Vzduchový filtr divně znečištěn

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Najpravdepodobnejšie sú tie najjednoduchšie vysvetlenia . Špina pod filter sa dostala pri vyberaní filtra , alebo filter bol zle uložený a špina tam šla okolo filtra.
Úvahy o zašpinení filtra spaľovaním oleja ( z turba ,alebo IC ) sú zcestné .Na to aby to tak bolo by musel spod kapoty valiť dym . Autorovi tejto úvahy odporúčam aby sa pozrel kde začína sanie do airboxu .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

blonn píše:Ale tam se ti prave zadny prach natoz hruba spina jako listi nesmi dostat. Tak jak to vlastne je???
a to je tam ještě nějaký předfiltr nebo mřížka? Předface OI saje z chladičovky podobně jako OII, takže to nabere listí jako prd, stejně jako nějaký kus uhlí co to takhle zasviní.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Z této strany jak je na foto bordel být může a pod ní v boxu taky. Z druhé strany fitru nikoliv. Takto myšleno...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3664
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

blonn píše:Ale tam se ti prave zadny prach natoz hruba spina jako listi nesmi dostat. Tak jak to vlastne je???
Možná to trochu klame, ale bordel je dole. Nahoře je čisto. Filtr se dává varholema(tim špinavym) dolů. Z venku to cuclo nějakej kousek slepenýho prachu, nebo uhlí, nebo nevim čeho a to se rozlítlo o filtr. Žádnou vědu bych z toho nedělal. Máš ve filtrboxu tu ochranou mřížku nebo to je na O1, kde mřížka není?
Oct asv 2000, DieselPower
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Tak však jsem psal. Všici víme jak se dává fitr do boxu ;)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3664
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

No právě že z toho tvýho příspěvku, kterej sem citoval, nebylo příliš jasný, že všichni víme, jak ho tam strčit. :prc:
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

blonn píše:Tak však jsem psal. Všici víme jak se dává fitr do boxu ;)
Ono nejde ani tak o to, jak se dava do boxu filtr, ale o to, jak pres nej prochazi vzduch = jakym smerem. A to druhe je to, v cem rada lidi nema jasno, rekl bych :-) Alespon podle reakci ...

Cili ano spinava je spodni strana filtru a je to ta strana, ktera zachycuje necistoty pri nasavani. Ta horni je na ciste strane boxu. Takze si nejpravdepodobneji sosnul saze v kolone pri rozjezdu auta vpredu.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Biimbo píše: Předface OI saje z chladičovky podobně jako OII, takže to nabere listí jako prd
O1 mozna, O2 nikoliv, ta ma uz filtr box s mrizkou a saje samostatnym privodem nad chladicovkou. Alespon ta moje jo :-)
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Nebyl špatný vlnovec? Stačí pár km.
Vezmi si kolik l vzduchu ten motor spořádá za hodinu (nebo na l paliva), natož na 15tkm.
Steewo
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2015, 15:21

Příspěvek od Steewo »

Mám v airboxe bavlnenú vložku a keď vyberiem mriežku,tak vždy je podobne zanesená..
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

[quote="Felipe"]Nebyl špatný vlnovec? Stačí pár km.
Vezmi si kolik l vzduchu ten motor spořádá za hodinu (nebo na l paliva), natož na 15tkm.[/quote]


to je fakt, tuhle jsem někde četl že za 100km jízdy kyslík jednomu člověku na celej život v prdeli :o
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

fabiátor píše:
Biimbo píše: Předface OI saje z chladičovky podobně jako OII, takže to nabere listí jako prd
O1 mozna, O2 nikoliv, ta ma uz filtr box s mrizkou a saje samostatnym privodem nad chladicovkou. Alespon ta moje jo :-)
a co jsem napsal? Obě sajou stejně z chladičovky, akorát box má u OII rošt pro stejnoměrný rozvod vzduchu pro filtr.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Skodylak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2015, 17:38
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Skodylak »

O1 Facelift saje z blatníku.Obrázek
Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Face ano, pač kvůli většímu světlu se tam ta sací šachta nevleze.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“