
nelze doladit předvstřik a6 2.5TDI AKN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak sem přes čerpadláře zjistil, že by mi to v bosch servisu přehrály za nějakejch 3.600,-, což jestly je po repasu by se asi vyplatilo, ale zároveň mi tvrdí, že by tam mělo být 0 470 506 049, což ty píšeš na automat. (mám AKN, manuál)
octaviask píše:ach jaj....autokelly katalog a vseobecne tieto katalogy stoja za....jan.klipa píše:Promiň, každé rady si vážím, já sem hledal číslo, který si mi psal, ale u tebe byly tři možnosti a nevěděl sem který by to mohlo být a v kelly mi vyskočilo pro manuál, kód motoru AKN jen 0470506006.
octaviask píše:vieš...keď už chceš radu, tak si daj aspon tu robotu a citaj kazdy prispevok v téme...na prvej strane som ti pisal:
Však si ho objednaj006 je cerpadlo pre automaticku prevodovku. To je bordel čo? reklamu do kelly ze maju na piiip katalog.
3 možnosti sú, pretože za original cislom VW sa skryvaju 3 bosch cisla cerpadla. Kazde z tych cisel ti pojde...
ty potrebuješ :
VW cislo:
059130106B - mechanicka prevodovka
a mozes mat jedno z tychto 2 cerpadiel, oba pojdu
0 470 506 010
0 986 444 070
avšak ešte sme sa nedozvedeli či mas vlatne automaticku alebo manualnu prevodovku
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jan.klipa"]Tak sem přes čerpadláře zjistil, že by mi to v bosch servisu přehrály za nějakejch 3.600,-, což jestly je po repasu by se asi vyplatilo, ale zároveň mi tvrdí, že by tam mělo být 0 470 506 049, což ty píšeš na automat. (mám AKN, manuál)
zkus ještě toho doležela troubsko má taky spousty programů a celou technologii na VP je zdejší uživatel
zkus ještě toho doležela troubsko má taky spousty programů a celou technologii na VP je zdejší uživatel
Tak Doležal to bohužel nedělá. Nevím, jestly to teda mám poslat do bosche nebo koupit starší a tohle prodat. Kdybych věděl, že to bude poslední investice, tak neváhám, ale opravdu nevím.
slovacek.milos píše:jan.klipa píše:Tak sem přes čerpadláře zjistil, že by mi to v bosch servisu přehrály za nějakejch 3.600,-, což jestly je po repasu by se asi vyplatilo, ale zároveň mi tvrdí, že by tam mělo být 0 470 506 049, což ty píšeš na automat. (mám AKN, manuál)
zkus ještě toho doležela troubsko má taky spousty programů a celou technologii na VP je zdejší uživatel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
059130106B - mechanicka prevodovka
0 470 506 006
0 986 444 068
0 470 506 049
059130106C - automaticka prevodovka
0 470 506 010
0 986 444 070
Inak som si nie istý či sa da z AKE cerpadla prehrat soft na manual AKN...mozno ano, mozno nie....
0 470 506 006
0 986 444 068
0 470 506 049
059130106C - automaticka prevodovka
0 470 506 010
0 986 444 070
Inak som si nie istý či sa da z AKE cerpadla prehrat soft na manual AKN...mozno ano, mozno nie....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
No, podle elsy tam má být +2°, podle vagu taky, každopádně, jak už jsem psal, zkoušel jsem -2°, a hejbal sem s tím až na těch +2° , takže tam byla i 0° a výsledek stále cca stejnej. Hlavně si myslím, že nějakých +/- 2° si dokáže čerpadlo seřídit samo. Zatím s tím jezdím, protože dělám na druhým autě a za studena je to umor, ale jak se ohřeje, tak to skoro neudělá. Je mi jasný, že když není zapojenej ten vstřik, tak to nemá jak měřit, ale jak jsem psal v prvním příspěvku, se špatným čidlem teploty, předvstřikem na 16°a odpojeným vstřiku, to cca 99,9% doby fungovalo.
chosepm píše:mam dotaz...a když tedy nastavíš ten předvstřik na 0, jak má bejt a svezeš se, hodí ti to závadu regulační odchylky?
a předpokládam, že máš už pořád připojenej ten snímač zdvihu jehly, protože věta jako"když ten snímač odpojim, mám předvstřik 0" mě baví.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
pokud je jiný, tak mu může svítit na palubce ta kontrolka, ale neměl by mít regulační odchylku...spíš mi přijde, že má přidřenej přesuvník.octaviask píše:ja nerozumiem co spekulujete...to cerpadlo nikdy nepojde ako ma kym tam nebude take ako treba s takym softom ako treba. Mozete ladit kolieska aj do rana.
Tak isto musia sediet cisla vstrekov....
Při zátěži leze právě ten předvstřik na 15-16 před, což mu tam nastavili aby se tý závadě vyhnuli. Tudíž je možný a pravděpodobný, že bude chyba jen tam. Proto jsem ho chtěl navést, aby se v základním nastavení na něj mrknul. Pokud mu to reguluje jen třeba 5 stupnů, tak je doma. Přesuvník na VP44 je na dně čerpadla v tom největšim bordelu

***VAG,PSA,Renault***
Zatím sem s tím moc nepokročil, ale předsuvník sem si nechal kontrolovat a ten je prej dobrej. Zápasím s autama, druhý se mi začalo nějak sypat, takže trápím tohle.
chosepm píše:pokud je jiný, tak mu může svítit na palubce ta kontrolka, ale neměl by mít regulační odchylku...spíš mi přijde, že má přidřenej přesuvník.octaviask píše:ja nerozumiem co spekulujete...to cerpadlo nikdy nepojde ako ma kym tam nebude take ako treba s takym softom ako treba. Mozete ladit kolieska aj do rana.
Tak isto musia sediet cisla vstrekov....
Při zátěži leze právě ten předvstřik na 15-16 před, což mu tam nastavili aby se tý závadě vyhnuli. Tudíž je možný a pravděpodobný, že bude chyba jen tam. Proto jsem ho chtěl navést, aby se v základním nastavení na něj mrknul. Pokud mu to reguluje jen třeba 5 stupnů, tak je doma. Přesuvník na VP44 je na dně čerpadla v tom největšim bordelu