Jaké auto s pohonem 4x4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

gůůgluj a modli se za paříž (rofl)
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Fiat Panda, o tom jsem na začátku uvažoval, ale je to Fiat, proto jsem jej vyřadil. Teď ale vidím diskuzi, a dostává se zpět do hry. Jen dotaz, není to jen čtyřmístné? Díky
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Omlouvám se za OT ale připomněli jste mi všechny ty fiaty 128 sport cupe a hlavně 850 sport cupe co měl brácha :) ač italské auta nemusím tak to byly nádherné auta.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

A6TDI píše:Tak ještě oby ve 27 tis... ;)
samo tam chybý jedna 0 tj 270 000km
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

jericho-3 píše:Jsi můj člověk, JTD by měl koncern kopírovat a ty staré kusy, co jsi vyjmenoval byly tehdy skvosty až na podcenění některých věcí, které Italové neřeší..Ale jinak já půjdu zase do Fiata. až ten můj lehne.Teď budu dodělávat A4 čtyřkolku tak jsem zvědav,co ukáže.. ale čím víc "přepychu" z kterých mnoho lidí uchcávalo, tím víc problémů...Dobré auto se pozná až po 10 - 15 letech provozu, až začnou mizet displeye a všechny vyfikundace odcházet, tak majiteli dojde, co je kvalita a co jen pozlátko...Jinak jsem měl M 461 /ARO/ a to bohužel nemělo redukci a uzávěru takže celkově k ho.nu..A jak tady byla zmínka o Fiatu Panda, tak tu měl jeden borec nedaleko a nemělo to konkurenci..Jinak když vidím na you-tube, jak tam nějací šílenci testují třeba octávky čtyřkolky, tak asi si spletli ku.du a bu.dou... :)
Pekne si to pomenoval, mne tak robí radosť alhambra, hlavne priblblí climatronic a display na palubke, na ktorý p.ču vidno. Ale je to aj o tom ako sa o to ľudia staraja, ale platí, čím viac blbostí, tým sa to viac j.be.
Ináč aj 4x4 vie byť na hovno, pokiaľ to je na zlých gumách, minimálne musia byť všetky ronaké, veľa ľudí si myslí, "obujem hocičo, ved mám štvorkolu". Hovno.
A tiež nepoznám dôvod prečo ľudia tak hania fiaty, vačšinou sú to tí, čo nikdy žiaden nemali.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Zdravím příznivce koncernu... Nakonec pokukuji po OII ve verzi 4x4. Jaký je doporučený model (motor, ročník apod.)? Jaký máte názor na:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Kde preferujete hledat? ČR či DE? Případně máte někdo na prodej něco podobného? Děkuji
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2093
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

octa8 píše:Zdravím příznivce koncernu... Nakonec pokukuji po OII ve verzi 4x4. Jaký je doporučený model (motor, ročník apod.)? Jaký máte názor na:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Kde preferujete hledat? ČR či DE? Případně máte někdo na prodej něco podobného? Děkuji
Pěkná ale určitě bych nešel do BLS s DPF
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Díky za tip. BLS je typ motoru, ano? Ale jakou motorizaci v OII vybrat? Filtr je dnes téměř všude a do OI jít nechci. 2.0 motor doporučujete? Pokud ano, opšt který typ? Co vím, právě 2.0 mívaly problémy.... Děkuji
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

octa8 píše:Díky za tip. BLS je typ motoru, ano? Ale jakou motorizaci v OII vybrat? Filtr je dnes téměř všude a do OI jít nechci. 2.0 motor doporučujete? Pokud ano, opšt který typ? Co vím, právě 2.0 mívaly problémy.... Děkuji
Toho dvoulitra si rozmysli jestli ti nende o každou kw sežen 1.9 tdi 77kw kámoš maj BLB tuším 300tkm na krku a slouží.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2093
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Kdromě BLS nemá žádná 1.9 filtr DPF, takže kody motoru BJB,BKC,BXE. Dvoulitr BKD,AZV není špatný. Nebo pak už CR ale to jsou jiné prachy.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2093
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Milda92 píše:
octa8 píše:Díky za tip. BLS je typ motoru, ano? Ale jakou motorizaci v OII vybrat? Filtr je dnes téměř všude a do OI jít nechci. 2.0 motor doporučujete? Pokud ano, opšt který typ? Co vím, právě 2.0 mívaly problémy.... Děkuji
Toho dvoulitra si rozmysli jestli ti nende o každou kw sežen 1.9 tdi 77kw kámoš maj BLB tuším 300tkm na krku a slouží.
BLB je podélnej 2.0TDI v Audi. BLS není dvoulitr, ale 1.9 ale s DPF.
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Jirka. píše:
Milda92 píše:
octa8 píše:Díky za tip. BLS je typ motoru, ano? Ale jakou motorizaci v OII vybrat? Filtr je dnes téměř všude a do OI jít nechci. 2.0 motor doporučujete? Pokud ano, opšt který typ? Co vím, právě 2.0 mívaly problémy.... Děkuji
Toho dvoulitra si rozmysli jestli ti nende o každou kw sežen 1.9 tdi 77kw kámoš maj BLB tuším 300tkm na krku a slouží.
BLB je podélnej 2.0TDI v Audi. BLS není dvoulitr, ale 1.9 ale s DPF.
Tak to jsem se sekl to označení 1.9 bez dpf bude asi BJB
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

octa8 píše:Fiat Panda, o tom jsem na začátku uvažoval, ale je to Fiat, proto jsem jej vyřadil. Teď ale vidím diskuzi, a dostává se zpět do hry. Jen dotaz, není to jen čtyřmístné? Díky
Panada s motorom FIRE je nedobitna. Ako kazdy novsi FIAT ma uz tradicny problem s el. posilovacom riadenia. Dynamika jazdy miziva, ale zato 4x4 spravy svoju robotu.

U Suzuki Ignis sa jedna v podstate o rovnaku techniku nahonu 4x4 ako v Pande, ale Suzuki maju problem s castokrat vymletym kuzelovym sukolim v pravouhlej rozvodovke.

Octa 1U 4x4 AGR je totalny lenochod, ale da sa zohnat za dobru cenu a myslim, ze ako pracant posluzi najlepsie. Motor je nedobitny. Prevodovka EAG lubi zomierat. Samozrejme musis pocitat, ze hned na zaciatok ta budu cakat ulomene priecne ramena, zahrdzavene gulove capy a vymlatene predne silentbloky zadnych pozdlznych ramien mozno ze aj zhnite domceky silentblokov pozdlznych ramien. Investicia cca. 500eur len aby si dal dohromady zadnu napravu. No a samozrejme najvacsie a najdrahsie riziko nefunkcny Haldex.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“