Test tlumicu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Test tlumicu
Ta co na to rikate , osobne mam na Octe 1 Kayaby a auto je fakt pocitove o neco tvrdsi , ale zajimal by me proc treba neotestovali starsi origo po 150tkm jak by na tom byly no a ten Sachs je celkove opravdu takovy propadak ?
http://www.auto.cz/tlumice-perovani-na- ... auto-94337
http://www.auto.cz/tlumice-perovani-na- ... auto-94337
sachs je teď fakt hrůza ale v testu chybí třeba bilstein nebo TRW
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
cca 5 let dozadu sem dal segregace alko na o1 a vydržely z Prahy do Polska a nazpátek 😂, ale byli levný 😂😂😂ROMEK píše:Ja som tiež pozeral nejaký nezávislý test a dosť dobre tam dopadli tlmiče AL-KO. sú z tych lacnejších ale nikdy som ich namontoval tak neviem
VW T5 GP 103 KW long
Každý test, ať se jedná o pneumatiky, vozy různých značek, tlumiče atd., jsou vždy a bez výjimky ovlivněné. Buď sympatiemi technika, který testy provádí, nebo velikostí "obálky", která do redakce daného časopisu přijde. Takže berme to s rezervou.
Já používám podvozkové díly MEYLE a nemám problém.
Kdyby výsledky všech takových testů byly skutečně objektivní a pravdivé, musel bych být už mnohokrát po smrti. Čínské pneumatiky jsou v recenzích "odborníků" tím nejhorším, co může být, zatímco paradoxně tomu já jsem právě s nimi dlouhodobě nejspokojenější.
Já používám podvozkové díly MEYLE a nemám problém.
Kdyby výsledky všech takových testů byly skutečně objektivní a pravdivé, musel bych být už mnohokrát po smrti. Čínské pneumatiky jsou v recenzích "odborníků" tím nejhorším, co může být, zatímco paradoxně tomu já jsem právě s nimi dlouhodobě nejspokojenější.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Zkus to trochu podrobněji popsat. Budu muset cca v létě kupovat gumy, tyhle už mám skoro sjeté, tak by mě zajímaly tvoje postřehy.Marek77 píše:Čínské pneumatiky jsou v recenzích "odborníků" tím nejhorším, co může být, zatímco paradoxně tomu já jsem právě s nimi dlouhodobě nejspokojenější.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
pokud nemáš co dělat tak kup čínský pneu a máš o zábavu postaráno....
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... l&start=15
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... l&start=15
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Tohle opravdu vtipné není a navíc to s tím nemá absolutně co dělat. To se mi neděje na čínských pneumatikách, to se mi děje na jakékoli pneumatice. A pokud vím, tak Kléber, Tigar ani Kormoran, na kterých jsem poslední tři roky jezdil, nevyrábějí v Číně. Nebo se to změnilo a Číňané už mají i koncern Continental???MirekX píše:pokud nemáš co dělat tak kup čínský pneu a máš o zábavu postaráno....
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... l&start=15
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
čínský pneu jsou sázka do loterie, tak ca. před 10 lety když to tu ještě moc nebylo začal Nankang, třeba v 225/45 R17 si je borci nemohli vynachválit, ale třeba klasika 195/65 R15 katastrofa
pak začaly Linglong,Wan-li,Fortuna a podobný sráče, bylo to fakt snad kus od kusu, některý v pohodě, jiný klouzaly a paradoxně za 8tis.km ojetý
Dneska je těch výrobců snad tisíc ale je to všechno z několika fabrik pod různýma jakože licencemi - ale jen a jen s tlakem na co nejnižší cenu
Třeba Nexen dáváme několik let bez jediného problému, poslední dobou i 17ky,18-19ky na velký rychlý auta, hlavně ty vyšší řady 6000,8000,9000 jsou fakt parádní, luxusní korejec
pak začaly Linglong,Wan-li,Fortuna a podobný sráče, bylo to fakt snad kus od kusu, některý v pohodě, jiný klouzaly a paradoxně za 8tis.km ojetý
Dneska je těch výrobců snad tisíc ale je to všechno z několika fabrik pod různýma jakože licencemi - ale jen a jen s tlakem na co nejnižší cenu
Třeba Nexen dáváme několik let bez jediného problému, poslední dobou i 17ky,18-19ky na velký rychlý auta, hlavně ty vyšší řady 6000,8000,9000 jsou fakt parádní, luxusní korejec
No tak to mě ty testy teda moc nepotěšily, poněvadž tlumiče řešit musím a na Sachs jsem nejenom sázel jako na jistotu dobré a kvalitní koupě, ale počítal jsem s nima i z toho důvodu, že od jiného výrobce se zrovna na origo sníženou e39 na pytlech nedá tlumič sehnat Tak to jsem zvědavý jestli budu mít štěstí a vytáhnu si dobré kusy
Naposledy upravil(a) Míšánek dne 14 dub 2016, 18:56, celkem upraveno 1 x.