výměna hlavního brzdového válce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
výměna hlavního brzdového válce
Ahoj kolegové,
čeká mě výměna na O1 AXR hlavního brzdovýho válce.
Předpokládám, že kromě odvzdušnění brzd je pak nutné odvzdušnit i spojku?
Kde prosím najdu ventil na odvzdušnění spojky?
Dík, Ivo
čeká mě výměna na O1 AXR hlavního brzdovýho válce.
Předpokládám, že kromě odvzdušnění brzd je pak nutné odvzdušnit i spojku?
Kde prosím najdu ventil na odvzdušnění spojky?
Dík, Ivo
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ano je velice slušně přístupný. stačí klíček myslím desítka (nebo osmička) a je nad převodovkou/spojkou a je na něm gumová prachovka (čepička). našlapeš spojku, zmáčkneš, někdo povolí. myslím že ten postup o kterém se zmiňuješ je pro esp. klasické abs by mělo jít nrmálně. a jak znám miloše, ten naráží na metodu tvrdého brždění na kluzkém povrchu aby nebyl měkký pedál. nebo se pletu miloši? 

Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Tak po promyšlení sem se rozhod, že tu spojku odvzdušňovat nebudu. Nechci zespoda, protože si nechci natlačit starou kapalinu do nádobky k nové.
A z vrchu mi to přijde zbytečný riziko, protože jak píšete, při týhle operaci (výměna brzdovýho válce) se stejnak spojka nezavzdušní.
Každopádně díky za rady všem
Ivo
A z vrchu mi to přijde zbytečný riziko, protože jak píšete, při týhle operaci (výměna brzdovýho válce) se stejnak spojka nezavzdušní.
Každopádně díky za rady všem
Ivo
Zdravím , řeším takový problém. Mám octavii 1.9 81kw . Udělal jsem upgrade brzd předek 1.8T 288mm a zadek 256mm RS. Vše odvzušněno kontrolováno ale pedál hodně padá a brzdný výkon katastrofa. Je to jen otázka času než si posedají desky nebo je problém někde jinde ? Nějaké nápady jak zvýšit výkon pedálu. Co sem koukal hlavní válce jsou stejné jako u RS tak u nafty tak nevím 

ALH TDi 66kw