Používá někdo nebo má zkuženosti s METALTEC - 1® ?

vše o motorových, převodových a podobných olejích - čím se miláčci namažou

Moderátoři: šulda, Moderátoři

luha
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 bře 2010, 09:05
Kontaktovat uživatele:

Re: [b]Podívejte se na video pořízené na výstavě Motocykl Pr

Příspěvek od luha »

STRÝCO píše:
luha píše:
STRÝCO píše: Som presvedčený a mám to aj odskúšané, že naozaj funguje ak :
- dodržím požadovanú špecifikáciu oleja
- použijem kvalitný olej a filter
- výmenu oleja vrátane filtra robím načas
- priebežne kontrolujem hladinu oleja
- udržiavam motor v dobrom technickom stave

Motor z hľadiska mazania naozaj nič iné nepotrebuje.
No a co říkáš na studené starty? Opravdu je na válcích v šálách atd dostatetečná vrstva oleje těch několik sekund hned po nastartování?
Není lepší mít kov ošetřený mikroskopickou vrstvičkou, která snížuje tření na minimum?
Naozaj si to neviem vysvetliť, ale žiadny motor som použitím hore uvedených zásad nezadrel - teda aj olej bez prísad spoľahlivo maže ako má a jeho životnosť spravidla vpohode prevýši životnosť ostatných častí automobilu.
Ak ten "zázračný" prípravok je naozaj dobrý, istotne úspešne absolvoval nejaké laboratórne testy, alebo dlhodobé prevádzkové skúšky a výrobcovia mazív všetkého druhu sa o neho iste trhajú. Je mi však nepochopiteľné, prečo tie výsledky testov a skúšok tak úporne tajíš a odkazuješ nás len na stránky a videá spracované formou púťových a cirkusových atrakcií, za ktoré by sa nehanbil ani Horst Fuchs. :D (rofl)
Díky za poklonu, Horst Fuchs je náš vzor (rofl) (rofl)
http://metaltec.pcservis-praha.cz/files ... i_2001.pdf
Spokojený uživatel a prodejce METALTEC-1
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Bydliště: Košice

Re: [b]Podívejte se na video pořízené na výstavě Motocykl Pr

Příspěvek od STRÝCO »

luha píše:
STRÝCO píše:
luha píše: No a co říkáš na studené starty? Opravdu je na válcích v šálách atd dostatetečná vrstva oleje těch několik sekund hned po nastartování?
Není lepší mít kov ošetřený mikroskopickou vrstvičkou, která snížuje tření na minimum?
Naozaj si to neviem vysvetliť, ale žiadny motor som použitím hore uvedených zásad nezadrel - teda aj olej bez prísad spoľahlivo maže ako má a jeho životnosť spravidla vpohode prevýši životnosť ostatných častí automobilu.
Ak ten "zázračný" prípravok je naozaj dobrý, istotne úspešne absolvoval nejaké laboratórne testy, alebo dlhodobé prevádzkové skúšky a výrobcovia mazív všetkého druhu sa o neho iste trhajú. Je mi však nepochopiteľné, prečo tie výsledky testov a skúšok tak úporne tajíš a odkazuješ nás len na stránky a videá spracované formou púťových a cirkusových atrakcií, za ktoré by sa nehanbil ani Horst Fuchs. :D (rofl)
Díky za poklonu, Horst Fuchs je náš vzor (rofl) (rofl)
http://metaltec.pcservis-praha.cz/files ... i_2001.pdf
Ja som si to hneď myslel a som rád, že Si mi to potvrdil.
Prajem Ti veľký predajný úspech a málo súdnych sporov a mimosúdnych vyrovnaní ;).
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

luha píše:
CATDAVID píše:Udělej tenhle test s nějakým olejem VW v origo novým balení třeba normu PD 505.01,pak bude jasno. (hm)
OK není problém. Můžeme se domluvit na předváděčce, kdy VY si přinesete olej jaký budete chtít a na přístroji FALEX si to vyzkoušíte na vlastní oči a ruce. Platí?
Zavolejte na telefon 721 145 395 a domluvíme se. Navrhuji setkání v motorkářském hotelu Troníček na Žampachu u Jílového. Třebas nějaký víkend.
http://www.hoteltronicek.cz
Prosímtě rozumíš tomu, co prodáváš? Co asi tak chceš předvádět?Jestli je přístroj falex ten kolovrátek, tak to ba, ale zde se bavíme snad o tom co to udělá ve spalovacím motoru po 15k km, a to Ti žádnej Falex nezměří, to musíš udělat testy opotřebení. Nechápu, proč firma Metaltec nezadá tyhle testy třeba u Enacu na třeba 10ti autech u PPLky ze stejným olejem, znichž 5 by bylo s přísadou a 5 bez. Takové testy jsou nezpochybnitelné, jinak ty reference jsou jen řeči, které slyším v telce denně.
Je hezké, že věříš tomu co prodáváš, ale můžu Ti popřát jen to co Strýco, s dovětkem, že pokud to někdo naleje do auta co má víc jak 200k km, seš za vodou, životnost už zkončila (noteeth)
Takže žádné předváděčky, ale seriózní test, to je třeba udělat. Pokud by ale opotřebení bylo větší, museli by asi solit, ;)
G3 Variant synchro
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

