cena za práci + materiál - rozvody O1 ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
On to ani nikdo jinej jak Luk nebo Sachs asi ani nedělá
je to o kontaktech, sehnat se dá ledacos za levno, jestli je běžná cena +/- 10, věřím že kolem 7-7500 je to sehnatelný, kdyby byl kontakt přímo ve Škodovce, věřím že i za lepší flašku
kdybych tu napsal za kolik nakupujem oleje nebo pneu ( kámoši dělaj obchoďáky ), hned rozpoutám debatu co je to za pajsovanej šunt a že by si to nikdo nikdy ode mě nekoupil
je to o kontaktech, sehnat se dá ledacos za levno, jestli je běžná cena +/- 10, věřím že kolem 7-7500 je to sehnatelný, kdyby byl kontakt přímo ve Škodovce, věřím že i za lepší flašku
kdybych tu napsal za kolik nakupujem oleje nebo pneu ( kámoši dělaj obchoďáky ), hned rozpoutám debatu co je to za pajsovanej šunt a že by si to nikdo nikdy ode mě nekoupil

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4288
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
valeo by se dala sehnat za tu cenu http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spo ... sp-835066/pavliczeck píše:A co to je za znacku? Stejne to je podle me blbost.
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Jo ale to je s jednohmotouJarda S. píše:valeo by se dala sehnat za tu cenu http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spo ... sp-835066/pavliczeck píše:A co to je za znacku? Stejne to je podle me blbost.
BKD za 14.500,-, BXE za 13.500,- záleží za kolik je nákup. Hlídám akce a beru do zásoby , takže někdy i o 1000 míň a pořád dělám za 500-600 na hodinu
Jsou servisy kde jsou ještě o 3-4 tisíce výš.

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Já si myslím, že cena 15 000 Kč za spojku s dvouhmotou (no prostě kompletka) je prostě cajk.
Jen mi přijde zvláštní, že na e-shopech se pohybuje cena za LuK sadu pohybuje okolo 10 000 Kč a to jsem ještě hodně při zemi (stojí i víc) a že by to někdo dokázal sehnat za 7 500 Kč, to je pešek.
Neřeknu, kdyby si to sehnal třeba za 8 tisíc, ale 7 300 Kč, to už je fakt masakr.
Jinak kluci, to berete částky bez papíru nebo s dokladem (DPH)?
Jen mi přijde zvláštní, že na e-shopech se pohybuje cena za LuK sadu pohybuje okolo 10 000 Kč a to jsem ještě hodně při zemi (stojí i víc) a že by to někdo dokázal sehnat za 7 500 Kč, to je pešek.
Neřeknu, kdyby si to sehnal třeba za 8 tisíc, ale 7 300 Kč, to už je fakt masakr.
Jinak kluci, to berete částky bez papíru nebo s dokladem (DPH)?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4288
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
ještě k těm rozvodům v autorizáku podle kalkulátoru http://www.economy.astra-auto.cz/ bez šroubů držáku motoru 7200 
servisy lze vybírat http://www.skodaeconomyservis.cz/pobock ... my-servis/

