O1 1.9TDi 66kw ALH - NYNÍ NEFUNGUJE TURBO - VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvody sou nastavený správně? Předvstřik?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Při přerušení přívodu paliva nebo nasátí nějaké nečistoty může dojít k zablokování válečku, který nastavuje předvstřik nebo samotného ventilu počátku vstřiku N-108. Závada ventilu počátku vstřiku bývá zapsána v paměti závad. Když uděláš výše uvedené logy, tak to poznáme.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Neda mi to spat a zase jsem se na to sel podivat. Nastartoval jsem, turoval jsem to cca ke 3000rpm a sly trochu bublinky od filtru. Kdyz jsem z filtru sundal tu plastovou zpatecku tak byl filtr skoro suchy-nechapu. Tak jsem tam vrazil ten stary filtr ale bohuzel to same. Turbo pri jizde jakoby ma snahu sycet ale auto jede jako bych mel za nim na voziku nalozene 2 tuny, do otacek to jde jen z kopce, po rovince to do otacek vubec jit nechce.
Já jsem Ti ale neradil rozpojovat konektor vedoucí do čerpadla. Koukám, že jsi pořádnej střelec. Co jsi tím chtěl zjistit ? Pokud chceš kontrolovat práci ventilu počátku vstřiku, tak musíš VAGem provést kontrolu akčních členů, jejichž součástí je i ventil N-108. Správná činnost tohoto ventilu se projeví změnou zvuku motoru při jeho aktivaci.
Pár bublinek v hadičce od filtru k čerpadlu nevadí. Pokud je hadička mezi filtrem a čerpadlem po vypnutí motoru bez bublin, tak je to v pohodě. Do čerpadla se dostává dostatek paliva. Když vyndáš ten termoventil z filtru, tak většinou nebývá celá vložka zaplavena. Záleží na konstrukci filtru. Věřím, že rozvody Ti v servisu udělali dobře. Kdyby to bylo moc "rozhozené" /velmi malý předvstřik/, tak by to pořádně nestartovalo. Větší posunutí klikové hřídele vůči vačkové se zase projeví hlukově.
Chce to nalogovat a budeme moudřejší.
Pár bublinek v hadičce od filtru k čerpadlu nevadí. Pokud je hadička mezi filtrem a čerpadlem po vypnutí motoru bez bublin, tak je to v pohodě. Do čerpadla se dostává dostatek paliva. Když vyndáš ten termoventil z filtru, tak většinou nebývá celá vložka zaplavena. Záleží na konstrukci filtru. Věřím, že rozvody Ti v servisu udělali dobře. Kdyby to bylo moc "rozhozené" /velmi malý předvstřik/, tak by to pořádně nestartovalo. Větší posunutí klikové hřídele vůči vačkové se zase projeví hlukově.
Chce to nalogovat a budeme moudřejší.
Naposledy upravil(a) prka dne 27 črc 2016, 20:04, celkem upraveno 1 x.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
VYŘEŠENO: s montáží nového paliváku byl vyměněn i vzduchový filtr (ALCO) a tento filtr byl pěkně na ho*no. Když jsem kolem toho chodil, tak jsem si říkal, že je to jako by to někdo škrtil. Tak mě napadl ten vzduch. Auto bylo nastartované a jen co jsem povolil ty dva šroubky od vzducháče, tak se chod uklidnil, hodil jsem tam starý filtr (najeto na něm cca. 12000km) a jede to zase jako z praku. Takže nafty bylo dost, ale vzduch nebyl.. Děkuji všem za pomoc a cenné rady.
Mě se to také nezdá. Alco není žádný amatér ve výrobě filtrů. Kdyby byla jiná vada na filtru, tak výjimečně snad. Ale že by vyrobil filtr s menší propustností vzduchu, jež by neodpovídala motoru, pro který je určen, se mi zdá téměř nemožné. Kdyby k takové chybě od výrobce došlo, tak by určitě bylo mnoho reklamací. Jakmile by to výrobce zjistil, tak by určitě vadnou sérii ve svém zájmu stáhnul z prodeje. Mohl bys vyfotit tento "vadný" filtr a jeho označení ?
Hlavně však, že ti auto jede jak má.
A na závěr rada do budoucna a ne jen pro Tebe ! Chceš-li poradit, tak pořádně popiš, co jsi s autem všechno dělal. Také bych Ti doporučil více a pozorněji číst rady zkušenějších, více přemýšlet a potom teprve konat /ne "vymlátit" při startování několik baterek a to opakovaně, nebo odpojit čerpadlo od elektroniky a startovat/
Hlavně však, že ti auto jede jak má.
A na závěr rada do budoucna a ne jen pro Tebe ! Chceš-li poradit, tak pořádně popiš, co jsi s autem všechno dělal. Také bych Ti doporučil více a pozorněji číst rady zkušenějších, více přemýšlet a potom teprve konat /ne "vymlátit" při startování několik baterek a to opakovaně, nebo odpojit čerpadlo od elektroniky a startovat/
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Filtr vyfotim. Vaha vzduchu byla zapojena. Filtr jsem zkousel opakovane zamontovat zpatky a auto s nim proste nejede. Dam stary a jede jak ohen. Nevim co s tim filtrem je ale koupil jsem dneska novy a zitra jej tam zkusim hodit a dam vedet jak to dopadlo. Kazdopadne jsem se zase poucil a aspon jsem prisel na par skoro prodrenych hadicek od podtlaku atd.. Dekuji.