Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Pavel1974 píše:Samozřejmě značka TH, ale jak jsem z diskuse na téma nekvalitních šál vyrozumněl, tak vyrobené v Číně :D
TH je Japonská firma, mimochodem působící i v ČR. Není podstatný kde to bylo vyrobený ale jak. I v Číně se vyrábí kvalitně pro firmy z celýho světa, i když kvalita jde všeobecně do kopru. Pokud Číňanovi zaplatíš hrstí rejže, tak čekej odpovídající kvalitu. O těch TH šálách se nedá říct že jsou nekvalitní, ale jsou vyrobený po vzoru eko co se materiálu týká. Ale bohužel, jistota není ani s KolbenSchmidth.
Obrázek
Člověk se pořád učí.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A důvod, proč právě hlavně BX má tyhle problémy? Nehledě na to, že šrouby při přetažení se natáhnou, a při nedotažení ojnice začne klepat./ samozřejmě u správných šroubů/.Vinu na těchto různých problémech mají novodobí inovátoři za rýsovacími prkny. Pořád koumají nad tím, jak to co funguje min. století , např. uložení ojničních šál zámkem vylepšit..Tohle co se děje tady, dřívější motory neznaly.. Ale jelikož je to normální, tak proč se vlastně vzrušovat, že? Mimochodem, je to krásně vidět na statistice poruchovosti koncernu, hlavně motorů. Koncern je daleko za firmami, kterými mnozí opovrhují ... :)
nepropadat panice...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no a pak ti řeknou že to je nafouknutá bublina (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě tady mate to, že motor od nova najede třeba i 200 000km a NAJEDNOU se utrhne ojnice, rozšmelcuje vše okolo a je to hlavně u jednoho typu motoru. Vadné šrouby? Ano, dejme tomu, ale proč neodešly během záruky, kdy má motor největší kompresi a ojnice je nejvíce zatížená? Pokud by byly překaleny, nebo přetaženy , těžko bude únavový lom čekat tak dlouho, snad změna nenastane až po mnohaletém působení tepla. a zrovna u TDi , kde je uvnitř vlastně "pořád zima"? Anebo kdyby byl malý moment utažení, proč ne dřív? Samozřejmě možné to je, ale dokud se prasklý šroub nepodrobí analýze, tak se nic nezjistí. A ostuda koncernu je, že je to přece NORMÁLNÍ a nic se s tím nedělá..A mám zato, že koncern je za zenitem, průser na průser a je to vidět iv bazarech...Škoda, že naši manageři ve škodovce nenabídli koncernovým šéfům, že si vytvoříme pořádný diesel u nás, naši mladí by to možná dokázali , anebo jít cestou kooperace a do našich škodovek montovat např. Fiata 2.0 Multijet, kterého když namontovaly do Fiatu Freemont /brácha Dodge Journey/ místo 2.0 CRD, což je zakletý 2.0 TDI-PD 16V, 103 KW, tak PROBLÉMY S DIESELY v tomto modelu sestoupily takřka k nule.. :)
P.S. ale samozřejmě jsou to vše jen úvahy a ne odborné debaty, aspoň z mé strany.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Teď jsem pro jistotu udělal AXR po 240 tis a vypadalo to dobře, ty vrchní šály trošku ošoupané do mědi. Dával jsem kolbenschmidt ale podle těch obrázků, kde jsou vydrolené šály mě to přijde, jakoby byly použity nahoru spodní šálky. Jakoby byly všechny stejné, protože ty vrchní budou asi jinak dělané nebo se pletu? Alespoň na těch co jsem vyndal a co jsem tam dával to tak bylo
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Nerikalo se,ze 1.9 PD 77kw je lepsi motor nez 2.0? Vsude to pisou,ale moc mi to teda neprijde,jak to tak tady ctu,dyt ty najezdy km jsou smesne a uz praskaji ojnice..To uz fakt neumeji od preskoku z rotacek na PD udelat MOTOR ??
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ty první PD ještě šli zlom je až od 2005 ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Ladas píše:ty první PD ještě šli zlom je až od 2005 ;)
Ou..dobre vedet,diky :-)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3751
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Je to zvláštní.Některé bxe co znám mají najeto i přes půl mega a stále jezdí.A jiné při 200 ruplo. Mezi autama rozdíl tak půl roku.ale taky bych to možná přisuzoval stylu jízdy.Protože co jsem viděl nebo slyšel že je ojnice na kusy tak to byl vždycky nějaký kolenovrt co jezdil 50 i na pětku. Takže trochu podtočit a omrdaný materiál na ojnici nebo šroubu a je vymalováno.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

MirekX píše:Teď jsem pro jistotu udělal AXR po 240 tis a vypadalo to dobře, ty vrchní šály trošku ošoupané do mědi. Dával jsem kolbenschmidt ale podle těch obrázků, kde jsou vydrolené šály mě to přijde, jakoby byly použity nahoru spodní šálky. Jakoby byly všechny stejné, protože ty vrchní budou asi jinak dělané nebo se pletu? Alespoň na těch co jsem vyndal a co jsem tam dával to tak bylo
AXR má už lámané ojnice nebo ještě se zámkem?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tomas6:ide hlavne o vyrobcu ložísk,preto su také a,také BXE
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Tomas.cz píše:
MirekX píše:Teď jsem pro jistotu udělal AXR po 240 tis a vypadalo to dobře, ty vrchní šály trošku ošoupané do mědi. Dával jsem kolbenschmidt ale podle těch obrázků, kde jsou vydrolené šály mě to přijde, jakoby byly použity nahoru spodní šálky. Jakoby byly všechny stejné, protože ty vrchní budou asi jinak dělané nebo se pletu? Alespoň na těch co jsem vyndal a co jsem tam dával to tak bylo
AXR má už lámané ojnice nebo ještě se zámkem?
lámané
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Tomas.cz píše: AXR má už lámané ojnice nebo ještě se zámkem?
já mám pocit, že všechny PD mají lámané
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3751
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

UchoTD píše:tomas6:ide hlavne o vyrobcu ložísk,preto su také a,také BXE
Taky.Ale co jsem dělal naposled padlou OII tak šály kolben a naprosto v pořádku.A roztržená ojnice
zohedkom
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 15 úno 2017, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od zohedkom »

Ahoj, loziska a sroby vymene, boli tam Kolb. H a J.

kod motora BXE naj. 285000km r.v. 11/2008
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“