servisy lze vybírat http://www.skodaeconomyservis.cz/pobock ... my-servis/
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
proč všude všichni výrobci melou jak je třeba montovat originální díly který jsou kvalitou uplně někde jinde než cokoliv jiného,že destičky jsou na každou motorizaci jiného složení aby vše správně fungovalo a najednou se před pár lety u VW vynoří Economy a např ta vtloukaná bezpečnost je nyní druhořadá za cenou.
Ještě zpět k tématu. Rozvody na rotačku dělám kolem 10.000,- vč.řemene příslušenství,hyder,gufer, tešnění vakuovky, origo těsnící hmoty na klemy vačky,šroubu kliky,šroubů čerpadla,origo kapaliny. Díly elring,contitech,ina. Když je nemám nakoupený v akci v regálu, tak plus cca 1200 k ceně.
Navíc je pak už jen volnoběžka,napínák drážkovýho, šrouby silentbloku příp termostat.
Ještě zpět k tématu. Rozvody na rotačku dělám kolem 10.000,- vč.řemene příslušenství,hyder,gufer, tešnění vakuovky, origo těsnící hmoty na klemy vačky,šroubu kliky,šroubů čerpadla,origo kapaliny. Díly elring,contitech,ina. Když je nemám nakoupený v akci v regálu, tak plus cca 1200 k ceně.
Navíc je pak už jen volnoběžka,napínák drážkovýho, šrouby silentbloku příp termostat.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Zdravím,
děkuji všem za více či méně hodnotné příspěvky (já jsem zakládal dotaz, kdyby někdo zapomněl
). Rád bych podotkl, že jsem se ptal jen kvůli tomu, abych přibližně dopředu věděl, kolik si mám na to připravit. Nešlo mi o to šponovat cenu a shánět sám materiál po netu.
Rozvody mám již vyměněny a aby bylo vlákno kompletní, tak přidám i svou zkušenost (jako zákazník).
Stálo mě to 12500. Mám nové: rozvodový řemen, vodící kladky, napínací kladku, vodní pumpu, drážkový řemen, vodící kladky, napínací kladku s tlumičem (vodní pumpa originál, ostatní Gates, Dayco). Dále mi rozhýbal zarezlé brzdiče a seřídil pořádně ruční brzdu. Prohlédl auto a řekl mi co mě čeká (díra ve vlnovci, výměna gum na stabilizátoru....).
Staré díly jsem dostal do krabice.
Auto běží jako předtím, spotřeba se nehla. Jsem spokojený.
děkuji všem za více či méně hodnotné příspěvky (já jsem zakládal dotaz, kdyby někdo zapomněl

Rozvody mám již vyměněny a aby bylo vlákno kompletní, tak přidám i svou zkušenost (jako zákazník).
Stálo mě to 12500. Mám nové: rozvodový řemen, vodící kladky, napínací kladku, vodní pumpu, drážkový řemen, vodící kladky, napínací kladku s tlumičem (vodní pumpa originál, ostatní Gates, Dayco). Dále mi rozhýbal zarezlé brzdiče a seřídil pořádně ruční brzdu. Prohlédl auto a řekl mi co mě čeká (díra ve vlnovci, výměna gum na stabilizátoru....).
Staré díly jsem dostal do krabice.
Auto běží jako předtím, spotřeba se nehla. Jsem spokojený.
a myslim si ze aj mechanik je spokojny.... a o to predsa ide - aby bola robota dobre urobena a obidve strany spokojne....skockin píše: ...Stálo mě to 12500. Mám nové: rozvodový řemen, vodící kladky, napínací kladku, vodní pumpu, drážkový řemen, vodící kladky, napínací kladku s tlumičem (vodní pumpa originál, ostatní Gates, Dayco). Dále mi rozhýbal zarezlé brzdiče a seřídil pořádně ruční brzdu. Prohlédl auto a řekl mi co mě čeká (díra ve vlnovci, výměna gum na stabilizátoru....).
Staré díly jsem dostal do krabice.
Auto běží jako předtím, spotřeba se nehla. Jsem spokojený.
Zalozil si divoke vlakno....

Ja to delam komplet zadarmo, praci i material kterej dodam. Mam to jako vikendove hobby. Potom mi nikdo nemuze rict ze jsem drahej
vetsinou jsem tak -6.000,- podle toho co menim.

Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
[quote="rami"]A zeptam se ja,kolik stoji prace u rozvodu na 1,9 PD 77kw. ?[/quote
v sobotu mi to dělal známy ve škodovce,bez papíru,material jsem tam ale koupil-vše origo,na pd77,komplet s vodní pumpou,guferem,šrouby a kapalinou 3550+ práce pro něj litr
v sobotu mi to dělal známy ve škodovce,bez papíru,material jsem tam ale koupil-vše origo,na pd77,komplet s vodní pumpou,guferem,šrouby a kapalinou 3550+ práce pro něj litr
octavie tdi,81kw,ahf
octavie tdi 77kw pd-tdi fun 100kw
octavie tdi 77kw pd-tdi fun 100kw