Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
Tak jeste poznamka, ze se zlepsil i chod brzd. Pedal jde do tuha naslapat jen na volnobeh. Pokud se jede s rychlosti, tak to nejde. Predtim tuhnul i s rychlosti.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
Mám pocit, že se mi objevil stejný problém znovu. Navíc v kombinaci s růstem spotřeby (odhaduji tak cca 0,5 litru v průměru). Může mi na to prosím někdo mrknout? Nemám moc dobré prostředí okolo, kde to nalogovat, takže data asi nejsou nic moc, ale snad z toho něco půjde poznat. Druhý log je spíš jen tak pro zajímavost, nechal jsem to běžet, když jsem se vracel domů. Zajímavý je ten pokles tlaku v 11 s., ale nerozumím tomu, tak nevím. Díky moc!

druhý log:
http://ulozto.cz/x9qUhfpk/passat-23-08-2015-02-csv

druhý log:
http://ulozto.cz/x9qUhfpk/passat-23-08-2015-02-csv
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odpovědi: 0
Prosim Vas mam problém octavka bkd po repase hlavy nastup turba od 2500 dovtedy sa chova jak sdi po 2500 ide jak raketa rozvody nastavene a kontrolovane uz niekolko krat. Turbo nove podtlakova sustava komplet nova egr nove vakuovka nova trysky ok kabeláž k tryskam nova posilovac ok turbo na vag pri zoslapnuti plynoveho pedalu ma poziadavku 2200 tlak ale dava max 1200 po dosiahnuti 2500 otacok vystreli jak raketa vsetky mozne diely som skusal prehadzat s pojazdnej 100% bkd octavky rovnaky rocnik aj vykon a nepomohlo aj riadiacu jednotku motora a nic uz som v koncoch prosim poradte 

Mám 1,9 TDI 85kW BKE v A4 sleduji, že než se motor ohřeje na provozní teplotu(od 60 do 80°C) tak se lépe roztáčí turbo z nižších otáček(bere už od cca 1800-1900ot.). Když už je motor ohřátý na provozní teplotu, tak se turbo roztáčí později (bere až od 2100-2200otáček). I po překvaltování v jakýchkoliv otáčkách (i ve vysokých) čekám po přidání plynu minimálně 2 sekundy než znovu zabere turbo. Diagnostika píše jen sporadickou chybu čidla teploty paliva. Auto do nouzáku neskáče (nechal jsem vyčisit a seřídit regulaci turba a jen maličko se nástup turba zlepšil). Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji