Docela mě tlačí čas, posím nějakej nápad,
Rozvody na Renault Trafic 1,9Dci 74kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvody na Renault Trafic 1,9Dci 74kW
Zdar, kluci jak napnout rozvoďák na uvedeném motoru? Kola vačky a kliky mají na sobě značky, rozvoďák rysky, vše krásně pasuje, ale jak moc řemen napnout? Je na to potřeba jakejsi Renolťáckej sráč, kterej nikdo nemá. Co třeba nějaká hodnota na průhyb, napnout ho od oka?
Docela mě tlačí čas, posím nějakej nápad,
Docela mě tlačí čas, posím nějakej nápad,
čest, na HDi je jakýsi průhybový měřič, ale jak jsem tady kdysi hledal já, téměř všichni to dělají od oka. Nesmí být přetažený ale ani volný.....čili snad máš nějaké zkušenosti a na x rozvoďáků sis sáhnul.....tak hodně zdaru
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Základní provedení je toto:
http://gmtools.cz/799,pripravek-pro-kon ... enice.html
kámoš si občas nosil z práce digitální, fajnová věcička ale drahá jak čert
dělám to pocitově, podívám se jak byl napnutej předtím a dám to trochu víc nebo v nejdelším místě mezi kolama aby šel prstama přetočit o 90°
musí to být tak nějak akorát no, málo je riziko přeskočení, moc je riziko že začne sjíždět a drhnout se o něco
http://gmtools.cz/799,pripravek-pro-kon ... enice.html
kámoš si občas nosil z práce digitální, fajnová věcička ale drahá jak čert
dělám to pocitově, podívám se jak byl napnutej předtím a dám to trochu víc nebo v nejdelším místě mezi kolama aby šel prstama přetočit o 90°
musí to být tak nějak akorát no, málo je riziko přeskočení, moc je riziko že začne sjíždět a drhnout se o něco
Přesně ten mám ale na uvedený motor je uvedená hodnota v Hercích, auto ke mě přijelo potkaný, těžko něco měřit.roman1648 píše:Základní provedení je toto:
http://gmtools.cz/799,pripravek-pro-kon ... enice.html
kámoš si občas nosil z práce digitální, fajnová věcička ale drahá jak čert
dělám to pocitově, podívám se jak byl napnutej předtím a dám to trochu víc nebo v nejdelším místě mezi kolama aby šel prstama přetočit o 90°
musí to být tak nějak akorát no, málo je riziko přeskočení, moc je riziko že začne sjíždět a drhnout se o něco
V dobách nedostupnosti jakýchkoliv údajů a pokynů se věci řešily tak, že se motor ohřál a pak se zkontrolovalo napnutí..Při ohřátém motoru se v nejdelší části měl řemen jen lehce ohnout, samozřejmě dle toho, zda je to benzin nebo diesel..Nezapomenu na celohliníkový motor Rovera, kde jsem měl vyměnit řemen a on tam lítal jako kšandy..Bylo to ráno, motor studený , tak jsem si říkal, to bylo jen tak tak . A namontoval jsem to podle "sebe" , aby se řemen přetočil o 90 stupňů..Ale chtěl jsem mít jistotu a tak jsem motor nechal ohřát, až sepla vrtule a řemen začal ječet...Byl jako kámen..Tak jsem ubral tak akorát, aby byl dobře napnutý a ne přepnutý....A když to vychladlo, byly to zase kšandy..Samozřejmě mělo to pevnou kladku..V životě bych neřekl, že ta hlína se takhle dokáže natáhnout...Byl to benzin.. 
nepropadat panice...
Pokud to do budoucna někomu pomůže, na uvedeném motoru řemen seřízeném frekvenčním přístrojem, hodnota naměřená tímto http://gmtools.cz/799,pripravek-pro-kon ... enice.html je rovných 14 