Bezaromatik

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

[/quote]
To mě by zajímalo jak jsem tady někde čet příspěvěk, že s VI|Fem dojel o 100-200km dál než bez něj. to bych chtěl vidět na vlastní 8)

Já s VIFem nepoznal rozdíl a to jsme ho chtěl poznat, ani na spotřebě ani na startech. Dávkování dle doporučení. Možná jsem měl přehnaná očekávání a ve výsledku skutek utek.[/quote]


Jestli to byl benzín, tak bych tomu i věřil. Mám takové starší auto, vymyšlené v Japonsku a vyrobené v Koreji. A to umí "poznat" co do toho leješ a umí celkem razantně upravit předstih. Já to mám na LPG a rozdíl výkonu mezi letní směsí ze samého butanu a zimní směsí s propanem, a případně čistým propanem od opékačů kuřat je neuvěřitelný.
Je to, jako kdyby jsi od čerpačky odjel z jiným autem. I volnoběh tě to donutí přeštělovat. Troufnu si říct rozdíl 20 - 30 procent na výkonu. Spotřebu vynecháme, protože propanu je na stejné litry podstatně méně kilo než butanu.

Takže jestli v tom autě bylo čidlo klepání a vhodně naprogramovaná jednotka a dala dost větší předstih beru to jako reálné udaje.
nemám žádnou kárku na naftu...
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

Na dieseli som odjazdil viac než 50 tisíc s Vifom. čistiace učinky 0,zníženie spotreby 0,zníženie hlučnosti 0, lepšie štarty 0. Je to len placebo. Nech som použil akukolvek dávku,žiadne zlepšenie sa nekonalo,ked som ho predávkoval,auto reagovalo na pridanie vlažnejšie,nešlo za plynom tak,ako malo. 2T olej v pomere 1:200 urobil podstatne lepšiu službu,badatelne znížil hlučnost-ale žiadny M2T,ale kvalitný 2T olej.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Brembo.SV: Ty jsi dával 2T olej do friťáku? Myslel jsem, že friťák maže dost sám o sobě. Ale je to možné, nezkoušel jsem to. Já jsem dával 2T olej(Mogul TS) jen do čisté nafty tak 1:50-1:100, ale možná to bylo zbytečně moc.

Jinak ale souhlas, jak píšeš, tak M2T je scheiss, maximálně tak na vystříkání prahů u auta. Minimálně to chce Mogul TS, nebo TSF. TS ale asi stačí.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

Sorry,dávam do nafty. Piezoelektrické vstrekovače by sa fritéze nepotešili. Na predošlom aute som skušal i slnečnicu,nebolo to vobec zlé,lenže cena bola zriedkakedy nižšia,než samotnej nafty.
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Nějaké nové poznatky? Mě teď došel bezaromat a vif a najel jsem na Eco jízdu 55frit/10 nafta do Polska a zpět 1020km do rozsvícení rezervy - plněno po úplný okraj s kolíkem v odvzdušňovači.. což je menší dojezd než s bezaromatem a vifem... Tak vám nevím holky (crazy)
vwagen
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2011, 12:23
Bydliště: Brno/Vysočina

Příspěvek od vwagen »

Zdravim,ozivim tema bezaromatik.Koupil jsem si nahodou misto Vifu do nafty Wynn's diesel +plus+ a podival na slozeni:uhlovodiky,C10-C13,n-alkanech,iso alkanech,cyklickych,aromaticke latky(2-25%).Tak a porovnal jsem slozeni Redidla S6006 Bezaromatik:uhlovodiky,C9-C11,n-alkany,isoalkany,cyklicke,<2% aromatu,...cena wynn'su (TankOno)za 325ml 130kc,cena redidla bezaromatik(Obi) 700ml za 99kc.
VW GOLF 1.6TD IC 365000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co řešíš, lej bezaromatik a sleduj co je pro tebe výhodné
vwagen
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2011, 12:23
Bydliště: Brno/Vysočina

Příspěvek od vwagen »

Sak jsem to do auta lil a liju(bezaromatik) a je to lepsi-muj nazor, jak ty prodavane "aditiva",jen jsem chtel napsat slozeni pro porovnani.
VW GOLF 1.6TD IC 365000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vwagen píše:Sak jsem to do auta lil a liju(bezaromatik) a je to lepsi-muj nazor, jak ty prodavane "aditiva",jen jsem chtel napsat slozeni pro porovnani.
tak to tam vesele lij, zde si najdeš tak teoretika co ti řekne že si kokot, nebo Mě to jede líp" ...to je mýtus a mate hlupáky ještě víc.

