manualni klimatizace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
trampoty
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29 dub 2007, 23:14
Odpovědi: 0

manualni klimatizace

Příspěvek od trampoty »

Dobrý den. Potřebuji poradit. Mám manuální klimatizaci v octavii 1,9tdi/2000/81kw.Při zapnutí se sepnou ventilátory na chladiči, sepne kompresor, ale klima nechladí. Vyměnil jsem už kompresor, expanzní ventil, sušičku.Budu rád za každou radu
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5185
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

V těhle teplotách?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

diagnostika?
ventilatory zapne hned? tak to si mysli ze ma vysoku teplotu na chladici
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

klima nemusí být uplně plná,přesto sepne a ventilátory točí...-naplnit
octavie tdi,81kw,ahf
octavie tdi 77kw pd-tdi fun 100kw
trampoty
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29 dub 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od trampoty »

U manualní klimatizaci vždy zapínají oba ventilátory. Mám to ověřené na více autech. I poloviční nápln bohatě stačí na provoz klimatizace. Opět vyzkoušené. Já mám však plnou nápln
trampoty
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29 dub 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od trampoty »

Ted mám ve výdechu vzduchu teploměr, na kterém je vidět, že někdy to má snahu chladit třeba i na 6 stupňů a pak najednou přestane chladit a teplota vyleze na venkovní teplotu
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Chce to na plničce připojit porty a sledovat tlaky jak se pohybujou.Další test je osahat vedení od kompresoru vysokotlak je teplej a pokud je ucpanej tak za místem ucpáni je studenej.Nízkotlak za expanzním ventilem bude ledovej.Pokud vše sedí a stále nechladí tlaky klimatizace jsou 13at a nízkotlak 3at tak je problém v klapkách regulace.
trampoty
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29 dub 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od trampoty »

V regulaci kompresoru to asi nebude, protože mi to nefunguje na dalším jednom starším a jednom novém kompresoru.Teploty na trubkách jsou mi jasné, ale najít to místo, kde je to přicpané?Chová se to totiž "pulsně". Prostě někdy to chvíli funguje a pak se to po.... .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“