Jaké auto s pohonem 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
burton.b22
Pekne si to pomenoval, mne tak robí radosť alhambra, hlavne priblblí climatronic a display na palubke, na ktorý p.ču vidno. Ale je to aj o tom ako sa o to ľudia staraja, ale platí, čím viac blbostí, tým sa to viac j.be.jericho-3 píše:Jsi můj člověk, JTD by měl koncern kopírovat a ty staré kusy, co jsi vyjmenoval byly tehdy skvosty až na podcenění některých věcí, které Italové neřeší..Ale jinak já půjdu zase do Fiata. až ten můj lehne.Teď budu dodělávat A4 čtyřkolku tak jsem zvědav,co ukáže.. ale čím víc "přepychu" z kterých mnoho lidí uchcávalo, tím víc problémů...Dobré auto se pozná až po 10 - 15 letech provozu, až začnou mizet displeye a všechny vyfikundace odcházet, tak majiteli dojde, co je kvalita a co jen pozlátko...Jinak jsem měl M 461 /ARO/ a to bohužel nemělo redukci a uzávěru takže celkově k ho.nu..A jak tady byla zmínka o Fiatu Panda, tak tu měl jeden borec nedaleko a nemělo to konkurenci..Jinak když vidím na you-tube, jak tam nějací šílenci testují třeba octávky čtyřkolky, tak asi si spletli ku.du a bu.dou...
Ináč aj 4x4 vie byť na hovno, pokiaľ to je na zlých gumách, minimálne musia byť všetky ronaké, veľa ľudí si myslí, "obujem hocičo, ved mám štvorkolu". Hovno.
A tiež nepoznám dôvod prečo ľudia tak hania fiaty, vačšinou sú to tí, čo nikdy žiaden nemali.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Zdravím příznivce koncernu... Nakonec pokukuji po OII ve verzi 4x4. Jaký je doporučený model (motor, ročník apod.)? Jaký máte názor na:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Kde preferujete hledat? ČR či DE? Případně máte někdo na prodej něco podobného? Děkuji
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Kde preferujete hledat? ČR či DE? Případně máte někdo na prodej něco podobného? Děkuji
Pěkná ale určitě bych nešel do BLS s DPFocta8 píše:Zdravím příznivce koncernu... Nakonec pokukuji po OII ve verzi 4x4. Jaký je doporučený model (motor, ročník apod.)? Jaký máte názor na:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Kde preferujete hledat? ČR či DE? Případně máte někdo na prodej něco podobného? Děkuji
Toho dvoulitra si rozmysli jestli ti nende o každou kw sežen 1.9 tdi 77kw kámoš maj BLB tuším 300tkm na krku a slouží.octa8 píše:Díky za tip. BLS je typ motoru, ano? Ale jakou motorizaci v OII vybrat? Filtr je dnes téměř všude a do OI jít nechci. 2.0 motor doporučujete? Pokud ano, opšt který typ? Co vím, právě 2.0 mívaly problémy.... Děkuji
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
BLB je podélnej 2.0TDI v Audi. BLS není dvoulitr, ale 1.9 ale s DPF.Milda92 píše:Toho dvoulitra si rozmysli jestli ti nende o každou kw sežen 1.9 tdi 77kw kámoš maj BLB tuším 300tkm na krku a slouží.octa8 píše:Díky za tip. BLS je typ motoru, ano? Ale jakou motorizaci v OII vybrat? Filtr je dnes téměř všude a do OI jít nechci. 2.0 motor doporučujete? Pokud ano, opšt který typ? Co vím, právě 2.0 mívaly problémy.... Děkuji
Tak to jsem se sekl to označení 1.9 bez dpf bude asi BJBJirka. píše:BLB je podélnej 2.0TDI v Audi. BLS není dvoulitr, ale 1.9 ale s DPF.Milda92 píše:Toho dvoulitra si rozmysli jestli ti nende o každou kw sežen 1.9 tdi 77kw kámoš maj BLB tuším 300tkm na krku a slouží.octa8 píše:Díky za tip. BLS je typ motoru, ano? Ale jakou motorizaci v OII vybrat? Filtr je dnes téměř všude a do OI jít nechci. 2.0 motor doporučujete? Pokud ano, opšt který typ? Co vím, právě 2.0 mívaly problémy.... Děkuji
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Panada s motorom FIRE je nedobitna. Ako kazdy novsi FIAT ma uz tradicny problem s el. posilovacom riadenia. Dynamika jazdy miziva, ale zato 4x4 spravy svoju robotu.octa8 píše:Fiat Panda, o tom jsem na začátku uvažoval, ale je to Fiat, proto jsem jej vyřadil. Teď ale vidím diskuzi, a dostává se zpět do hry. Jen dotaz, není to jen čtyřmístné? Díky
U Suzuki Ignis sa jedna v podstate o rovnaku techniku nahonu 4x4 ako v Pande, ale Suzuki maju problem s castokrat vymletym kuzelovym sukolim v pravouhlej rozvodovke.
Octa 1U 4x4 AGR je totalny lenochod, ale da sa zohnat za dobru cenu a myslim, ze ako pracant posluzi najlepsie. Motor je nedobitny. Prevodovka EAG lubi zomierat. Samozrejme musis pocitat, ze hned na zaciatok ta budu cakat ulomene priecne ramena, zahrdzavene gulove capy a vymlatene predne silentbloky zadnych pozdlznych ramien mozno ze aj zhnite domceky silentblokov pozdlznych ramien. Investicia cca. 500eur len aby si dal dohromady zadnu napravu. No a samozrejme najvacsie a najdrahsie riziko nefunkcny Haldex.