přišel na to že když po zhasínání jednotl. kontrolek na palubce zhasne naposled airbag tak v tom okamžiku sešlápnu brzdový pedál a ejhle po nastartování (červ.kontrolka motoru taky zhasne a už se během jízdy neobjeví) Diagnostika ve fiatu 500,-CZK-žádná chyba. Readiness tam zřejmě ještě není,mám OBDII a r.v.09.99.
EOBD II už prý má readinesscody- benz.od r.2001/2 a diesel od r.2004.
Takto jsem to někde vyčetl.Tak jsem na to zvědavý jak to dopadne
EOBD II už prý má readinesscody- benz.od r.2001/2 a diesel od r.2004.
Takto jsem to někde vyčetl.Tak jsem na to zvědavý jak to dopadne

Fiat PUNTO 1,9 JTD 59kw 9/99
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 08 úno 2016, 10:27
Re: matuš a prdlavka
jak chceš něco léčit když nevíš jakou nemoc máš????MatesOchoz píše:Jasně do servisu, jeden vstřik repas 3.000,-Kč * 5 a můžu to radši hodit ze skály nebo odvézt do sběru surovin.
Na diagnostice jsem nebyl. Auto jezdí, táhne, jen jsem chtěl radši něco preventivně opravit za "500,-Kč" než pak za "50.000,- Kč"
Ono to udělá jednou za 2 nastarování a pak to hned zhasne. To je taková závada nezávada.
Myslel jsem, že se to už nekomu stalo a zná řešení. Odvézt do servisu, taková odpověď je výsměch fóra,
děkuji
- Marek3L
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 dub 2015, 22:23
- Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod
Re: matuš a prdlavka
nenastane konec světa ani oprava za pade.MatesOchoz píše:Jasně do servisu, jeden vstřik repas 3.000,-Kč * 5 a můžu to radši hodit ze skály nebo odvézt do sběru surovin.
Na diagnostice jsem nebyl. Auto jezdí, táhne, jen jsem chtěl radši něco preventivně opravit za "500,-Kč" než pak za "50.000,- Kč"
Ono to udělá jednou za 2 nastarování a pak to hned zhasne. To je taková závada nezávada.
Myslel jsem, že se to už nekomu stalo a zná řešení. Odvézt do servisu, taková odpověď je výsměch fóra,
děkuji
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 08 úno 2016, 10:27
jo dík
oprava alternátorů ...
jojo alternátor,
rozsvítila se kontrolka dobíjení, alternátor ven, k Horákovi do rychloservisu.
Jo pane utržená kotva, oprava 2.500,- a vydrží Vám to dýl než to auto.
Ujelo to auto dalších 30.000,-km a kontrolka svítí zase.
Tentokrát opravář v Tišnově, oprava 2.200,-, prej na to nebylo nikdy šáhnuto, muselo se frézovat, uhlíky atp.
Nakonec třetí u Kociánky 1.600,- od té doby to jezdí.
jojo
jojo alternátor,
rozsvítila se kontrolka dobíjení, alternátor ven, k Horákovi do rychloservisu.
Jo pane utržená kotva, oprava 2.500,- a vydrží Vám to dýl než to auto.
Ujelo to auto dalších 30.000,-km a kontrolka svítí zase.
Tentokrát opravář v Tišnově, oprava 2.200,-, prej na to nebylo nikdy šáhnuto, muselo se frézovat, uhlíky atp.
Nakonec třetí u Kociánky 1.600,- od té doby to jezdí.
jojo
- Marek3L
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 dub 2015, 22:23
- Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod
Re: jo dík
...Leda tak na parníku. požadoval bych fotkuMatesOchoz píše:oprava alternátorů ...
Jo pane utržená kotva,
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 08 úno 2016, 10:27
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33846
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- Marek3L
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 dub 2015, 22:23
- Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod
kde ve svazku mám tady stilo jtd na motor zbytek budu šrotovat co mu chybí?slovacek.milos píše:včera jsem vezl stylo 1,9 jtd tam mimo dobíjení svítí všechny kontrolky i to vstřikování, váha a egr odpojený ted vyhořela elektrika systém startování, v\yhořelo to ve svazku dráty jsem vystříhal a udělal nové startování na tlačítko
auto furt jede majitel řeší jen havarijní stav
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33846
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
, y pojistkovky u levého podběhu vede svazek pod abs a do kastle k přístrojovce, tam vyhořel systém startování, drátz se spekli, co probíjelo jsme vystříhali a udělali nový start na nové relátko a tlačítko, předělávat něco na to už nemám náladu ani chut to stylo je opravdu pojízdný šrot, na pole do vinohradu myslivostMarek3L píše:kde ve svazku mám tady stilo jtd na motor zbytek budu šrotovat co mu chybí?slovacek.milos píše:včera jsem vezl stylo 1,9 jtd tam mimo dobíjení svítí všechny kontrolky i to vstřikování, váha a egr odpojený ted vyhořela elektrika systém startování, v\yhořelo to ve svazku dráty jsem vystříhal a udělal nové startování na tlačítko
auto furt jede majitel řeší jen havarijní stav