Muj nazor je, ze zbytecne bych nic do motoru nedaval. Pokud funguje tak jak ma tak "to neco" nepotrebuje. A kdyz "to neco" potrebuje, tak "to neco" motor nezachrani.
Bavil jsem se s mechanikem, ktery mel motor pred smrti. "Neco" tam nalil, motor se vzpamatoval, stichnul, ozil... najezdil jeste x kilometru a pak umrel. No otazka kolik by ten motor vydrzel, kdyby "to" tam nedal.
A kdyz budu chtit s autem zavodit, tak vymenim olej treba za 5W60, ktery se pouziva masove pri zavodech.
To si rovnou muzu hodit do motoru kostku masla :D a pozorovat jak mi METAL strili z vyfuku.
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
Uživatelský avatar
Stejsky77
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 25 srp 2009, 19:01
Bydliště: ČR

Příspěvek od Stejsky77 »

Nightrider píše:Muj nazor je, ze zbytecne bych nic do motoru nedaval. Pokud funguje tak jak ma tak "to neco" nepotrebuje. A kdyz "to neco" potrebuje, tak "to neco" motor nezachrani.
Bavil jsem se s mechanikem, ktery mel motor pred smrti. "Neco" tam nalil, motor se vzpamatoval, stichnul, ozil... najezdil jeste x kilometru a pak umrel. No otazka kolik by ten motor vydrzel, kdyby "to" tam nedal.
A kdyz budu chtit s autem zavodit, tak vymenim olej treba za 5W60, ktery se pouziva masove pri zavodech.
To si rovnou muzu hodit do motoru kostku masla :D a pozorovat jak mi METAL strili z vyfuku.
Neodpustím si rejpnutí, myslel jsi 5W 50 vit ;) (nebo 10W 60). I já mám stejný názor, a jak už tu tuším STRÝCO zmínil, tak o přísadách do oleje se zmiňoval ing Černý, že tam prostě nepatří. A radši dám na názor odborníka a zkušenýho mechanika, než na reklamní kecy.
Octavia II Elegance 1.9 TDI BXE
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Příspěvek od ROBIG »

Podle mě by testy takových přípravků měli probíhat v podmínkách pro jaké se ten výrobek prezentuje.Jak bylo popsáno výše nalejt to do aut a jezdit a potom se chlubit prokazatelným výsledkem.On je asi trochu rozdíl oslnit někoho prezentací s válečkem ale co teploty v motoru atd.Co když změny teplot v motoru degradují vlastnosti přípravku.A prosím nepiš sem že změna teplot nevadí pokud to nemůžeš věrohodně prokázat.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Na toto téma jsem si povídal s technickým ředitelem společnosti Chevron ( oleje Havoline ) a ten se zhrozil, že bych snad něco podobného chtěl lít do motoru a dlouhosáhle mi líčil co všechno je v těchto přísadách a co to s motorem udělá. Vzhledem k tomu, že mě společnost Chevron podporuje a dodává mi oleje, tak mi přímo zakázal něco podobného do motoru nalít.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

koukám, že se to tu zase nějak zvrhává, ale u PD motorů by měřítkem funkčnosti toho přípravku pro mě bylo, že se tomu neojebe vačka a zdvihátka, kdybych si to chtěl do motoru dát, tak asi proto, ne kvůli zvyšování výkonu nebo snižování spotřeby, ale aby se snížilo tření na kritických místech jako je u PD vačka vs. zdvihátka, takže jsem zvědavej co Catdavid, ale asi nic, protože takový testování nic neřekne, protože nejde změřit možná míra opotřebení respektive neopotřebení, než se něco zjistí, budu mít fousy až na kolena ;)
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

tak už uběhla dost dlouhá doba.-) tak co funguje to???
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

No tak já mám muj poznatek,do golfa 4 (AJM), jsem Miltek nalil v roce 12/2009 v roce 11/2010 jsem ho prodal,nový majitel po 1,5roku motor vyměnil za ASZ z duvodu zvyšování výkonu a starý zustal ležet u indiho na dilně v Bohumině.Když jsem doskládal GII na vrchy s ASZ motorem rok vyroby 2004,zjistil jsem,že je smetená vačka.Tak jsem koupil moji starou vačku a jezdím na ni na GII dodnes.Těžko řict jestli ta vačka byla lépe mazaná,každopádně je to vačka r.v.2000 a je OK.Ty nové šmejdy nic nevydrží. (crazy)
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

,,tak už uběhla dost dlouhá doba.-) tak co funguje to???,, musime si uvedomiť že predavaju nam pančovany olej a do toho dam ešte pančovanu prisadu no zbohom.
http://autobild.cas.sk/clanok/210303/ta ... vasmu-autu
cheno
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 23 lis 2011, 18:13
Bydliště: hc

len pre zaujímavost

Příspěvek od cheno »

Octavia 2 1.9 BXE
Odpovědět

Zpět na „Mazání a motorové oleje“