TDi, hydraulika - co 1000km zakarbonované vstřiky..
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
TDi, hydraulika - co 1000km zakarbonované vstřiky..
zdravím, jezdím půl na půl s čistou průzračnou hydraulikou + aditiva .. na Tdi 66kW B5, a co 1000km sou zajebaný vstřiky, kouří a netáhne tak moc.. opatrně dráťákem a jede se dál bez kouře a táhne jako kráva.. pomohl by třeba benzín v nějakém poměru 1:20 apod ? díky
přemýšlel jsem o trochu benzinu.. kolik acetonu bys doporučil ? já nyní mám čistou krásnou průzračnou, ale jak to tak vypadá tak neni přejetá a proto asi karbonuje svině.. snad bude další sud lepší (horší)k.amerika píše:Přidávej aceton, mohl by pomoci. Jezdil jsem na čistou hydrauliku v octavii 81kw i použitý motorový olej peugeot 1,9td, vždy s acetonem a na vstřikách troška bílého prášku, nic víc...
Hydra jsem vyjel hafo a nikdy žádnej problém, ani v zimě. Dbal jsem ale na viskozitu, zkrátka aby to nebyo moc hustý a když už jezdim na sračky, tak aspoň aby tekly. Vřele doporučuju když mícháš 1:1, přidat litr benzínu na 20 litrů směsi a k tomu aspoň 1 ml VIFu na litr celkově - mililitr VIFu stojí 40 halířů a ten litr benzínu ke dvaceti litrům tě vyjde na 60 halířů, takže celkový zdražení o 1 korunu na litr Musim ještě dodat, že jsem tomu dával kotel. Prostě když tomu dupeš, tak to líp spaluje, vyšší teplota, tlak ve válci páč ti turbo víc tlačí atd... Taky jsem lil bezaromatik 1ml na litr, ale to spíš kvůli magickým účelům, jestli to funguje nevim. Ale podle mě to s nim jede líp, i když si říkám že to musí být placebo efekt, jinak by ho přece přidávali do nafty Takže podle mě: benzín, vif a občas jeď pilu
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
se směsma co jezdíte problém nejni ale jak vezmeš kartáč na trysku tak díry z toho maj vánoce a nejni problém zabít víření a kapka už dokáže svoje ale to je asi vyšší level oprav....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Já na hydro žádnej problém ani změna oproti naftě, je to o motoru a typu hydraulikyradluk píše:Takto zamrdane to snad neni ani na porad vybojenou Bionaftu po 30tisicich . Vim jen jedno, ze cokoliv je lepsi jak hydro, hydro jedine do kamen v nejake dilne nebo na ekolikvidaci, je to shit nejvetsiho kalibru v jakemkoliv pomeru s naftou Zlaty kerosin
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
- UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Spicky nove daj,viac aditivuj,olej je malo pouzity a malo aditivovany,obsahuje vela prisad proti horeniu ktore vytvaraju karbon priamo na spickach,viac riedit,benzin-aditiva,inak to bude stale to iste.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4