Jakou hadici pro odvětrávání klikovky ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jakou hadici pro odvětrávání klikovky ?
Zdravím, chci se zeptat jak máte vyřešené hadice na odvětrávání klikovky na oil catch tank. Nedaří se mi sehnat vhodnou hadici, na catch tanku mám vývody tak pro 10mm (vnitřní) průměr hadice, ale na odvětrávání z motoru je tak cca 19mm a nechce se mi moc dávat zahradní hadice kterou bych nejspíše roztáhnul kleštěma, radši bych nějakou oleji odolnou, kdo ví jak by to ta zahradní snášela, ale jestli má někdo dlouhodobě vyzkoušeno bránit se jí nebudu. Chci to zapojit z motoru do tanku a z tanku zpět do sání. Našel by se někdo kdo by se podělil jak si s tím poradil, nebo kde našel inspiraci ? ty rozdíly průměrů na motoru a tanku jsou docela veliké a nic kloudného mě nenapadlo.
pokud mas na tanku vyvody jen 10mm tak ho tam ani nedávej.........vyvody jsou moc malý. Olej se ti bude tlacit pod ventilovým víkem protože ten tank to nebude stihat pobírat. Mel sem to stejne. Nechal sem si udelat tank na miru s vetsima prumerama 17mm a mam klid.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Staci pouzit zazracne tlacitko 
Jinak tech 10mm je opravdu malo. Me by zajimalo, pro jake motory jsou tyto OCT vyrabeny

Jinak tech 10mm je opravdu malo. Me by zajimalo, pro jake motory jsou tyto OCT vyrabeny

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Mitsu Evo 7,8,9 má na dekli dva také tenké vývody na odvetranie. Kamarát to má Y zvedené do jednej takej tenkej a zapojené do takého OCT o akom tu je reč. a vraj to funguje bez problemov. Tiež som bol na pochybách
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
No tak to je moc pěkný
vetšinou co jsem na ty tanky koukal tak se zdálo, že vývody mají +- všechny stejný, ale z obrázku je prd poznat tak jsem tomu nedával takový význam, nejlepší bude asi nechat tank někde udělat, stačí mi nějaký malý, akorát už mám na tenhle "nefunkční" udělanej držák tak snad jen dodržet rozteč dvou šroubků. Kde jste si ho nechali dělat ? Holt se budu muset kvůli blbosti plácnout přes kapsu ještě jednou..
Jinak ten co teď mám teď mám: http://www.highperformanceparts.cz/oil- ... odry.27247

Jinak ten co teď mám teď mám: http://www.highperformanceparts.cz/oil- ... odry.27247
jakou hadici pro odvětrávání klikovky
já mám SIMOTA , funguje dobře.
hadice originál.

octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.