Zvýšení výkonu Octavia II 2.0 RS TFSI

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marcelus73
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 31 srp 2014, 19:45

Zvýšení výkonu Octavia II 2.0 RS TFSI

Příspěvek od Marcelus73 »

Ahoj, poprosím o radu s upravou motoru, pořídil jsem si Octavku II 2.0 RS TFSI, chtěl bych v prvním kroku vyměnit turbo za kkk k04 a vstřiky S3 + uprava SW, co je potřeba ješte doladit aby to fungovalo? Budu moc rád za rady a připomínky. Díky Marcelus
Uživatelský avatar
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

V první řadě je potřeba si říct jaký výkon chceš.Pokud chceš výkon bez zásahu do motoru (vnitřnosti) tak max 300k všechno nad bych se se sériovými vnitřnostmi osobně bál.Jinak tedy K04,S3 vstřiky,výfuk (první díl),S3 cooler,sání.
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Marcelus73
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 31 srp 2014, 19:45

Příspěvek od Marcelus73 »

Díky za odpověd, jde mi práve jěn o výkon 280- 300koní, sání tedy ještě seženu ten cooler je nutnost? :-) Dky
Uživatelský avatar
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Marcelus73 píše:Díky za odpověd, jde mi práve jěn o výkon 280- 300koní, sání tedy ještě seženu ten cooler je nutnost? :-) Dky
Cooler bych jako nutnost viděl je sice rozměrově stejný ale S3 je celohliník a je tlustší,pak downpipe,K04...myslím,že vstřiky by to mohlo dát těch 280k
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 28 čer 2014, 21:52

Příspěvek od Kamco93 »

zdravím,,, ja ties vlastním motor audi a3 2.0TFSI bohužial piesty prdeli preto som sa rozhodol upravu na 450 - 500 koni,, ale potreboval by som informacie ohladom vačky a zdvihatiek,, možu na nechat alebo je potrebne ich vymenit za nejake zosilnene ak vobec existuju?? pretože o hlave nemám informacie,
Uživatelský avatar
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Kamco93 píše:zdravím,,, ja ties vlastním motor audi a3 2.0TFSI bohužial piesty prdeli preto som sa rozhodol upravu na 450 - 500 koni,, ale potreboval by som informacie ohladom vačky a zdvihatiek,, možu na nechat alebo je potrebne ich vymenit za nejake zosilnene ak vobec existuju?? pretože o hlave nemám informacie,
Zkus se poradit s klukama z Profituningu...ale co jsem kde koukal nikde se vačka a zdvihátka neřešili,samo že ventily ano.
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 28 čer 2014, 21:52

Příspěvek od Kamco93 »

jasne,,, bez srandy ventili su samozrejmostou,, ok vďaka za odpoved.
Sajmon92
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27 zář 2018, 06:19

Příspěvek od Sajmon92 »

Nechce se mi zakládat nové téma, tak to napíšu sem. Mám OII TFSI (BWA) a chtěl bych jí trochu popohnat na nějakých 250 koní a 350 Nm. Nevíte o nějaké lepší firmě v okolí Pardubic? DieselPower se mi líbí ale je to dost daleko. Díky.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

To, že je dieselpower daleko vůbec neřeš a dej to jim, jinak zapláčeš ;)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Sajmon92 píše:Nechce se mi zakládat nové téma, tak to napíšu sem. Mám OII TFSI (BWA) a chtěl bych jí trochu popohnat na nějakých 250 koní a 350 Nm. Nevíte o nějaké lepší firmě v okolí Pardubic? DieselPower se mi líbí ale je to dost daleko. Díky.
Zas tak daleko to nemas
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“