slovacek.milos píše:Fintzgut píše:WHITE-CZ píše:Já teď cenu nafty neřeším dělám test jak to na to bude jezdit. Nejvíc se mi líbí že motor není tak hlučný a má jemnější chod. Ještě jsem nikde nečetl že by PD kleklo skrz bio takže snad nebudu první
BIO na motory PD je v pohodě. i Bio100. Ovšem ne pro auta, které mají DPF filtr. Protože může být problem s regenerací (nižší teplota spalin)....
A teď co? Znamená to konec používání bionafty? Protože auto bez DPF už vlastně od r.v. 2009 nekoupíme? To se mi nezdá......
všechno jsi vymyslel
jsi internetový teoretik
bio jsi nikdz netankoval
*****
Nechapu komentar M.Slovacka.
Vyhradne na bio (a predtim i na rostlinne oleje) jezdim od srpna 2000. Byl jsem tvurce 2 internetovych stranek o biodieselu, castym (a vlastne jedinym fundovanym) prispevovatelem na auto.cz ve foru bionafta.
Ted spise lituji casu, kery jsem tomu venoval. Fakta totiz lidi nezajimaji.
Na olejich a biu jsem vyrostl, moje diplomova i disertacni prace je toho prikladem.
Auta si kupuji podle motoru.
Zacal jsem VW 1,9D, pak Peugeot 1,9 SDTI (klasicke vstrik.cerpadlo), pak Audi 1,9TDi 81kW (klasika = nejlepsi motor vubec) a ted Audi 1,9 PD / 110 kW.
Do vsech, vcetne nynejsiho PD beru bio100 nebo smesnou. I kdyz je ted cena stejna, protoze vim, ze to palivove soustvae a motoru prospiva (ovsem na rozdil od oleje).
Jenze se ted rozhlizim po dalsim (motoru - kastle mne nezajima) a vsechny VW CR uz maji DPF.... o tom byl muj prispevek.
Tak nevim, proc teoretik, protoze jsem zejmena praktik - zjevne pan Milos Slovacek nepochopil vetu, kterou jsem napsal k DPF filtrum....