Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330 Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky
Příspěvek
od miroteplicky » 12 říj 2016, 17:22
Viem že to sem nepatrí ale potreboval by som rýchlu pomoc a odpoved. Ide o bmw e39 525tds dal som dole horný dekel z čerpadla aby som videl čo robí nastavovač množstva paliva, otázka znie má ten nastavovač prejsť celú dráhu a vrátiť sa naspeť na začiatok alebo má niekde ostať stáť? čerpadlo je podobné ako na octavi 1 tdi a tam mi to prešlo celú dráhu a vrátilo sa to naspeť ale tu mi to ostane skoro pri konci a po štarte tam vali strašne moc nafty
. čo by to mohlo sposobovať???
BMW e39 525tds
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 12 říj 2016, 17:49
[quote="miroteplicky"]Viem
a co to je po startě valí moc nafty, to jakože natočíš a zatebou černý kouř že není vidět?
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330 Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky
Příspěvek
od miroteplicky » 12 říj 2016, 17:54
nie uplne hustý ale dymí dosť možno 10sekund a ked mu hned po štarte pridám za studena tak zhasne a za tepla seká motor a než sa rozbehne plynulo to trvá pár sekúnd. Potom už nedymí vobec teda aspom nevidím
BMW e39 525tds
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330 Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky
Příspěvek
od miroteplicky » 12 říj 2016, 17:55
neska som si menil aj žhaviče a iba 1 bol zlý. Ked je vonku 1 stupen tak ale na 8 krat naštartuje a dymu jak keby ide lokomotíva
BMW e39 525tds
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 12 říj 2016, 18:10
miroteplicky píše: neska som si menil aj žhaviče a iba 1 bol zlý. Ked je vonku 1 stupen tak ale na 8 krat naštartuje a dymu jak keby ide lokomotíva
černý nebo bílý dým
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330 Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky
Příspěvek
od miroteplicky » 12 říj 2016, 18:52
skor taky sivý po štarte za studena, po štarte za tepla čierny. A diagnostika ukázala iba vadný snímač zdvihu ihli a čidlo teploty vody
BMW e39 525tds
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 12 říj 2016, 19:55
tak čidlo teploty vody je důležité i snímač ihly
bez ihly to nemá výkon a teplota dávkuje palivo
přečti v bloku měřených hodnot
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330 Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky
Příspěvek
od miroteplicky » 12 říj 2016, 19:59
nemám práveže redukciu na 20pin zásuvku takže som bez toho hotový, pozeral mi to chalan v servise.
BMW e39 525tds
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 12 říj 2016, 21:05
miroteplicky píše: nemám práveže redukciu na 20pin zásuvku takže som bez toho hotový, pozeral mi to chalan v servise.
si najdi KL a napíchni +- tam dodáš jakkoliv
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364 Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 12 říj 2016, 21:18
treba nastavit vačku a čerpadlo.po BMW fórach sa nedočítaš do buduceho roka tolko informacii tam je.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330 Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky
Příspěvek
od miroteplicky » 13 říj 2016, 04:56
O nastavovaní vačky som už čítal a chcem to dať urobiť ale nikto nemal take priznaky čo to robí mne. Preto by som bol vdačny za každu radu
BMW e39 525tds