nelze doladit předvstřik a6 2.5TDI AKN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

:) tie katalogy su ake su....za to môže TECDOC z ktorého všetky tieto katalogy cerpaju.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

Tak sem přes čerpadláře zjistil, že by mi to v bosch servisu přehrály za nějakejch 3.600,-, což jestly je po repasu by se asi vyplatilo, ale zároveň mi tvrdí, že by tam mělo být 0 470 506 049, což ty píšeš na automat. (mám AKN, manuál)
octaviask píše:
jan.klipa píše:Promiň, každé rady si vážím, já sem hledal číslo, který si mi psal, ale u tebe byly tři možnosti a nevěděl sem který by to mohlo být a v kelly mi vyskočilo pro manuál, kód motoru AKN jen 0470506006.

octaviask píše:vieš...keď už chceš radu, tak si daj aspon tu robotu a citaj kazdy prispevok v téme...na prvej strane som ti pisal:

ach jaj....autokelly katalog a vseobecne tieto katalogy stoja za....

Však si ho objednaj :) 006 je cerpadlo pre automaticku prevodovku. To je bordel čo? reklamu do kelly ze maju na piiip katalog.

3 možnosti sú, pretože za original cislom VW sa skryvaju 3 bosch cisla cerpadla. Kazde z tych cisel ti pojde...

ty potrebuješ :

VW cislo:
059130106B - mechanicka prevodovka

a mozes mat jedno z tychto 2 cerpadiel, oba pojdu
0 470 506 010
0 986 444 070


avšak ešte sme sa nedozvedeli či mas vlatne automaticku alebo manualnu prevodovku
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33645
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jan.klipa"]Tak sem přes čerpadláře zjistil, že by mi to v bosch servisu přehrály za nějakejch 3.600,-, což jestly je po repasu by se asi vyplatilo, ale zároveň mi tvrdí, že by tam mělo být 0 470 506 049, což ty píšeš na automat. (mám AKN, manuál)

zkus ještě toho doležela troubsko má taky spousty programů a celou technologii na VP je zdejší uživatel
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

Tak Doležal to bohužel nedělá. Nevím, jestly to teda mám poslat do bosche nebo koupit starší a tohle prodat. Kdybych věděl, že to bude poslední investice, tak neváhám, ale opravdu nevím.
slovacek.milos píše:
jan.klipa píše:Tak sem přes čerpadláře zjistil, že by mi to v bosch servisu přehrály za nějakejch 3.600,-, což jestly je po repasu by se asi vyplatilo, ale zároveň mi tvrdí, že by tam mělo být 0 470 506 049, což ty píšeš na automat. (mám AKN, manuál)

zkus ještě toho doležela troubsko má taky spousty programů a celou technologii na VP je zdejší uživatel
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33645
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak pokud sis koupil tuto opici musíš mít i na banány, věcí co se tam jebe je hodně, dej to do toho boše
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

poplietol som to....

Obrázek
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

059130106B - mechanicka prevodovka
0 470 506 006
0 986 444 068
0 470 506 049

059130106C - automaticka prevodovka
0 470 506 010
0 986 444 070





Inak som si nie istý či sa da z AKE cerpadla prehrat soft na manual AKN...mozno ano, mozno nie....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

mam dotaz...a když tedy nastavíš ten předvstřik na 0, jak má bejt a svezeš se, hodí ti to závadu regulační odchylky?

a předpokládam, že máš už pořád připojenej ten snímač zdvihu jehly, protože věta jako"když ten snímač odpojim, mám předvstřik 0" mě baví.
***VAG,PSA,Renault***
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

No, podle elsy tam má být +2°, podle vagu taky, každopádně, jak už jsem psal, zkoušel jsem -2°, a hejbal sem s tím až na těch +2° , takže tam byla i 0° a výsledek stále cca stejnej. Hlavně si myslím, že nějakých +/- 2° si dokáže čerpadlo seřídit samo. Zatím s tím jezdím, protože dělám na druhým autě a za studena je to umor, ale jak se ohřeje, tak to skoro neudělá. Je mi jasný, že když není zapojenej ten vstřik, tak to nemá jak měřit, ale jak jsem psal v prvním příspěvku, se špatným čidlem teploty, předvstřikem na 16°a odpojeným vstřiku, to cca 99,9% doby fungovalo.
chosepm píše:mam dotaz...a když tedy nastavíš ten předvstřik na 0, jak má bejt a svezeš se, hodí ti to závadu regulační odchylky?

a předpokládam, že máš už pořád připojenej ten snímač zdvihu jehly, protože věta jako"když ten snímač odpojim, mám předvstřik 0" mě baví.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ja nerozumiem co spekulujete...to cerpadlo nikdy nepojde ako ma kym tam nebude take ako treba s takym softom ako treba. Mozete ladit kolieska aj do rana.

Tak isto musia sediet cisla vstrekov....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33645
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]ja nerozumiem co spekulujete...to cerpadlo nikdy nepojde ako ma kym tam nebude take ako treba s takym softom ako treba. Mozete ladit kolieska aj do rana.



zkusit to může ne? jeho věc ;)
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

2.5MTDI když už ladit tak takhle.

https://www.youtube.com/watch?v=9yxYYV41klI
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

octaviask píše:ja nerozumiem co spekulujete...to cerpadlo nikdy nepojde ako ma kym tam nebude take ako treba s takym softom ako treba. Mozete ladit kolieska aj do rana.

Tak isto musia sediet cisla vstrekov....
pokud je jiný, tak mu může svítit na palubce ta kontrolka, ale neměl by mít regulační odchylku...spíš mi přijde, že má přidřenej přesuvník.
Při zátěži leze právě ten předvstřik na 15-16 před, což mu tam nastavili aby se tý závadě vyhnuli. Tudíž je možný a pravděpodobný, že bude chyba jen tam. Proto jsem ho chtěl navést, aby se v základním nastavení na něj mrknul. Pokud mu to reguluje jen třeba 5 stupnů, tak je doma. Přesuvník na VP44 je na dně čerpadla v tom největšim bordelu ;)
***VAG,PSA,Renault***
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

Zatím sem s tím moc nepokročil, ale předsuvník sem si nechal kontrolovat a ten je prej dobrej. Zápasím s autama, druhý se mi začalo nějak sypat, takže trápím tohle.
chosepm píše:
octaviask píše:ja nerozumiem co spekulujete...to cerpadlo nikdy nepojde ako ma kym tam nebude take ako treba s takym softom ako treba. Mozete ladit kolieska aj do rana.

Tak isto musia sediet cisla vstrekov....
pokud je jiný, tak mu může svítit na palubce ta kontrolka, ale neměl by mít regulační odchylku...spíš mi přijde, že má přidřenej přesuvník.
Při zátěži leze právě ten předvstřik na 15-16 před, což mu tam nastavili aby se tý závadě vyhnuli. Tudíž je možný a pravděpodobný, že bude chyba jen tam. Proto jsem ho chtěl navést, aby se v základním nastavení na něj mrknul. Pokud mu to reguluje jen třeba 5 stupnů, tak je doma. Přesuvník na VP44 je na dně čerpadla v tom největšim bordelu ;)
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

TAkže jednotka v tomhe čerpadle přehrát nejde, takže sháním jiný čerpadlo, starší báječný. Až to bude fungovat, dám vědět.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“