já osobně to už nedávám, sehnal jsem pětku vifu za pár kaček a ještě litr mám tak neřeším,
vwagen
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2011, 12:23
Bydliště: Brno/Vysočina

Příspěvek od vwagen »

Vsak ja se s nikym nehadam,at si kazdy do auta dava co chce,a nepotrebuji aby mi nekdo psal jak rikas ze bud su kokot,nebo to s tim dobre jede,jen jsem napsal slozeni toho a toho,nic vic.Pro tebe jen dobre,ze mas Vif za "babku".Spise by mne zajimalo jestli na emisich opravdu clovek pozna na kourivosti lepsi hodnoty pri pridani Vifu ,Wynnsu,bezaromatiku,nebo ne.
VW GOLF 1.6TD IC 365000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vwagen píše:.Spise by mne zajimalo jestli na emisich opravdu clovek pozna na kourivosti lepsi hodnoty pri pridani Vifu ,Wynnsu,bezaromatiku,nebo ne.
pokud máš auto ve 100% pořádku tak to něco málo ovlivní, pokud je kořivost brutálně špatně umí to zlepšit i o polovinu, taky to fachčí jako prevence, když nepomuže neublíží a celá palivová soustava je vevnitř furt jak nová

u mě jede všechno s nějakým přípravkem 15 let, před tím jsem jezdil hodně LPG a sem tam něco do nádrže nalil,
jirKaTM
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2018, 19:24

Příspěvek od jirKaTM »

bezaromatik - dle mne je to nic,,, obycejny redidlo, ktery v motoru shori a nic neudela..
osobne sem na zacatku testovani auta na olej procetl vsechnomozny clanky a pak poprvy s obavou do A4 B5 1.9 AFN 81kw nalil..pak sem jezdil vpodstate na redidlo..

..auto jezdi doted..

na olej odjeto ca 12kkm, sundana hlava, zjisteno pouze "zakoureni"u ventilu karbonizace,nove tesneni, hlava vracena,auto jezdi dal...

ted jezdim mercedesem, ten zvladada olej lip...
mam2.9td a 3.0d, nicmene koupim petivalec 2,5td...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jirKaTM"]bezaromatik - dle mne je to nic,,, obycejny redidlo, ktery v motoru shori a nic neudela..
osobne sem na zacatku testovani auta na olej procetl vsechnomozny clanky a pak poprvy s obavou do A4 B5 1.9 AFN 81kw nalil..pak sem jezdil vpodstate na redidlo..

..auto jezdi doted..

na olej odjeto ca 12kkm, sundana hlava, zjisteno pouze "zakoureni"u ventilu karbonizace,nove tesneni, hlava vracena,auto jezdi dal...

ted jezdim mercedesem, ten zvladada olej lip...
mam2.9td a 3.0d, nicmene koupim petivalec 2,5td...[/quote


přesně jak píšeš, ve zdravém těle zravý břuch, tam je každý příápravek mimo piva bokem vídně
(LOL)
jirKaTM
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2018, 19:24

Příspěvek od jirKaTM »

..jezdim s audi na olej od jara 2016,, kdy jsem byl doma na neschopence se zlomenou rukou z motorky, cetl forumy a premejslel.. pak s obavou do audiny nalil prvni vyfrit, nejdriv 3nafty:1vyfrit+bezaromatik jak vsicni psali jako aditivum...

postupne sem prechazel na 1:1 az sem se dostal na 1:4 coz sem myslel je strop..

.. pak sem koupil mercedes vito2.3d, e300d a e290td a vim, ze jsou auta, ktera jedou vpodstate na cistej olej...

..ted mam 3sudy/600hydrauliky a urcite bezaromatiku..
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jirKaTM"]

postupne sem prechazel na 1:1 az sem se dostal na 1:4 coz sem myslel je strop..


ty poměry míchání nafta olej je vlastně podle strachu

kdo má strach dává víc nafty kdo nemá naftu nedává, co jsem měl hydrauliku tak mi sloužila jen vyjetá, když byla nová tak mi zasrala špičky vstřiků a výfuk začal hulit, co tisíc km jsem musel čistit vstřiky
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“