Ferodo kotouče + desky po 15 000 km ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
v motortexu jsem brával brembo pískaly, třepali, a měly další neduhy, zákjazníci bečeli,roman1648 píše:je to hodně i o destičkách, měl jsem na autě kotouče s deskama ATE a furt to bylo takový načernalý,potrhaný, dal jsem desky Brembo a kotouče se za 500km krásně vyčistily
ATE kotouče dobrý ale desky stojí za prd
Dobrej je i Zimmermann, ale nedělaji to na všechny auta..
tam kde kupuju mají na ate nejvíc reklamací, nedávám,
pro ty zimrmany si rád osobně zajedu 37 km a nebyl nikdy problém
Hliníky čistím pouze tlakovou vodou ve veřejné myčce. Žádný speciální prostředek nedávám.nogis píše:Jak myješ ALU? Nepoužíváš ty čističe v rozprašovačích?
No a vrána mě stojí na sídláku na "parkovišti" kde je podklad šutry + hlína + bordelslovacek.milos píše:de o to i kde stojíš mám oscávku která je pod přístřeškem denně jezdí a kotouče jsou jak z fabriky, jen na zadních jsou po tří centimetrech příčné čárečky,
felda stojí na trávníku jezdí se jednou týdne a je to hnus velebnosti najeto asi 4OOO km




Naposledy upravil(a) MarfyE34 dne 21 dub 2016, 07:52, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

Co se týče těch zátěžových "udělátek" Tak není tam náhodou mechanicky omezovač co? Protože kdybys nasadil třeba vetsi kotouci nebo nějaké účinnější a nebyly by regulovaný tak ti jde zadek třeba až do smyku.
Jinak mám vzadu textar od podzimu s textar deskama s keramikou kvůli prasnosti a jsou zatím lesklé cca 13 tis km.
Jinak mám vzadu textar od podzimu s textar deskama s keramikou kvůli prasnosti a jsou zatím lesklé cca 13 tis km.
OI 1.9 TDI AHF
APM doveze,jezdit pro dily je ztrata casuslovacek.milos píše:v motortexu jsem brával brembo pískaly, třepali, a měly další neduhy, zákjazníci bečeli,roman1648 píše:je to hodně i o destičkách, měl jsem na autě kotouče s deskama ATE a furt to bylo takový načernalý,potrhaný, dal jsem desky Brembo a kotouče se za 500km krásně vyčistily
ATE kotouče dobrý ale desky stojí za prd
Dobrej je i Zimmermann, ale nedělaji to na všechny auta..
tam kde kupuju mají na ate nejvíc reklamací, nedávám,
pro ty zimrmany si rád osobně zajedu 37 km a nebyl nikdy problém

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Pokud má auto ABS tak samozřejmě nepotřebuje regulátor
Jinak Feroda jsem dal naposled před rokem na nějaký Mondeo, 2000km a kopalo to do řízení jak blázen. Byl to důchodce, takže jim určitě nenakládal. Od tý doby bych je na auto nedal, Starline je levnější a nikdy s tím nebyl problém. Ted nedávno zadní Bosch na Passatu a po 15tkm kotouž házel tak 3mm. Takže už neexpedimentuju, mám 4 varianty od nejlevnější po nejderažší. Starline-Zimmerman-Ate-Originál.

Jinak Feroda jsem dal naposled před rokem na nějaký Mondeo, 2000km a kopalo to do řízení jak blázen. Byl to důchodce, takže jim určitě nenakládal. Od tý doby bych je na auto nedal, Starline je levnější a nikdy s tím nebyl problém. Ted nedávno zadní Bosch na Passatu a po 15tkm kotouž házel tak 3mm. Takže už neexpedimentuju, mám 4 varianty od nejlevnější po nejderažší. Starline-Zimmerman-Ate-Originál.
Já se přidám se svou troškou do mlýna...
Na původním Toledu 1M TDi co jsem měl jsem řešil podobné záležitosti, včetně neustálého kroucení kotoučů různých značek... než jsem ho neplánovaně prodal, koupil jsem nějaké čínské kotouče 280mm, kus stál myslím kolem 200 Kč.
Na druhém stejném Toledu co mám nyní řeším to samé, za 60tis km jsem vystřídal 4 sady kotoučů, pokaždé kvůli zkroucení. Konkrétně MEYLE, FERODO, ATE a nyni TRW. Vse zkrouceno po 7 - 10 tis km.
Minulý týden jsem potkal bývalé Toledo a světe div se, kotouče jsou hezké lesklé a nekroutí se. A to klučina říkal, že to vůbec nešetří a najeto má na nich kolem 50tis km.
Takže příští sada už nebude ATE ani další "lepší" značky, ale koupím opět číny, které se opravdu osvědčily a hlavně, JAKO JEDINÉ SE NEZKROUTILY.
Na původním Toledu 1M TDi co jsem měl jsem řešil podobné záležitosti, včetně neustálého kroucení kotoučů různých značek... než jsem ho neplánovaně prodal, koupil jsem nějaké čínské kotouče 280mm, kus stál myslím kolem 200 Kč.
Na druhém stejném Toledu co mám nyní řeším to samé, za 60tis km jsem vystřídal 4 sady kotoučů, pokaždé kvůli zkroucení. Konkrétně MEYLE, FERODO, ATE a nyni TRW. Vse zkrouceno po 7 - 10 tis km.
Minulý týden jsem potkal bývalé Toledo a světe div se, kotouče jsou hezké lesklé a nekroutí se. A to klučina říkal, že to vůbec nešetří a najeto má na nich kolem 50tis km.
Takže příští sada už nebude ATE ani další "lepší" značky, ale koupím opět číny, které se opravdu osvědčily a hlavně, JAKO JEDINÉ SE NEZKROUTILY.
Prosímtě co způsobuje ty příčné čárečky?Předek mám krásně vyleštěněj ale zadek sem tam čárku jak popisuješ.slovacek.milos píše:de o to i kde stojíš mám oscávku která je pod přístřeškem denně jezdí a kotouče jsou jak z fabriky, jen na zadních jsou po tří centimetrech příčné čárečky,
felda stojí na trávníku jezdí se jednou týdne a je to hnus velebnosti najeto asi 4OOO km
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nevím asi že předek brzdí a leští a zadek neMilda92 píše:Prosímtě co způsobuje ty příčné čárečky?Předek mám krásně vyleštěněj ale zadek sem tam čárku jak popisuješ.slovacek.milos píše:de o to i kde stojíš mám oscávku která je pod přístřeškem denně jezdí a kotouče jsou jak z fabriky, jen na zadních jsou po tří centimetrech příčné čárečky,
felda stojí na trávníku jezdí se jednou týdne a je to hnus velebnosti najeto asi 4OOO km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice