Ferodo kotouče + desky po 15 000 km ???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

je to hodně i o destičkách, měl jsem na autě kotouče s deskama ATE a furt to bylo takový načernalý,potrhaný, dal jsem desky Brembo a kotouče se za 500km krásně vyčistily
ATE kotouče dobrý ale desky stojí za prd
Dobrej je i Zimmermann, ale nedělaji to na všechny auta..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:je to hodně i o destičkách, měl jsem na autě kotouče s deskama ATE a furt to bylo takový načernalý,potrhaný, dal jsem desky Brembo a kotouče se za 500km krásně vyčistily
ATE kotouče dobrý ale desky stojí za prd
Dobrej je i Zimmermann, ale nedělaji to na všechny auta..
v motortexu jsem brával brembo pískaly, třepali, a měly další neduhy, zákjazníci bečeli,

tam kde kupuju mají na ate nejvíc reklamací, nedávám,

pro ty zimrmany si rád osobně zajedu 37 km a nebyl nikdy problém
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

nogis píše:Jak myješ ALU? Nepoužíváš ty čističe v rozprašovačích?
Hliníky čistím pouze tlakovou vodou ve veřejné myčce. Žádný speciální prostředek nedávám.
slovacek.milos píše:de o to i kde stojíš mám oscávku která je pod přístřeškem denně jezdí a kotouče jsou jak z fabriky, jen na zadních jsou po tří centimetrech příčné čárečky,

felda stojí na trávníku jezdí se jednou týdne a je to hnus velebnosti najeto asi 4OOO km :roll:
No a vrána mě stojí na sídláku na "parkovišti" kde je podklad šutry + hlína + bordel (rofl) Ale denně najedu 100 km , čili auto nemá moc čas odpočívat a patlat si rez na kotouče :-D osobně si myslím , že jsem koupil opět nekvalitní díl, a uvidíme jestli ten slabý brzdný účinek nedělají zrovna ty zadní brzdy. Uvidíme až koupím ŠKODA brzdy :-D Jen pro ukázku jak vypadají ty Škodovácký po stejné době ale na předku, foceno ve stejný den:

Obrázek
Naposledy upravil(a) MarfyE34 dne 21 dub 2016, 07:52, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
dawo
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 12 srp 2012, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník/Olomouc

Příspěvek od dawo »

Co se týče těch zátěžových "udělátek" Tak není tam náhodou mechanicky omezovač co? Protože kdybys nasadil třeba vetsi kotouci nebo nějaké účinnější a nebyly by regulovaný tak ti jde zadek třeba až do smyku.
Jinak mám vzadu textar od podzimu s textar deskama s keramikou kvůli prasnosti a jsou zatím lesklé cca 13 tis km.
OI 1.9 TDI AHF
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Na nápravě u Octy nic takového nevidím, nereguluje brzdný účinek jednotka ABS ??? Vím , že u Feldy je zátěžový mechanismus.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

slovacek.milos píše:
roman1648 píše:je to hodně i o destičkách, měl jsem na autě kotouče s deskama ATE a furt to bylo takový načernalý,potrhaný, dal jsem desky Brembo a kotouče se za 500km krásně vyčistily
ATE kotouče dobrý ale desky stojí za prd
Dobrej je i Zimmermann, ale nedělaji to na všechny auta..
v motortexu jsem brával brembo pískaly, třepali, a měly další neduhy, zákjazníci bečeli,

tam kde kupuju mají na ate nejvíc reklamací, nedávám,

pro ty zimrmany si rád osobně zajedu 37 km a nebyl nikdy problém
APM doveze,jezdit pro dily je ztrata casu :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:
slovacek.milos píše:
roman1648 píše:
APM doveze,jezdit pro dily je ztrata casu :-)
mám dobrou kombinaci z kel, a když sem tam jedu pro ty cimrmany, tak to je borec i na pokec starší důchodce a přividělává si prodejem ND, navíc dělá veterány, tak ta ztráta času je velmi výživná,
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2069
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Pokud má auto ABS tak samozřejmě nepotřebuje regulátor (LOL)

Jinak Feroda jsem dal naposled před rokem na nějaký Mondeo, 2000km a kopalo to do řízení jak blázen. Byl to důchodce, takže jim určitě nenakládal. Od tý doby bych je na auto nedal, Starline je levnější a nikdy s tím nebyl problém. Ted nedávno zadní Bosch na Passatu a po 15tkm kotouž házel tak 3mm. Takže už neexpedimentuju, mám 4 varianty od nejlevnější po nejderažší. Starline-Zimmerman-Ate-Originál.
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

takže textar/textar nieje dozadu veľmi vohdné? ja mám práve zlé skúsenosti s ATE na predku
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Také záleží na tom jak se brzdí. Ten kdo občas pořádně šlápne na brzdu problém nemá. Ten kdo však stále brzdí motorem a dobržďuje jen z lehoučka, tak jeho kotouče vypadají podobně i když jsou origo.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

já mám trw + brembo a kotouč je hezky vyleštěný a brzdi to nad očekávání.. textary nebrzdí taky špatně.. :)
polo 1.4tdi AMF
tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2012, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpec »

Já se přidám se svou troškou do mlýna...
Na původním Toledu 1M TDi co jsem měl jsem řešil podobné záležitosti, včetně neustálého kroucení kotoučů různých značek... než jsem ho neplánovaně prodal, koupil jsem nějaké čínské kotouče 280mm, kus stál myslím kolem 200 Kč.

Na druhém stejném Toledu co mám nyní řeším to samé, za 60tis km jsem vystřídal 4 sady kotoučů, pokaždé kvůli zkroucení. Konkrétně MEYLE, FERODO, ATE a nyni TRW. Vse zkrouceno po 7 - 10 tis km.

Minulý týden jsem potkal bývalé Toledo a světe div se, kotouče jsou hezké lesklé a nekroutí se. A to klučina říkal, že to vůbec nešetří a najeto má na nich kolem 50tis km.

Takže příští sada už nebude ATE ani další "lepší" značky, ale koupím opět číny, které se opravdu osvědčily a hlavně, JAKO JEDINÉ SE NEZKROUTILY.
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

slovacek.milos píše:de o to i kde stojíš mám oscávku která je pod přístřeškem denně jezdí a kotouče jsou jak z fabriky, jen na zadních jsou po tří centimetrech příčné čárečky,

felda stojí na trávníku jezdí se jednou týdne a je to hnus velebnosti najeto asi 4OOO km :roll:
Prosímtě co způsobuje ty příčné čárečky?Předek mám krásně vyleštěněj ale zadek sem tam čárku jak popisuješ.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Milda92 píše:
slovacek.milos píše:de o to i kde stojíš mám oscávku která je pod přístřeškem denně jezdí a kotouče jsou jak z fabriky, jen na zadních jsou po tří centimetrech příčné čárečky,

felda stojí na trávníku jezdí se jednou týdne a je to hnus velebnosti najeto asi 4OOO km :roll:
Prosímtě co způsobuje ty příčné čárečky?Předek mám krásně vyleštěněj ale zadek sem tam čárku jak popisuješ.
nevím asi že předek brzdí a leští a zadek ne
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jirka."]

Jinak Feroda jsem dal naposled před rokem na nějaký Mondeo, 2000km a kopalo to do řízení jak blázen.

je tomu už tři roky na mondeo dal borec ate a katastrofa, šel do fordu koupil motorkraft a podobná katastrofa,

motorkraft jsem osobně vymontoval a dal starlajn s icerem a ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“