Olej do VW Sharan 1,9 tdi 66 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 10 kvě 2010, 15:43
- Bydliště: Most
Olej do VW Sharan 1,9 tdi 66 kw
Ahoj, otec koupil Sharana 1,9 tdi 66 kw. Slyšel jsem, že by to mělo být PD. Jakou by měl mít teda olej specifikaci? 505.01? Díky moc
Passat B7, 1.6 TDI, r. v. 2011
Nejsem kovaný znalec TDi, něco málo o nich přesto vím, ale o 66kW v PD jsem ještě neslyšel. Zvedni haubnu a podívej se nejdřív na motor, schválně, co tam najdeš...že by vstřikovací čerpadlo ?
Napiš sem kód motoru a podle toho se uvidí, co to vlastně je, jestli to není nějaká šílená překopávka, nebo sem k tomu dej i fotku motoru.
Napiš sem kód motoru a podle toho se uvidí, co to vlastně je, jestli to není nějaká šílená překopávka, nebo sem k tomu dej i fotku motoru.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Hmm, tak jsem zase o něco chytřejší.
O první generaci Sharanů, Galaxů a spol. jsem se kdysi docela zajímal, uvažoval jsem o jeho koupi a vím, že to byly rotačky, ještě starší řady A3 a to buď 66, nebo 81kW. Až snad do druhé generace se dávala PD, ale co vím, tak od nějakých 77kW nahoru.
Na 99 % tohle bude rotačka, teda pokud je to 66kW.
O první generaci Sharanů, Galaxů a spol. jsem se kdysi docela zajímal, uvažoval jsem o jeho koupi a vím, že to byly rotačky, ještě starší řady A3 a to buď 66, nebo 81kW. Až snad do druhé generace se dávala PD, ale co vím, tak od nějakých 77kW nahoru.
Na 99 % tohle bude rotačka, teda pokud je to 66kW.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 10 kvě 2010, 15:43
- Bydliště: Most
ANU je PD, takže VW 505.01.
Rotačku od PD rozeznáš velmi snadno, PD nemá naftové čerpadlo.
ANU se dával do posledniho ročníku modelu 1 na přelomu roků 1999/2000 jako náhrada za motory AHU, a to kvůli normě Euro3. Totiž motory s rotačním čerpadlem řady A3 s výkonem 66kW nebyly schopné Euro3 plnit. Výkon 81kW to uměl, motory AFN byly ve stejném období nahrazené motorem AVG, který Euro3 plnil.
Motor ANU se dál osazoval i do modelové řady 2 až někdy do roku 2006.
Rotačku od PD rozeznáš velmi snadno, PD nemá naftové čerpadlo.
ANU se dával do posledniho ročníku modelu 1 na přelomu roků 1999/2000 jako náhrada za motory AHU, a to kvůli normě Euro3. Totiž motory s rotačním čerpadlem řady A3 s výkonem 66kW nebyly schopné Euro3 plnit. Výkon 81kW to uměl, motory AFN byly ve stejném období nahrazené motorem AVG, který Euro3 plnil.
Motor ANU se dál osazoval i do modelové řady 2 až někdy do roku 2006.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 10 kvě 2010, 15:43
- Bydliště: Most